0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Як зняти торпеду Ланос, погано гріє пічка на Деу Ланос

Однією з особливостей Деу Ланос можна назвати розташування радіатора печі під торпедою. Відповідно, при необхідності його ремонту або заміни виникає безліч проблем.

Частина торпеди

Пов'язано це з тим, що для зняття радіатора доведеться повністю знімати торпеду, що дуже проблематично зробити. Особливо, якщо немає відповідного досвіду.

Знімати доведеться безліч окремих дрібних елементів, а також в цілому торпеду.

Зняття торпеди і отримання доступу до радіатора печі Деу Ланос

Щоб зняти торпеду доведеться виконати цілий ряд робіт. Знадобляться різні ключі і викрутки, а також запас вільного часу. Зробити все можна і без досвіду, головне – стежити за послідовністю робіт і не втрачати кріплення.

Виконуємо такі дії:

  • Відсовуємо до крайнього переднього положення передні сидіння.

Відсовуємо передні сидіння

  • Відкручуємо центральний тунель.
  • Для цього необхідно відкрутити два гвинтики в задній частині тунеля.

Відкручуємо гвинти в задній частині тунеля

  • Опускаємо важіль ручного гальма Деу Ланос до упору.

Опускаємо ручник до упору

  • Підіймаємо кришку центрального тунеля.
  • Знімаємо декоративний чохол з важеля коробки перемикання передач.

Знімається декоративний чохол

  • Відкручуємо гвинтик, який утримує пластиковий корпус блоку КПП.

Відкручуємо гвинти корпусу КПП

  • Ще два гвинтики розташовані з боків.

Два гвинти розташовані з боків

  • Їх також необхідно викрутити.
  • Відключаємо акумулятор, щоб не замкнула проводка прикурювача і інших блоків.

Відключаємо акумулятор

  • Відводиться ручник в максимально верхнє положення.
  • Підіймаємо вгору і тягнемо на себе передню частину центрального тунеля Деу Ланос.

Знімається передню частину тунеля

  • Від'єднуємо фішку проводки прикурювача.

Від'єднуємо фішку прикурювача

  • Відкручуємо кожух, розташований під кермом.
  • Для цього необхідно викрутити 4 гвинти.

Відкручуємо 4 болти кожуха під кермом

  • Додатково кожух зафіксований спеціальними зачепами.

Фіксація доповнюється зачепами

  • Відкручуємо 3 гвинти нижнього кожуха через спеціальні отвори.

Відкручуємо гвинти в отворах

  • Повертаємо кермо в крайнє положення і викручуємо гвинт.
  • Після чого кермо вивертаємо до упору в протилежну сторону і також викручуємо гвинт.

Вивертаємо кермо і викручуємо гвинт

  • Знімаємо нижню частину кожуха рульової колонки Деу Ланос.

Знімається нижній кожух колонки

  • Після цього знімаємо верхню частину кожуха.
  • Знімаємо підрульові перемикачі.

Знімається перемикачі

  • Вони фіксуються двома зажимами, після натиснення на які блоки можна витягнути.

Потрібно натиснути на зажими

  • Відключаємо фішку від перемикача і прибираємо його убік.

Від'єднуємо фішки перемикачів

  • Відключаємо проводку, що йде по рульовій колонці.
  • Зажими там досить жорсткі, так що краще натискати викруткою, щоб фіксатор легше виходив з гнізда.

На проводці є жорсткі защіпки

  • У правого підрульового перемикача є ще один роз'єм, який також необхідно відключити.
  • Від'єднуємо контакт, який йде на сигнал. 

Від'єднуємо контакт сигналу

  • Ключем на 12 відкручуємо 5 гайок, які утримують рульову колонку.

Відкручуємо гайки рульової колонки

  • Одну з гайок не відкручуємо до кінця, щоб колонка не впала на голову.
  • Також ліворуч необхідно від'єднати ще одну фішку проводки Деу Ланос.

Від'єднуємо ще одну фішку

  • Для цього необхідно відсунути червоний фіксатор, після чого відключити роз'єм звичним чином, затиснувши фіксатори з боків.
  • Краще спершу відкручувати верхні гайки, фіксуючі рульову колонку, і потім нижні.
  • Найскладнішим буде відкрутити п'яту гайку, розташовану окремо від 4 інших.

Найскладніше відкрутити віддалену гайку

  • На педалі гальма є спеціальна «жаба», яку необхідно зняти.
  • Для цього провертаємо її проти годинникової стрілки і тягнемо на себе.

Відкручуємо і знімаємо фішку

  • Відсмикуємо убік гумку ущільнювача біля бічної передньої обшивки салону.

Прибираємо убік ущільнювач

  • Підколупуємо викруткою і знімаємо бічну панель.

Знімається бічну панель

  • Відкручуємо болт кріплення торпеди Деу Ланос, розташований під панеллю.

Відкручуємо болт під панеллю

  • Для цього знадобиться ключ на 8.
  • Аналогічні операції проводимо і з боку пасажирських дверей.
  • За допомогою викрутки відкриваємо лючок блоку запобіжників, який розташований з боку водія.

Відкриваємо бічний лючок

  • Головне не втратити металеві защіпки, які можуть відпадати при знятті лючка.
  • Відкручуємо 3 болти, розташованих під лючком.

Відкручуємо 3 болти під лючком

  • При цьому 2 болти викручуємо повністю, один залишаємо, щоб торпеда не впала після зняття інших кріплень.
  • Знімаємо нижню пластикову панель, розташовану під торпедою з водійського боку.

Знімається нижню пластикову панель

  • Для цього виймаємо пластиковий фіксатор.

