0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Установка ГБО на Чері Тіго 1.8

Сьогодні багато автовласників в цілях економії встановлюють на свої автомобілі газобалонне устаткування, використовуючи надалі як паливо скраплений газ.

Не виключенням є і власники Чері Тіго, які також прагнуть понизити витрату на паливо, незважаючи на порівняно невелику витрату бензину.

Газобалонне устаткування

Проте перед установкою ГБО слід ретельно зважити усі «За» і «Проти» цього кроку.

Передусім слід врахувати, що установка сучасного ГБО вимагає серйозних фінансових вкладень, і для їх повної окупності при пробігу в районі 15 тисяч км в рік знадобиться декілька років.

Також установка ГБО на Чері Тіго може мати такі негативні моменти:

  • Дорожнеча устаткування. Може йтися про суму навіть в декілька тисяч доларів. Все залежить від типу і покоління встановлюваного ГБО. Також слід враховувати вартість установки і оформлення усіх необхідних документів. 
  • Втрата потужності двигуна. Навіть якщо паралельно використовуватиметься бензин, все одно відчуватиметься деяке зниження динаміки. Йдеться про втрату до 20% від первинного значення. Правда, потрібно віддати належне – за рахунок повільнішого згорання зникають провали і смикання.
  • Необхідність регулярного обслуговування устаткування, яке проводиться кожні 10-35 тисяч км пробігу залежно від модифікації ГБО на Чері Тіго. Йдеться про чищення форсунок, заміну фільтрів і інші важливі деталі. Важливо добре стежити за станом ГБО, не використати газ при холодному запуску. 
  • Необхідність оформлення. Це займає багато часу при самостійному оформленні або засобів, якщо йдеться об передачі робіт відповідним організаціям.
  • Мала місткість багажника. Балон забирає значну частину простору у багажнику. Навіть якщо йдеться про установку на місці запаски (яка, до речі, іноді кріпиться під авто), то все одно доведеться позбавлятися від запаски або інструментів у багажнику.
  • Проблеми з парковками у великих містах. Через те, що пропан-бутан важчий за повітря, використання авто з ГБО на підземних парковках призводить до сильної задимленості і проблем з вентиляцією. Проте це вже швидше проблема будівельників, які повинні передбачати примусову вентиляцію подібних приміщень.

Також слід зазначити, що експлуатація ГБО на Чері Тіго вимагає від водія дотримання цілого ряду правил безпеки:

  • Забороняється експлуатація балона з простроченим терміном використання (такий термін вказує виробник).
  • Заводити і експлуатувати двигун при пошкодженому устаткуванні.
  • Заводити двигун на газі, заїжджати і виїжджати з гаража на газу.
  • Залишати автомобіль в гаражі з відкритим вентилем.
  • Проводити скид газу в приміщенні.
  • Перевіряти герметичність системи вогнем.
  • Підтягувати кріплення з'єднань при наповненому балоні.

Слід враховувати і ряд інших обмежень, про які можна буде дізнатися в інструкції по експлуатації.

Проте установка газобалонного устаткування на Чері Тіго дає і певні переваги:

  • Економія. Вартість газу значно дешевша, ніж бензину, що дозволяє економити на заправці автомобіля.
  • Плавність роботи двигуна. Газ має високе октанове число, що дозволяє йому працювати стабільніше, зникає зайвий шум і вібрація.
  • Збільшення ресурсу двигуна. Підвищується рівномірність роботи двигуна, знижується дія на поршневу групу. Зазвичай вважається, що ресурс двигуна на газу зростає до 35%, за умови дотримання правил експлуатації. 
  • Ресурс масла. Газ в процесі згорання практично не залишає відкладень на стінках циліндра, що дозволяє маслу довше зберігати свої параметри. Також не відбувається змивання масляної плівки, що також можна віднести до позитивних моментів.
  • Збільшення ресурсу свічок. Завдяки тому, що в камері згорання не залишається домішок, смільних відкладень, скорочується кількість відкладеного на свічках нагару. Ресурс свічок може збільшуватися до 40%.
  • Екологія. При роботі двигуна на газу скорочується кількість викидів в повітря, що цілком сприятливо впливає на екологічну ситуацію. 
  • Знижується вірогідність вибуху. Звучить парадоксально, але суть полягає в тому, що газ при витоку практично відразу охолоджується і перетвориться в газоподібний стан. Після цього він швидко йде в атмосферу. А ось у випадку з бензином вірогідність займання істотно росте.

Існує помилкова думка, що установка ГБО на Чері Тіго істотно шкодить двигуну. Дійсно, подібна проблема спостерігалася раніше, при використанні старих поколінь ГБО.

Сьогодні подібна проблема вирішується за рахунок великої кількості різних датчиків, а також завдяки передачі управління всім на ЕБУ.

Тепер швидше навпаки – правильна установка ГБО дозволяє подовжувати термін експлуатації двигуна.

Установка ГБО на Чері Тіго – установка устаткування і проведення налаштувань

Настійно рекомендується доручати установку ГБО і його налаштування професіоналам. Навіть щонайменша помилка може привести до серйозних наслідків, аж до загоряння авто.

Важливо правильно розташувати деталі ГБО, що дозволить полегшити його обслуговування надалі.

Установка газобалонного устаткування на Чері Тіго виглядає таким чином:

  • На автомобіль з двигуном 1.8 літра підбираємо відповідне устаткування.
  • Встановлюватиметься італійське устаткування 4 покоління Альфатронік Прайд. 
  • Редуктор вибраний Бігаз Джуніор потужністю 163 л.с.

Встановлюємо відповідне ГБО

  • Також встановлені форсунки Альфатронік Класік.
  • Монтаж не викликав особливих утруднень, оскільки автомобіль досить зручний для проведення подібних робіт.
  • Редуктор був встановлений на стінці салону Чері Тіго.

