0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Стук шарової опори, діагностика важеля Деу Матіз

Одним з важливих елементів ходової частини Деу Матіз являється шарова опора. Ця деталь відповідає за надійне з'єднання важеля підвіски з ступицею автомобіля.

Також однією з важливих функцій цього шарніра є забезпечення обертання колеса в горизонтальній площині і обмеження його переміщень у вертикальній.

Шарова опора Деу Матіз

Конструктивно шарова опора складається з таких основних елементів:

  • Конусоподібний палець з різьбленням на одній із сторін.
  • Металева кулька на другому кінці пальця.
  • Металевий корпус з антикорозійним покриттям.
  • Пильник, який запобігає попаданню вологи, пилу і бруду у внутрішню частину деталі.
  • Пластикові або полімерні вставки.

Однією з особливостей шарової опори Деу Матіз можна назвати той факт, що вона приварена до важеля, і при її виході з ладу доводиться міняти і його.

Шарова у зборі з важелем

Термін служби шарової опори може складати більше 100 тисяч км пробігу, залежно від манери водіння кожного водія і стану дорожнього покриття.

Підвищення ударних навантажень при подоланні нерівностей може істотно позначитися на терміні експлуатації деталі.

Також необхідно звертати увагу на стан пильовика. У разі його розриву термін експлуатації шарової може скоротитися на порядок, особливо, якщо не була проведена заміна.

Серед чинників, які можуть вказувати на поломку шарової опори Деу Матіз, можна виділити такі:

  • Стук в районі колеса при русі автомобіля, особливо у момент подолання нерівностей, різкого старту або гальмування.
  • Зміна раніше виставлених параметрів розвал-сходження.
  • Машина починає виляти на дорозі, що пов'язано з хитанням колеса.
  • Поява скрипу при повороті автомобіля.
  • Нерівномірний знос протекторів передніх шин.
  • При гальмуванні відбувається зміна траєкторії руху авто.

Проблеми з пильником шарової

Варто відмітити, що проблеми в шаровій опорі рідко проявляються одномоментно, і при регулярній діагностиці виявити проблему можна ще на початкових стадіях, що дозволить провести своєчасну заміну.

Діагноста важеля Деу Матіз – проблеми з шаровою і можливі наслідки

Оскільки шарова і важіль в Деу Матіз мають нерозбірне кріплення, то при проблемах з опорою доводиться діагностувати увесь важіль. При виявленні поломки проводиться заміна усього блоку, а не шарніра, як на більшості сучасних авто.

Шарова на важелі

Частенько стук може проявлятися при старті або гальмуванні, у вигляді одиничного удару. Також така проблема може спливти при подоланні нерівностей.

Для проведення діагностики виконуємо такі дії:

  • Знаходимо шарову опору, яка в цій моделі уварена у важіль.

Місце установки опори

  • Пробуємо розхитати ступиця.

Розхитується ступиця

  • В даному випадку помітний люфт шарової опори Деу Матіз і чутний стук.
  • Також можна завести ключ або інший важіль між шаровою і ступицею і кілька разів швидко натиснути.

Вставляємо монтування і перевіряємо важіль

  • Можна буде помітити люфт і стук.

У такому разі шарову слід якнайшвидше замінити. Інакше опору може вирвати, після чого вирве і колесо. Це приведе до втрати керованості і аварії.

При нагоді краще проводити регулярну перевірку шарової опори, що дозволить своєчасно помітити проблему і усунути її.

Розкажіть друзям

» Всі новини

Підписка на блог
.