0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Чері Елара з десятирічним пробігом. Чи варто купувати

Згідно з повідомленням прес-служби компанії Чері, Chery Elara один з перших самостійно розроблених автомобілів. З нуля. Не варто приймати цю заяву за чисту монету, проте раціональне зерно в цьому є.

Chery Elara

Над дизайном кузова працювали художники італійського бюро Pininfarina, тому до дизайну претензії можуть знайти тільки великі естети. Так, в кузові читаються мотиви Фольксвагена Пассат, але це анітрохи не принижує гідність китайського седана С-класу.

Элара на українському ринку. Вихідні дані

На момент початку продажів Chery Elara коштувала близько 70 тисяч гривень в базовій комплектації з механічною коробкою передач і дволітровим мотором потужністю 130 сил. Навряд чи хтось зміг на той час запропонувати розумну альтернативу. Хіба що німці з пробігом.

Chery Elara2

На кінець 2019 року за седан з пробігом просять близько трьох-п'яти тисяч доларів. І знову-таки це чи не найкраща пропозиція. І все ж варто задуматися, а чи не занадто демпінгують продавці і в чому причина такої невисокої ціни. 

Оскільки ми почали говорити про дизайн, погодимося, що на Chery Elara не поширюються претензії до китайського автомобільного дизайну початку 2000-х років. Машина гаразд скроєна, хоч і має своєрідний дизайн кормової частини. Можна говорити про те, що у седана занадто сильно завалено Вітрове скло, через що оглядовість може постраждати, але це, швидше, причіпки.

design elara

Збірка Chery Elara проводилася як на заводі АвтоЗАЗ, так і в Китаї. Однак користувачі відчутної різниці не знаходять. Кузовні зазори цілком відповідають європейським нормам, машинам з Тольятті до них дуже далеко. Те ж можна сказати і про якість збірки салону, дверні карти встановлені ідеально, двері закриваються добре навіть після десяти років використання.

salon

Салонний пластик, ясна річ, не першокласний. Його складно порівняти навіть з салонними панелями Гольфу, але за такі гроші ніхто і не збирається проводити подібних паралелей. Але ось за рівнем оснащення Chery Elara явно у виграші. У базову ціну китайці зашили навіть АБС, чотири подушки безпеки, литі диски, пристойна мультимедійна система для 2009 року. Втім, вона вміє читати і МР3, і компакт-диски, що і сьогодні влаштує багатьох.

Що з технікою у десятирічної Chery Elara

На нашому ринку машина пропонувалася з одним з трьох моторів:

  • SQR477F, це 1,5-літровий 109-сильний двигун, зустрічається рідко;

  • SQR481F, двигун об'ємом 1,6 л потужністю 120 сил;

  • SQR484F, дволітровий 130-сильний мотор, в Україні їх найбільше.

Всі мотори були б розроблені компанією Чері в співпраці з австрійською інжиніринговою компанією AVL, всі вони відносяться до сімейства Асtесо і по конструкції особливо не відрізняються. Зате відрізняються невибагливістю, надійністю і хорошою ремонтопридатністю. При тому, що запчастин до них у продажу повно, а коштують вони дуже недорого.

dvigatel

Виходячи з відгуків власників Chery Elara з пробігом, основна проблема всіх моторів   ролики ременя приводу ГРМ, хоча сам ремінь може протягнути трохи чи не 90 тисяч, але ми б не рекомендували так ризикувати. Стандартний регламент заміни — не більше 40 тисяч км. 

remen

Іноді може дошкуляти характерний свист, який виходить від тих же паразитних роликів приводу ГРМ, а також навісного обладнання, коли мотор працює без навантаження.

Якщо заміна ролика не приведе до усунення свисту, ролик розбирають і змащують високотемпературної консистентним мастилом. Свист повинен пропасти.

підшипник

У всіх моторів сімейства Асtесо рідко зустрічаються серйозні проблеми, але по дрібницях їх вистачає. Наприклад, двигуни не люблять перегріву, прокладка головки блоку може підвести абсолютно несподівано і без причини, а термостати вилітають регулярно. Дуже часта практика власників цього автомобіля — заміна задньої подушки двигуна. При цьому подушки різні для моторів різного об'єму, це потрібно враховувати при покупці.

Багажник і комфорт в салоні

Навіть з таким серйозним пробігом дерматин салону (який називають шкірою) зберігається дуже і дуже добре, як на передніх, так і на задніх сидіннях. Шкіра відмінно миється і за десять років навряд чи буде виглядати неохайною.