Редуктор ставимо на стінку салону

  • Розмістився він поряд з патрубками, що йдуть на отоплювач.
  • Редуктор був підключений до патрубків з використанням трійників 16х16х11.
  • Це дозволяє швидко прогрівати редуктор після запуску двигуна.
  • Поруч розташований вихлопний редуктор, що забезпечує додаткове джерело тепла.

Поруч є багато джерел тепла

  • Згори знаходиться ще і захисна кришка двигуна, що дозволяє не лише захищати устаткування, але і додатково зберігати для нього тепло. 
  • Блок управління газовим устаткуванням можна розмістити на лівому стакані Чері Тіго.

Блок управління ставимо на ліву склянку

  • Там є відповідні технологічні отвори.
  • Також знадобився кронштейн на 200.
  • Трубка йде паралельно з іншими трубками.

Трубку проводимо паралельно з іншими

  • Розташовані вони в спеціальній ніші – відірвати їх або пошкодити практично неможливо.
  • Далі трубка йде уздовж бака, який розташований досить низько.

Трубка йде уздовж бака

  • Це необхідно враховувати при їзді на цьому автомобілі, оскільки можна зачепити поверхню дорожнього покриття у великій ямі і відірвати бак.
  • Далі в корпусі Чері Тіго є технологічний отвір, який і використовуємо для проведення шланга.

Проводимо трубки в технологічний отвір

  • Додатково трубки були замотані в гофр, щоб виключити вірогідність перетирання в процесі експлуатації автомобіля.
  • Також виводиться і трубка для заправки балона.
  • Отвір для заправки розташований в задньому бампері.

Отвір для заправки в задньому бампері

  • По суті, він особливо не помітно, так що особливого дискомфорту цей отвір не принесе.
  • Балон розташувався у багажнику.

Балон у багажнику

  • При цьому для монтажу використовувалися два металеві куточки.
  • Також під балон були покладені гумові трубки.
  • Це необхідно для захисту від протирання балона в процесі експлуатації. 
  • Додатково балон був закріплений стрічками в полівінілхлоридному обплетенні.
  • Трубки від балона виходять у відповідний технологічний отвір Чері Тіго.

Трубки виходять в технологічний отвір

  • Трубки були сполучені для того, щоб уникнути свердління додаткового отвору в кузові автомобіля.
  • Кнопка управління газобалонним устаткуванням була розміщена біля коректора фар.

Кнопка управління біля коректора фар

  • Далі проводиться налаштування ГБО за необхідними параметрами.
  • Для цього використовується спеціалізоване програмне забезпечення.

Настроюється устаткування

  • Вказати і відкоригувати можна практично будь-які характеристики.
  • Після завершення налаштування перевіряємо працездатність двигуна Чері Тіго.
  • На розігрітому двигуні без проблем вдається запустити двигун газу.
  • Перебоїв в роботі двигуна немає.
  • Холості обороти утримуються на нормальному рівні – у районі 800 оборотів в хвилину.

Обороти утримуються стабільно

  • Надалі проблем з експлуатацією ГБО виникнути не повинне – головне, використати якісне паливо.

Проводити роботи по монтажу повинні професіонали, що мають відповідну ліцензію. Це дозволяє в абсолютній більшості випадків позбавитися від проблем надалі.

Залишити відгук



Розкажіть друзям

» Всі новини

Корисні новини

Заміна датчика швидкості Чері Тіго Заміна датчика швидкості Чері Тіго

​ Датчик швидкості знаходиться на трансмісії  Chery Tiggo. Щоб запобігти можливому короткому замиканню та травмуванню, від'єднайте негативний клемний затискач акумулятора. Від'єднайте роз'єм електричного з'єднання від...

Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос, ЗАЗ Віда Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос, ЗАЗ Віда

При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...

Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7 Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7

Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...

Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті

​ Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...

Прокачування гальм Ланос Прокачування гальм Ланос

​ У гальмівній системі Деу Ланос не повинно бути повітря. Якщо гальмівна рідина змішується з повітрям, вона може почати кипіти і пінитися . Це зробить педаль гальма неефективною. При будь-якому втручанні в систему циркуляції гальмівної рідини Daewoo Lanos потрібно буде...

Дивитися всі новини!

Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор

Пружина пер La 1,6 (АКПП) 96257713 Пружина пер La 1,6 (АКПП) 96257713 Дэу Ланос
1018
Фильтр АКПП EC7 Фильтр АКПП EC7 Джили Эмгранд ЕС7
576
Трос педали газа 1.6 Трос педали газа 1.6 Шевроле Авео
252
Шланг торм пер лв CAPTIVA 96625949 Шланг торм пер лв CAPTIVA 96625949
562
Фонарь задний правый Фонарь задний правый Джили МК Кросс
1064
Радиатор кондиционера Радиатор кондиционера Дэу Матиз
1594
Термостат Термостат Джили СК
279
Поршень std Lc1.6 96389106 GM Поршень std Lc1.6 96389106 GM Дэу Нексия
929
Сигнал звуковой Сигнал звуковой Дэу Ланос
428
Колодки задние Колодки задние
525
Датчик давления масла INA-F Датчик давления масла INA-F
112
Трубопровод в/ф (гофра) EC7 Трубопровод в/ф (гофра) EC7 Джили FC
339
Шланг тормозной передний правый Шланг тормозной передний правый
131
Кольца поршневые STD INA-F Кольца поршневые STD INA-F Чери Елара
794
Диск сцепления HOVER H3 H5 SMR196312 Диск сцепления HOVER H3 H5 SMR196312
1046
Вал коленчатый 484J Вал коленчатый 484J Чери Бит
4915


Підписка на блог
.