Іноді власники Деу Ланос можуть зіткнутися з досить серйозною проблемою – лопає радіатор охолодження.
При цьому йдеться не про банальне протікання цього блоку, а про його розрив від надмірного тиску.

Виникнення подібної ситуації може привести до ушкодження інших елементів авто, розташованих в підкапотному просторі автомобіля.
Викликана подібна проблема переважно однією причиною – вчасно не спрацьовує скидаючий клапан, який розташований в кришці розширювального бачка.
Саме цей клапан відповідає за відведення зайвого тиску, який виникає в системі охолодження Деу Ланос в процесі експлуатації транспортного засобу.
Розрив із-за надмірного тиску може статися у будь-якому елементі системи охолодження, включаючи радіатор і патрубки.
Відповідно, необхідно регулярно перевіряти стан пробки в цілому, а також клапана окремо.
Тільки таким чином можна завчасно усунути проблему, замінивши кришку. У такому разі до проблем з необхідністю заміни радіатора справа просто не дійде.
Перевіряємо працездатність кришки розширювального бачка Деу Ланос
Для проведення перевірки кришки розширювального бачка на предмет скидання надмірного тиску знадобиться компресор, а також нормально функціонуюча кришка для порівняння даних.
Щоб провести ретельну перевірку виконуємо такі дії:
- Під'єднуємо компресор до радіатора.
- Таким чином доганятимемо тиск в системі охолодження.
- Один з патрубків, що виходять з розширювального бачка, глушимо за допомогою болта.

- Ставимо пробку, яка була встановлена у момент розриву радіатора охолодження Деу Ланос.
- Включаємо компресор і починаємо наганяти тиск.

- При цьому замість тосола в системі і розширювальному бачку залита холодна вода.
- Тиск через клапан почав скидати тільки досягши відмітки в 2.1 атмосфер.

- Це надмірно багато, враховуючи ще і той факт, що в системі холодна вода.
- Встановлюємо нормально працюючу, перевірену пробку.

- Знову включаємо компресор і нагнітаємо тиск.
- Досягши відмітки в 1.4 атмосфер пробка розширювального бачка Деу Ланос почала скидати зайвий тиск.

- При цьому чутний характерний звук, що нагадують свист чайника при закипанні.
- Беремо нову пробку.
- Розбираємо її і витягаємо пружину, яка відповідає за спрацьовування клапана.

- Обрізуємо два витки пружини і збираємо кришку.
- Збираємо пробку і закручуємо її на розширювальному бачку.
- Використовуючи компресор, починаємо наганяти тиск.
- Досягши відмітки в 1.8 атмосфер пробка почала скидати зайвий тиск з розширювального бачка Деу Ланос.

- Це досить багато, тому пружина вимагає доопрацювання.
- Відрізуємо ще один виток від пружини.
- Збираємо кришку і ставимо її на місце.
- В цілому від пружини вже було відрізано 3 витки.
- Включаємо компресор і наганяємо тиск.
- Тепер спрацьовування клапана відбувається досягши відмітки в 1.4 атмосфер.

- Це вже близько до норми.
- Після виключення компресора пробка продовжує утримувати тиск на відмітці в 1.2 атмосфер.

- Відрізуємо від пружини кришки розширювального бачка Деу Ланос ще половину витка.
- Самої пружини залишилося не так і багато.
- При установці пружини рівною частиною її слід ставити безпосередньо на клапан.
- Збираємо пробку і ставимо на місце.
- Цього разу клапан спрацьовує досягши відмітки в 1.1 атмосфер, що трохи нижче необхідного рівня.

- Відповідно, слід було востаннє відрізувати трохи менший шматок пружини.
- Проте експлуатувати таку кришку все-таки можна.
- При відключенні компресора кришка продовжує утримувати тиск на відмітці в 0,9 атмосфер.

- Проте, краще встановлювати кришку, яка спрацьовуватиме десь на відмітці в 1.3-1.4 атмосфер.
- Це дозволить добитися оптимальних показників роботи.
В цілому – важливо періодично проводити перевірку різних елементів Деу Ланос, включаючи навіть пробки. Від їх працездатності частенько залежить стан інших комплектуючих автомобіля.