0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Як зняти торпеду Ланос, погано гріє пічка на Деу Ланос

Однією з особливостей Деу Ланос можна назвати розташування радіатора печі під торпедою. Відповідно, при необхідності його ремонту або заміни виникає безліч проблем.

Частина торпеди

Пов'язано це з тим, що для зняття радіатора доведеться повністю знімати торпеду, що дуже проблематично зробити. Особливо, якщо немає відповідного досвіду.

Знімати доведеться безліч окремих дрібних елементів, а також в цілому торпеду.

Зняття торпеди і отримання доступу до радіатора печі Деу Ланос

Щоб зняти торпеду доведеться виконати цілий ряд робіт. Знадобляться різні ключі і викрутки, а також запас вільного часу. Зробити все можна і без досвіду, головне – стежити за послідовністю робіт і не втрачати кріплення.

Виконуємо такі дії:

  • Відсовуємо до крайнього переднього положення передні сидіння.

Відсовуємо передні сидіння

  • Відкручуємо центральний тунель.
  • Для цього необхідно відкрутити два гвинтики в задній частині тунеля.

Відкручуємо гвинти в задній частині тунеля

  • Опускаємо важіль ручного гальма Деу Ланос до упору.

Опускаємо ручник до упору

  • Підіймаємо кришку центрального тунеля.
  • Знімаємо декоративний чохол з важеля коробки перемикання передач.

Знімається декоративний чохол

  • Відкручуємо гвинтик, який утримує пластиковий корпус блоку КПП.

Відкручуємо гвинти корпусу КПП

  • Ще два гвинтики розташовані з боків.

Два гвинти розташовані з боків

  • Їх також необхідно викрутити.
  • Відключаємо акумулятор, щоб не замкнула проводка прикурювача і інших блоків.

Відключаємо акумулятор

  • Відводиться ручник в максимально верхнє положення.
  • Підіймаємо вгору і тягнемо на себе передню частину центрального тунеля Деу Ланос.

Знімається передню частину тунеля

  • Від'єднуємо фішку проводки прикурювача.

Від'єднуємо фішку прикурювача

  • Відкручуємо кожух, розташований під кермом.
  • Для цього необхідно викрутити 4 гвинти.

Відкручуємо 4 болти кожуха під кермом

  • Додатково кожух зафіксований спеціальними зачепами.

Фіксація доповнюється зачепами

  • Відкручуємо 3 гвинти нижнього кожуха через спеціальні отвори.

Відкручуємо гвинти в отворах

  • Повертаємо кермо в крайнє положення і викручуємо гвинт.
  • Після чого кермо вивертаємо до упору в протилежну сторону і також викручуємо гвинт.

Вивертаємо кермо і викручуємо гвинт

  • Знімаємо нижню частину кожуха рульової колонки Деу Ланос.

Знімається нижній кожух колонки

  • Після цього знімаємо верхню частину кожуха.
  • Знімаємо підрульові перемикачі.

Знімається перемикачі

  • Вони фіксуються двома зажимами, після натиснення на які блоки можна витягнути.

Потрібно натиснути на зажими

  • Відключаємо фішку від перемикача і прибираємо його убік.

Від'єднуємо фішки перемикачів

  • Відключаємо проводку, що йде по рульовій колонці.
  • Зажими там досить жорсткі, так що краще натискати викруткою, щоб фіксатор легше виходив з гнізда.

На проводці є жорсткі защіпки

  • У правого підрульового перемикача є ще один роз'єм, який також необхідно відключити.
  • Від'єднуємо контакт, який йде на сигнал. 

Від'єднуємо контакт сигналу

  • Ключем на 12 відкручуємо 5 гайок, які утримують рульову колонку.

Відкручуємо гайки рульової колонки

  • Одну з гайок не відкручуємо до кінця, щоб колонка не впала на голову.
  • Також ліворуч необхідно від'єднати ще одну фішку проводки Деу Ланос.

Від'єднуємо ще одну фішку

  • Для цього необхідно відсунути червоний фіксатор, після чого відключити роз'єм звичним чином, затиснувши фіксатори з боків.
  • Краще спершу відкручувати верхні гайки, фіксуючі рульову колонку, і потім нижні.
  • Найскладнішим буде відкрутити п'яту гайку, розташовану окремо від 4 інших.

Найскладніше відкрутити віддалену гайку

  • На педалі гальма є спеціальна «жаба», яку необхідно зняти.
  • Для цього провертаємо її проти годинникової стрілки і тягнемо на себе.

Відкручуємо і знімаємо фішку

  • Відсмикуємо убік гумку ущільнювача біля бічної передньої обшивки салону.

Прибираємо убік ущільнювач

  • Підколупуємо викруткою і знімаємо бічну панель.