Витягаємо пластиковий фіксатор

  • Від'єднуємо встановлені защіпки і витягаємо панель.
  • За панеллю розташовані блок запобіжників і дроти Деу Ланос.

Запобіжники і проводка

  • Відкручуємо нижнє кріплення торпеди.

Відкручуємо нижнє кріплення

  • Воно представлене у вигляді 4 болтів, які фіксують металевий елемент.
  • Відключаємо усі роз'єми, які йдуть на торпеду.

Відключаємо проводку на торпеду

  • Відкриваємо лючок збоку торпеди з боку пасажира.

Відкриваємо другий лючок

  • Відкручуємо там 3 болти кріплення.

Відкручуємо болти кріплення

  • Також відкручуємо 2 болти, розташованих в глибині.

Відкручуємо 2 болти в глибині

  • І не забуваємо відкрутити внизу металеве кріплення.

Також відкручуємо кріплення внизу

  • Відкручуємо бардачок.

Відкручуємо бардачок

  • Він зафіксований двома гвинтами.
  • Відкручуємо гвинтики, розташовані під бардачком Деу Ланос.

Відкручуємо гвинти під бардачком

  • Відкручуємо саморіз, що сполучає торпеду з піччю.

Відкручуємо кріплення торпеди до печі

  • Відключаємо проводку від вентилятора печі.

Відключаємо проводку вентилятора печі

  • Знімаємо пластикову кришку з боку пасажирського сидіння.
  • Відключаємо проводку від ЕБУ і інших пристроїв.

Відключаємо проводку інших облаштувань

  • Далі зніматимемо центральну панель з магнітофоном і кліматом.

Знімаємо центральну панель

  • Для зняття магнітофона від'єднуємо рамку, просто підковирнувши її викруткою.

Знімається рамку

  • Важливо також не втратити металеві кріплення, які можуть відпадати.
  • Відкручуємо гвинти, розташовані під рамкою.

Відкручуємо гвинти під рамкою

  • Витягаємо магнітофон і відключаємо проводку.
  • Відкручуємо блок управління піччю Деу Ланос, який зафіксований 2 гвинтиками.

Відкручуємо блок управління піччю

  • Опускаємо блок управління вниз і відключаємо проводку і троси.

Опускаємо блок і відключаємо проводку

  • Троси краще від'єднувати в місці їх подальшого кріплення.

Троси краще від'єднувати в місці кріплення

  • Один розташований біля ніг водія, другий – у районі бардачку, а третій – йде безпосередньо на заслінку.
  • Після цього прибираємо убік сам блок управління.
  • Знімаємо трос з кнопки відкриття капота.

Кнопка відкривання капота

  • Для цього виводимо з місця кріплення кругляш і відводимо його убік.

Виводиться круглий фіксатор убік

  • Відкручуємо гвинти від верхніх повітропроводів Деу Ланос.

Відкручуємо гвинти верхніх повітропроводів

  • Відпускаємо останній гвинт, який утримує кріплення рульової колонки.
  • Відкручуємо бічний гвинт з правого боку.
  • Такий же гвинт викручуємо з лівого боку.

Відкручуємо останні бічні болти

  • Знімаємо торпеду.

Знімається торпеду

  • Відкручуємо два болти по центру короба печі.

Відкручуємо 2 центральні болти корпусу печі

  • Ще один гвинт розташований внизу, по центру.

Ще один болт розташований внизу по центру

  • Його також необхідно викрутити.
  • Відкручуємо гвинтики, розташовані з боків.
  • Після чого виходить відсунути корпус і отримати доступ до радіатора печі.

Дістаємо доступ до радіатора печі

  • Перевіряємо стан радіатора, при необхідності проводимо його заміну.

Проведення робіт вимагає зосередженості і наявності певних навичок. Зняти торпеду Деу Ланос досить проблематично, необхідно стежити за кріпленнями і дотримуватися послідовності дій.

Залишити відгук



Розкажіть друзям

» Всі новини

Корисні новини

Заміна датчика швидкості Чері Тіго Заміна датчика швидкості Чері Тіго

​ Датчик швидкості знаходиться на трансмісії  Chery Tiggo. Щоб запобігти можливому короткому замиканню та травмуванню, від'єднайте негативний клемний затискач акумулятора. Від'єднайте роз'єм електричного з'єднання від...

Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос, ЗАЗ Віда Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос, ЗАЗ Віда

При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...

Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7 Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7

Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...

Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті

​ Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...

Прокачування гальм Ланос Прокачування гальм Ланос

​ У гальмівній системі Деу Ланос не повинно бути повітря. Якщо гальмівна рідина змішується з повітрям, вона може почати кипіти і пінитися . Це зробить педаль гальма неефективною. При будь-якому втручанні в систему циркуляції гальмівної рідини Daewoo Lanos потрібно буде...

Дивитися всі новини!

Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор

Пыльник рулевой тяги Пыльник рулевой тяги Чери Елара
70
Тяга рулевая без ГУР Тяга рулевая без ГУР Джили СК
279
Колодки тормозные передние Колодки тормозные передние Чери М11
569
Шаровая опора EC7 EEP Шаровая опора EC7 EEP Джили Эмгранд ЕС7
503
Брызговик передний левый Брызговик передний левый Дэу Ланос
149
Колодки передние Колодки передние Шевроле Епика
662
Насос гур Насос гур Джили Эмгранд ЕС7
2119
Пружина передняя Т11-2902011 Пружина передняя Т11-2902011 Чери Тиго
974
Сухарь клапана Сухарь клапана Шевроле Епика
19
Бампер задний Бампер задний Чери Куку
1336


Підписка на блог
.