Те ж можна сказати і про дверні карти, і про передню панель. До речі, пластик передньої панелі тактильно викликає дуже позитивні відчуття. Масу налаштувань має переднє водійське сидіння. Чи інший автомобіль за такі гроші зможе запропонувати такі опції, як чотирипозиційна регулювання підголівників, точна підгонка під сидіння комплекцію водія, підігрів і ряд інших фішок.

До вмісту багажника можна дістатися тільки в тому випадку, якщо провернути ключ в личинка замка. Інших варіантів не передбачено. Разом з тим, згадуючи брудні ручки відкривання багажника на інших машинах, така ідея здається цілком адекватною. Об'єм багажника— 483 літри, що є чи не найкращим показником у класі С. & nbsp;< / p>

Ще радує величезний отвір багажного відділення і порівняно невелика навантажувальна висота. А якщо скласти спинки задніх сидінь, обсяг трюму збільшиться майже вдвічі, до 850 літрів. 

Що з ходовою

Підвіска і ходова частина в цілому завжди були каменем спотикання для машин родом з Китаю. Але в цьому випадку на українських дорогах підвіска показала себе дуже добре. Незважаючи на деякі незручності з заміною кульових опор (вони наглухо приварені і змінюються тільки з важелями в парі), до 100-120 тисяч пробігу кульові відпрацюють.

важіль

Звичайно, стійки стабілізатора потрібно буде міняти частіше. Так, деякі екземпляри виходжували і по 80 тисяч, деякі доводилося міняти вже після 40 тисяч пробігу. Рідні китайські сайлент-блоки служать не дуже довго, гума швидко твердне, деталь втрачає еластичність. Це ж можна сказати і про пильовики рульових рейок, кульових, та й задні сайлент-блоки.

стійка

Для Chery Elara характерно те, що машина має передню незалежну підвіску МакФерсон, але що більш важливо, багатоважеля задню підвіску, дуже схожу по конструкції на підвіску Міцубісі Ланцер. Важелі підвіски виконані з якісного міцного металу і чи зажадають заміни за весь період експлуатації. 

задня підвіска

Неприємним сюрпризом може стати шум або навіть руйнування переднього ступичного підшипника. Звичайно, шумливий підшипник краще поміняти якомога швидше, але найчастіше на Чері Елара їх змінюють разом з маточиною, що не найдешевше задоволення. 

маточина

Ще потрібно враховувати, що розвал-сходження необхідно робити не тільки на передніх колесах, але і на задньому мосту, підвіска у нас багатоважільна. Якщо після заміни будь-якого елемента не зробити розвал, машина сильно здасть в управлінні і курсової стійкості.

Кузов і корозія

Як не дивно, в цьому випадку про Chery Elara нічого поганого сказати не можна, хоча є деякі нюанси. В першу чергу впливу вологи піддаються задні колісні арки.

арки

Особливо в тих випадках, коли власник встановив пластикові локери і зроду не чистив порожнини.

порожнини

Лонжерони не схильні до гниття, так само як і пороги. Принаймні ті десятирічні екземпляри, які показані на фото, це підтверджують. Набагато швидше гниють навіть свіжі вази. Можливо, в цьому винна якість металу або заводська антикорозійна обробка.

днище

Днище Chery Elara на своїх десять років виглядає цілком гідно, а якщо ускладнити собі життя додатковою обробкою, осередки корозії навряд чи колись будуть турбувати. 

корозія

Через погану вентиляцію корозія може виникнути на внутрішній частині кришки багажника. Але знову-таки, це навряд чи проблема виробника. Якщо добре обробити порожнини, машина не буде іржавіти, а залізо прослужить не менше, ніж в Деу Ланос. 

Підводимо підсумки

Chery Elara з пробігом навіть в сотню тисяч км за такі гроші, як за неї просять, дуже гідний варіант, якщо розглядати комфортабельний автомобіль для щоденної експлуатації. 

З запасними частинами ніколи немає проблем, а ремонт, що ходової, що двигуна, що коробки передач, не буде коштувати дорожче, ніж ремонт корейських, а тим більше Вазівських автомобілів. Головне & mdash; використовувати якісні масла і фільтри, хороші запчастини і не тягнути з заміною ременів приводу газорозподільного механізму, роликів та інших витратних запчастин.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.