Однією з особливостей Деу Ланос можна назвати розташування радіатора печі під торпедою. Відповідно, при необхідності його ремонту або заміни виникає безліч проблем.

Пов'язано це з тим, що для зняття радіатора доведеться повністю знімати торпеду, що дуже проблематично зробити. Особливо, якщо немає відповідного досвіду.
Знімати доведеться безліч окремих дрібних елементів, а також в цілому торпеду.
Зняття торпеди і отримання доступу до радіатора печі Деу Ланос
Щоб зняти торпеду доведеться виконати цілий ряд робіт. Знадобляться різні ключі і викрутки, а також запас вільного часу. Зробити все можна і без досвіду, головне – стежити за послідовністю робіт і не втрачати кріплення.
Виконуємо такі дії:
- Відсовуємо до крайнього переднього положення передні сидіння.

- Відкручуємо центральний тунель.
- Для цього необхідно відкрутити два гвинтики в задній частині тунеля.

- Опускаємо важіль ручного гальма Деу Ланос до упору.

- Підіймаємо кришку центрального тунеля.
- Знімаємо декоративний чохол з важеля коробки перемикання передач.

- Відкручуємо гвинтик, який утримує пластиковий корпус блоку КПП.

- Ще два гвинтики розташовані з боків.

- Їх також необхідно викрутити.
- Відключаємо акумулятор, щоб не замкнула проводка прикурювача і інших блоків.

- Відводиться ручник в максимально верхнє положення.
- Підіймаємо вгору і тягнемо на себе передню частину центрального тунеля Деу Ланос.

- Від'єднуємо фішку проводки прикурювача.

- Відкручуємо кожух, розташований під кермом.
- Для цього необхідно викрутити 4 гвинти.

- Додатково кожух зафіксований спеціальними зачепами.

- Відкручуємо 3 гвинти нижнього кожуха через спеціальні отвори.

- Повертаємо кермо в крайнє положення і викручуємо гвинт.
- Після чого кермо вивертаємо до упору в протилежну сторону і також викручуємо гвинт.

- Знімаємо нижню частину кожуха рульової колонки Деу Ланос.

- Після цього знімаємо верхню частину кожуха.
- Знімаємо підрульові перемикачі.

- Вони фіксуються двома зажимами, після натиснення на які блоки можна витягнути.

- Відключаємо фішку від перемикача і прибираємо його убік.

- Відключаємо проводку, що йде по рульовій колонці.
- Зажими там досить жорсткі, так що краще натискати викруткою, щоб фіксатор легше виходив з гнізда.

- У правого підрульового перемикача є ще один роз'єм, який також необхідно відключити.
- Від'єднуємо контакт, який йде на сигнал.

- Ключем на 12 відкручуємо 5 гайок, які утримують рульову колонку.

- Одну з гайок не відкручуємо до кінця, щоб колонка не впала на голову.
- Також ліворуч необхідно від'єднати ще одну фішку проводки Деу Ланос.

- Для цього необхідно відсунути червоний фіксатор, після чого відключити роз'єм звичним чином, затиснувши фіксатори з боків.
- Краще спершу відкручувати верхні гайки, фіксуючі рульову колонку, і потім нижні.
- Найскладнішим буде відкрутити п'яту гайку, розташовану окремо від 4 інших.

- На педалі гальма є спеціальна «жаба», яку необхідно зняти.
- Для цього провертаємо її проти годинникової стрілки і тягнемо на себе.

- Відсмикуємо убік гумку ущільнювача біля бічної передньої обшивки салону.

- Підколупуємо викруткою і знімаємо бічну панель.

- Відкручуємо болт кріплення торпеди Деу Ланос, розташований під панеллю.

- Для цього знадобиться ключ на 8.
- Аналогічні операції проводимо і з боку пасажирських дверей.
- За допомогою викрутки відкриваємо лючок блоку запобіжників, який розташований з боку водія.

- Головне не втратити металеві защіпки, які можуть відпадати при знятті лючка.
- Відкручуємо 3 болти, розташованих під лючком.

- При цьому 2 болти викручуємо повністю, один залишаємо, щоб торпеда не впала після зняття інших кріплень.
- Знімаємо нижню пластикову панель, розташовану під торпедою з водійського боку.

- Для цього виймаємо пластиковий фіксатор.

- Від'єднуємо встановлені защіпки і витягаємо панель.
- За панеллю розташовані блок запобіжників і дроти Деу Ланос.

- Відкручуємо нижнє кріплення торпеди.

- Воно представлене у вигляді 4 болтів, які фіксують металевий елемент.
- Відключаємо усі роз'єми, які йдуть на торпеду.

- Відкриваємо лючок збоку торпеди з боку пасажира.

- Відкручуємо там 3 болти кріплення.

- Також відкручуємо 2 болти, розташованих в глибині.

- І не забуваємо відкрутити внизу металеве кріплення.


- Він зафіксований двома гвинтами.
- Відкручуємо гвинтики, розташовані під бардачком Деу Ланос.

- Відкручуємо саморіз, що сполучає торпеду з піччю.

- Відключаємо проводку від вентилятора печі.

- Знімаємо пластикову кришку з боку пасажирського сидіння.
- Відключаємо проводку від ЕБУ і інших пристроїв.

- Далі зніматимемо центральну панель з магнітофоном і кліматом.

- Для зняття магнітофона від'єднуємо рамку, просто підковирнувши її викруткою.

- Важливо також не втратити металеві кріплення, які можуть відпадати.
- Відкручуємо гвинти, розташовані під рамкою.

- Витягаємо магнітофон і відключаємо проводку.
- Відкручуємо блок управління піччю Деу Ланос, який зафіксований 2 гвинтиками.

- Опускаємо блок управління вниз і відключаємо проводку і троси.

- Троси краще від'єднувати в місці їх подальшого кріплення.

- Один розташований біля ніг водія, другий – у районі бардачку, а третій – йде безпосередньо на заслінку.
- Після цього прибираємо убік сам блок управління.
- Знімаємо трос з кнопки відкриття капота.

- Для цього виводимо з місця кріплення кругляш і відводимо його убік.

- Відкручуємо гвинти від верхніх повітропроводів Деу Ланос.

- Відпускаємо останній гвинт, який утримує кріплення рульової колонки.
- Відкручуємо бічний гвинт з правого боку.
- Такий же гвинт викручуємо з лівого боку.


- Відкручуємо два болти по центру короба печі.

- Ще один гвинт розташований внизу, по центру.

- Його також необхідно викрутити.
- Відкручуємо гвинтики, розташовані з боків.
- Після чого виходить відсунути корпус і отримати доступ до радіатора печі.

- Перевіряємо стан радіатора, при необхідності проводимо його заміну.
Проведення робіт вимагає зосередженості і наявності певних навичок. Зняти торпеду Деу Ланос досить проблематично, необхідно стежити за кріпленнями і дотримуватися послідовності дій.