0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Високовольтні дроти на Джілі СК: заміна, перевірка, вибір

Маса несправностей двигуна пов'язані з роботою системи запалювання. Це і свічки, і модуль запалювання (котушка), і система управління двигуном. Важливу роль у цьому контексті займають високовольтні дроти, що відповідають за подачу високовольтного імпульсу на електроди свічки для ефективного іскроутворення. 

комплект

Свічкові дроти Geely CK часто страждають від неякісного виконання, так і від помилок в ремонті і експлуатації, які допускає власник.

Як влаштований високовольтний провід

Незважаючи на уявну простоту, конструкція високовольтного дроту будь-якого виробника не так проста, як здається. А залежить від його стану ефективність іскроутворення, безпосередньо пов'язана з максимальною потужністю, паливною ефективністю, стабільністю запуску і роботи двигуна в будь-яких умовах.

конструкція проводу

Високовольтний провід здатний пропускати до 40 000 в, що пояснює вдумливий підхід виробників до ізоляції. Основні компонентні будь-якого проводу виглядають наступним чином:

  1. Силіконова зовнішня ізоляція. Вона зобов'язана протистояти перепадам температур і зберігати цілісність при будь-яких зовнішніх температурних впливах.

  2. Оплітка. Виконується з тканого синтетичного матеріалу і несе армуючі функції.

  3. Шар внутрішньої ізоляції струмопровідного шару.

  4. Струмопровідний шар на основі силікону.

  5. Скловолоконний шар з вуглецевої просоченням, який теж проводить струм високої напруги.

Крім цього, на кінцях дроти встановлені контактні фіксатори для кріплення на свічці з одного боку і в гнізді модуля запалювання. Контакти захищені силіконовими ковпачками від вологи і окислення.

контакт

Контакти можуть бути виконані з нержавіючої сталі, або обмідненого сталі. 

Основні несправності високовольтного дроти Geely CK

Виходячи із завдань високовольтних проводів, можна припустити, що несправність їх пов'язана з частковою або повною блокуванням високовольтного імпульсу. В результаті двигун може троїти (не працює один або декілька циліндрів), або ці циліндри будуть працювати з перебоями, оскільки іскра на свічку надходить не постійно (пропуски запалювання).

пошкодження ізоляції

Все це відбувається з таких причин:

  1. Ушкодження струмопровідного шару, розрив, прогар або механічне пошкодження.

  2. Окислення або обгорання контактів на свічках або на модулі запалювання.

  3. При пошкодженні ізоляції можлива витік іскри. Провід втрачає іскру по дорозі до свічки, пробиваючи на масу двигуна.

  4. Дуже високий опір високовольтного проводу.

  5. Дуже низький опір.

При напрузі від 20 до 40 тисяч Вольт повний розрив струмопровідного шару навряд чи можливий. Швидше за все, величина струму буде нестабільною, в проводі буде виникати внутрішня іскра між двома фрагментами пошкодженого провідника, що і призведе до прогоряння проводів в підсумку.

Крім цього, внутрішня іскра в проводі на перших порах буде збивати ряд важливих датчиків, а це призведе до некоректної роботи двигуна на певних оборотах, або по всьому діапазону обертів. Виною цьому & mdash; паразитний електромагнітний імпульс, що виникає в місці пошкодження проводу.

криві контакти

Ще одна поширена несправність — порушення геометрії контакту на кінцях дроти. В цьому випадку існує висока ймовірність того, що під час установки проводу контакт не потрапить на контакт свічки. В результаті поганого контакту виникає іскріння, а пізніше — повне вигоряння і руйнування контакту. Тому при покупці проводу слід уважно оглядати цілісність і оцінювати якість контактів.

Перевіряємо високовольтний провід на Geely CK

Перша перевірка, звичайно, візуальна. Якщо ми помітили збої в роботі двигуна, для початку уважно оглядаємо дроти. На них не повинно бути видимих пошкоджень, потенційно загрожують пробоєм іскри на масу. Також всі кріплення до контактів з обох сторін повинні бути надійними.

Провід на пробій перевіряється в темний час доби. Досить запустити двигун, як в місці пробою буде явно видно іскра. Є ще один спосіб, якщо візуальний контроль не приніс результатів. Для цього беремо звичайний автомобільний провід, зачищаємо його з двох сторін. Один бік щільно кріпимо до маси двигуна, а другим зачищеним кінцем проводимо по всій довжині високовольтного проводу. Іскра з'явиться в місці порушення ізоляції, якщо воно є.

тестер

Більш тонку перевірку будемо проводити за допомогою мультиметра в режимі вимірювання опору. З його допомогою ми виміряємо опір свічкового проводу. Важливо пам'ятати, що хороший високовольтний провід обов'язково повинен мати певний опір. Це необхідно для того, щоб позбутися від радіоперешкод. У свічці, до слова, для цих цілей також встановлено опір номіналом близько 40 кОм.

перший циліндр

В залежності від довжини проводу, опір може коливатися від 2 до 8 кОм. Не більше. Якщо опір вище, це обов'язково позначиться на якості іскроутворення і, як наслідок, на стабільності роботи двигуна. Допускається наявність опору в межах 1,7-1,8 кОм на найкоротших проводах.

четвертий

Для Geely CK — це провід першого циліндра. Розкид в номіналах опору проводів з одного комплекту не повинен бути більше 2-3 кОм.

Вибір і заміна високовольтних проводів Geely CK

Регламент заміни високовольтних проводів на Geely CK в межах 30-40 тисяч км пробігу. Вибір виробника — особиста справа кожного, головне, щоб опір проводів відповідало номінальним значенням.

При демонтажі свічкового ковпачка з клапанної кришки потрібно бути гранично акуратним і ні в якому разі не тягнути за сам провід. Щоб дістати ковпачок, необхідно не колупати і не тягнути його, а виймати з колодязя, злегка провертаючи. Тоді насвічник піддасться без проблем. 

установка проводів

При заміні високовольтних проводів краще міняти, діставати і встановлювати їх по черзі, щоб не переплутати розміщення. Якщо ж щось пішло не так, то дроту розташовуються в такій послідовності по відношенню до модуля запалювання:

Втім, на модулі запалювання є нумерація циліндрів, тому переплутати щось складно.

  • 1 Циліндр. Праве верхнє гніздо на модулі (найдовший високовольтний провід).

  • 2 Циліндр. Праве нижнє гніздо, середній провід.

  • 3 Циліндр. Ліве нижнє гніздо, середній провід.

  • 4 Циліндр. Ліве верхнє гніздо (найкоротший високовольтний провід).

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.