Знімається бічну панель

  • Відкручуємо болт кріплення торпеди Деу Ланос, розташований під панеллю.

Відкручуємо болт під панеллю

  • Для цього знадобиться ключ на 8.
  • Аналогічні операції проводимо і з боку пасажирських дверей.
  • За допомогою викрутки відкриваємо лючок блоку запобіжників, який розташований з боку водія.

Відкриваємо бічний лючок

  • Головне не втратити металеві защіпки, які можуть відпадати при знятті лючка.
  • Відкручуємо 3 болти, розташованих під лючком.

Відкручуємо 3 болти під лючком

  • При цьому 2 болти викручуємо повністю, один залишаємо, щоб торпеда не впала після зняття інших кріплень.
  • Знімаємо нижню пластикову панель, розташовану під торпедою з водійського боку.

Знімається нижню пластикову панель

  • Для цього виймаємо пластиковий фіксатор.

Витягаємо пластиковий фіксатор

  • Від'єднуємо встановлені защіпки і витягаємо панель.
  • За панеллю розташовані блок запобіжників і дроти Деу Ланос.

Запобіжники і проводка

  • Відкручуємо нижнє кріплення торпеди.

Відкручуємо нижнє кріплення

  • Воно представлене у вигляді 4 болтів, які фіксують металевий елемент.
  • Відключаємо усі роз'єми, які йдуть на торпеду.

Відключаємо проводку на торпеду

  • Відкриваємо лючок збоку торпеди з боку пасажира.

Відкриваємо другий лючок

  • Відкручуємо там 3 болти кріплення.

Відкручуємо болти кріплення

  • Також відкручуємо 2 болти, розташованих в глибині.

Відкручуємо 2 болти в глибині

  • І не забуваємо відкрутити внизу металеве кріплення.

Також відкручуємо кріплення внизу

  • Відкручуємо бардачок.

Відкручуємо бардачок

  • Він зафіксований двома гвинтами.
  • Відкручуємо гвинтики, розташовані під бардачком Деу Ланос.

Відкручуємо гвинти під бардачком

  • Відкручуємо саморіз, що сполучає торпеду з піччю.

Відкручуємо кріплення торпеди до печі

  • Відключаємо проводку від вентилятора печі.

Відключаємо проводку вентилятора печі

  • Знімаємо пластикову кришку з боку пасажирського сидіння.
  • Відключаємо проводку від ЕБУ і інших пристроїв.

Відключаємо проводку інших облаштувань

  • Далі зніматимемо центральну панель з магнітофоном і кліматом.

Знімаємо центральну панель

  • Для зняття магнітофона від'єднуємо рамку, просто підковирнувши її викруткою.

Знімається рамку

  • Важливо також не втратити металеві кріплення, які можуть відпадати.
  • Відкручуємо гвинти, розташовані під рамкою.

Відкручуємо гвинти під рамкою

  • Витягаємо магнітофон і відключаємо проводку.
  • Відкручуємо блок управління піччю Деу Ланос, який зафіксований 2 гвинтиками.

Відкручуємо блок управління піччю

  • Опускаємо блок управління вниз і відключаємо проводку і троси.

Опускаємо блок і відключаємо проводку

  • Троси краще від'єднувати в місці їх подальшого кріплення.

Троси краще від'єднувати в місці кріплення

  • Один розташований біля ніг водія, другий – у районі бардачку, а третій – йде безпосередньо на заслінку.
  • Після цього прибираємо убік сам блок управління.
  • Знімаємо трос з кнопки відкриття капота.

Кнопка відкривання капота

  • Для цього виводимо з місця кріплення кругляш і відводимо його убік.

Виводиться круглий фіксатор убік

  • Відкручуємо гвинти від верхніх повітропроводів Деу Ланос.

Відкручуємо гвинти верхніх повітропроводів

  • Відпускаємо останній гвинт, який утримує кріплення рульової колонки.
  • Відкручуємо бічний гвинт з правого боку.
  • Такий же гвинт викручуємо з лівого боку.

Відкручуємо останні бічні болти

  • Знімаємо торпеду.

Знімається торпеду

  • Відкручуємо два болти по центру короба печі.

Відкручуємо 2 центральні болти корпусу печі

  • Ще один гвинт розташований внизу, по центру.

Ще один болт розташований внизу по центру

  • Його також необхідно викрутити.
  • Відкручуємо гвинтики, розташовані з боків.
  • Після чого виходить відсунути корпус і отримати доступ до радіатора печі.

Дістаємо доступ до радіатора печі

  • Перевіряємо стан радіатора, при необхідності проводимо його заміну.

Проведення робіт вимагає зосередженості і наявності певних навичок. Зняти торпеду Деу Ланос досить проблематично, необхідно стежити за кріпленнями і дотримуватися послідовності дій.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.