0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Заміна опори амортизатора Чері Елара А21

У автомобілях, зокрема Чері Елара, амортизатори покликані забезпечити плавність ходу, погасити вібрації при їзді по поганих дорогах, згладити удари при наїзді на нерівності і вибоїни.

На авто з переднім приводом стойки верхньою частиною фіксуються до кузова, а нижньою, яку називають «склянкою», кріпляться до поворотних кулаків.

Опорний підшипник – це основна частина верхньої опори амортизатора. Маючи досить нескладну конструкцію, цей пристрій виконує значиму для усієї підвіски функцію. У разі несправності ОП керованість автомобіля істотно знизиться.

Верхня опора

Украй важливо своєчасно перевіряти стан опор амортизаторів Чері Елара і при виявленні проблем проводити їх заміну. Інакше виникають ризики ДТП і зменшується безпека руху.

Конструктивно опорний підшипник складається з таких елементів:

  • Згори металева пластина, оснащена кріпленнями. Переважно, це три шпильки.
  • Нижня основа.
  • Власне, сам підшипник.

Пластини, розташовані згори і знизу, мають жорстку зв'язку між собою. Підшипник, як правило, впресований в тіло опори. Цікаво, що виконання опорного підшипника може бути різним – це визначається конструктивним рішенням виробника.

Опора призначена для фіксації стойки амортизатора на кузові. Опорний підшипник дозволяє амортизатору обертатися по відношенню до кузова плавніше, при цьому нівелюються люфти.

В середньому термін експлуатації опори амортизатора складає 50-100 тисяч кілометрів. Проте з різних причин термін служби опорного підшипника без заміни може скорочуватися.

Серед причин, що призводять до несправності стойки амортизатора і ОП Чері Елара, варто виділити такі:

  • Їзда по неякісних дорогах.
  • Погано проведений ремонт, приміром, при монтажі слабо закручені гайки.
  • Погана якість деталей або браковані запчастини. Така проблема більше характерна для неоригінальних запчастин. 
  • Опорний підшипник може зруйнуватися унаслідок удару після ДТП або наїзду на перешкоду.
  • Дія бруду і вологи на конструктивні складові опори амортизатора.

Для перевірки на наявність неполадок верхньої опори Чері Елара треба виконати діагностику. Як правило, це нескладно, але потрібен помічника.

Нові верхні опори

Для перевірки опори амортизатора автомобіль треба виставити на рівний майданчик. Колеса не слід вивішувати. Для діагностики виконуємо такі дії:

  • Одна людина розгойдує авто Чері Елара спереду, створюючи рух вгору-вниз.
  • Друга людина в цей час оглядає стан опор і оцінює наявність люфтів.

Також можна повертати кермо і спостерігати, як в цьому випадку поводяться амортизатори. Для цього треба покласти руку на опорний підшипник під час провертання колеса або розгойдування авто – рукою люфт виявити простіше.

Амортизатор

Також для діагностики можна триматися на верхню чашку, яка виступає над склянкою, і спробувати розгойдати її в різні боки – може проявитися люфт.

На несправність опорного підшипника Чері Елара можуть вказувати такі прояви:

  • Чутний стук на передній осі підвіски у міру руху автомобіля.
  • Регулярно чутний скрип на поворотах.
  • Роздає хрускіт і стук спереду при їзді по поганій дорозі.
  • Обертання керма відбувається з великим зусиллям, тугіше.
  • Авто нестійке на трасі.

Щоб точно визначити наявність поломки опори амортизатора необхідно виконувати розбирання і візуально оглядати запчастини.

Проводимо заміну опори амортизатора Чері Елара – швидко і без проблем

Для проведення заміни опори амортизатора знадобиться набір ключів, стягування для пружини і нова деталь. Зробити все можна самостійно і в досить стислі терміни.

Виконуємо такі дії:

  • Перевіряємо стан старого опорного підшипника.

Проводимо огляд старої деталі

  • Виявилось, що він порвався і пішов убік.
  • Через це стойка амортизатора Чері Елара пішла убік, що привело до утворення стука і прискореного зносу амортизатора.

Стойка зрушилася убік

  • Друга опора стоїть нормально, по центру, як і повинно бути.

Друга опора стоїть нормально

  • Відкручуємо і знімаємо колесо з боку проведення робіт.

Відкручуємо і знімаємо колесо

  • Очищаємо поверхні болтів від забруднень.
  • Обробляємо болти з допомогою WD- 40.

Обробляємо болти

  • Відкручуємо нижнє кріплення амортизатора.

Відкручуємо нижнє кріплення

  • Стягуємо пружини спеціальними стягуваннями.

Стягуємо пружину

  • Відкручуємо кріплення амортизатора на склянці.

Відкручуємо верхнє кріплення

  • Знімаємо амортизатор Чері Елара.

Знімається амортизатор

  • Фіксуємо амортизатор в лещатах.

Фіксуємо амортизатор в лещатах

  • Зриваємо і відкручуємо верхню гайку.

Відкручуємо верхню гайку

  • Знімаємо верхню опору амортизатора.
  • Старий підшипник зірвало, він бовтається, через що і сталося зміщення стойки.

Зірвало старий підшипник

  • Ставимо нову опору і закручуємо гайку.

Прикручуємо нову опору

  • Встановлюємо амортизатор на своє місце і прикручуємо його.

Ставимо амортизатор на місце

  • Ставимо колесо.

На цьому процес заміни верхньої опори амортизатора (опорного підшипника) Чері Елара можна вважати завершеним. Особливих навичок для цього не потрібно, як і спеціалізованого устаткування.

Розкажіть друзям

» Всі новини

Підписка на блог
.