Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Якщо у когось є претензії загалом до дизайну ЗАЗ Форза, то їх варто направити прямо в Китай, де був розроблений Чері Бонус. З тієї причини, що це практично той самий автомобіль. Втім, на смак і колір товариша немає, а тому багато власників Форзи хочуть виділити передок свого автомобіля із загального потоку.
Крім естетичних претензій, до пластику Форзи є питання з приводу міцності. Бампер досить крихкий, а нижні три фальшрешітки часто страждають від дорожнього піскоструменю і дрібних каменів. Тому і їх при першій можливості намагаються замінити.
Що ж стосується самої решітки радіатора, верхній, основний, то вона теж досить тендітна і може зламатися, якщо допустити помилку при демонтажі. Якщо говорити про естетику, то і тут можна знайти проколи, хоча деяких влаштовує і штатна.
Однак при тюнинге решітки ЗАЗ Форза багато намагаються перенести логотип на нову решітку. Зробити це непросто, оскільки пластик крихкий, а сам логотип міцно тримається за основу. У магазин ж за новою емблемою мало хто піде. Саме з цим і пов'язані проблеми автора відео, яке ми пропонуємо до перегляду. Більш того, зберегти автентичність і не втратити впізнаваність автомобіля виходить не у кожного.
Як правило, власники Форза або купують решітки від сторонніх виробників, або вирішують питання радикально — повністю змінюють структуру запчастини. Наприклад, встановлюють сітку, повністю видаляючи рідну пластикову решітку.
З одного боку, такий варіант виглядає свіже, з іншого, він менш практичний. Сітка не на стільки міцна, вона фізично не може витримати таке ж навантаження. Власник автомобіля, який представив свій тюнінг на відео, вирішив піти іншим шляхом & mdash; він модифікував решітку, але нижню її частину замінив повністю.
Як варіант, власники комбінують ці два варіанти, залишають штатну пластикову решітку, при цьому встановлюючи сітку позаду неї. Такий варіант загрожує тим, що сітка може бути забита, як наслідок, користі від неї буде мало, а чистити сітку кожних кілька місяців буде не кожен.
Для будь-яких удосконалень решітки, її необхідно просто зняти, а це вимагає деяких зусиль. Для початку розберемося, як зняти нижню решітку з трьох частин на бампері. Бічні частини знімаються досить просто. Праворуч і ліворуч від кожної з частин решіток є отвори, які виконані для демонтажу.
Однак фокус в тому, що для демонтажу необхідно натиснути на пластиковий кронштейн і не тягнути елемент на себе, а втиснути його всередину. Тільки в цьому випадку бічна решітка вийде назовні. Вкрай бажано використовувати найтоншу викрутку, оскільки кронштейн кріплення має невеликі розміри.
Середня частина решітки фіксується на 10 пистонах з пластику стандартної конструкції. Нижні Пістони отщелківаются відносно просто. З верхніми доведеться погратися, але і вони поступляться, якщо вставити руку всередину бампера.
Якщо ми приймаємо рішення встановлювати комбінований варіант нижньої решітки (сітка плюс пластикова решітка), краще кріпити сітку звичайними копійчаними стяжками. Таким же чином кріпиться сітка і на бічні решітки. Як варіант, можна розглянути кріплення сітки на саморізи.
Щоб зняти основну решітку радіатора, верхню, потрібно відкрутити чотири саморіза. Після цього, як пощастить. У одних вона знімається в два рахунки, У інших це займає півдня. Але після відвертання чотирьох верхніх саморізів, основну решітку тягнуть вгору.
Після того, як грати у нас в руках, ми можемо проводити з нею будь-які маніпуляції. Але ось без демонтажу решітки бампер зняти не вийде. Під гратами знаходяться ще три саморізи, без яких демонтаж бампера Неможливий.