0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Лопнув радіатор охолождення Деу Ланос, як перевірити кришку розширюючого бачка

Іноді власники Деу Ланос можуть зіткнутися з досить серйозною проблемою – лопає радіатор охолодження.

При цьому йдеться не про банальне протікання цього блоку, а про його розрив від надмірного тиску.

Радіатор печі

Виникнення подібної ситуації може привести до ушкодження інших елементів авто, розташованих в підкапотному просторі автомобіля.

Викликана подібна проблема переважно однією причиною – вчасно не спрацьовує скидаючий клапан, який розташований в кришці розширювального бачка.

Саме цей клапан відповідає за відведення зайвого тиску, який виникає в системі охолодження Деу Ланос в процесі експлуатації транспортного засобу.

Розрив із-за надмірного тиску може статися у будь-якому елементі системи охолодження, включаючи радіатор і патрубки.

Відповідно, необхідно регулярно перевіряти стан пробки в цілому, а також клапана окремо.

Тільки таким чином можна завчасно усунути проблему, замінивши кришку. У такому разі до проблем з необхідністю заміни радіатора справа просто не дійде.

Перевіряємо працездатність кришки розширювального бачка Деу Ланос

Для проведення перевірки кришки розширювального бачка на предмет скидання надмірного тиску знадобиться компресор, а також нормально функціонуюча кришка для порівняння даних.

Щоб провести ретельну перевірку виконуємо такі дії:

  • Під'єднуємо компресор до радіатора.
  • Таким чином доганятимемо тиск в системі охолодження.
  • Один з патрубків, що виходять з розширювального бачка, глушимо за допомогою болта.

Глушимо патрубок болтом

  • Ставимо пробку, яка була встановлена у момент розриву радіатора охолодження Деу Ланос.
  • Включаємо компресор і починаємо наганяти тиск.

Використовуваний компресор

  • При цьому замість тосола в системі і розширювальному бачку залита холодна вода.
  • Тиск через клапан почав скидати тільки досягши відмітки в 2.1 атмосфер.

Клапан спрацював при 2.1 атмосфер

  • Це надмірно багато, враховуючи ще і той факт, що в системі холодна вода.
  • Встановлюємо нормально працюючу, перевірену пробку.

Ставимо перевірену пробку

  • Знову включаємо компресор і нагнітаємо тиск.
  • Досягши відмітки в 1.4 атмосфер пробка розширювального бачка Деу Ланос почала скидати зайвий тиск.

Клапан спрацьовує при 1.4 атмосфер

  • При цьому чутний характерний звук, що нагадують свист чайника при закипанні.
  • Беремо нову пробку.
  • Розбираємо її і витягаємо пружину, яка відповідає за спрацьовування клапана.

Розбираємо нову пробку

  • Обрізуємо два витки пружини і збираємо кришку.
  • Збираємо пробку і закручуємо її на розширювальному бачку.
  • Використовуючи компресор, починаємо наганяти тиск.
  • Досягши відмітки в 1.8 атмосфер пробка почала скидати зайвий тиск з розширювального бачка Деу Ланос.

Після обрізання пружини клапан спрацював на 1.8 атмосфер

  • Це досить багато, тому пружина вимагає доопрацювання.
  • Відрізуємо ще один виток від пружини.
  • Збираємо кришку і ставимо її на місце.
  • В цілому від пружини вже було відрізано 3 витки.
  • Включаємо компресор і наганяємо тиск.
  • Тепер спрацьовування клапана відбувається досягши відмітки в 1.4 атмосфер.

Після додаткового обрізання пружини клапан спрацював на 1.4 атмосфер

  • Це вже близько до норми.
  • Після виключення компресора пробка продовжує утримувати тиск на відмітці в 1.2 атмосфер.

Пробка утримує тиск 1.2 атмосфер

  • Відрізуємо від пружини кришки розширювального бачка Деу Ланос ще половину витка.
  • Самої пружини залишилося не так і багато.
  • При установці пружини рівною частиною її слід ставити безпосередньо на клапан.
  • Збираємо пробку і ставимо на місце. 
  • Цього разу клапан спрацьовує досягши відмітки в 1.1 атмосфер, що трохи нижче необхідного рівня.

Після обрізання ще половини витка пружини клапан спрацював на 1.1 атмосфер

  • Відповідно, слід було востаннє відрізувати трохи менший шматок пружини.
  • Проте експлуатувати таку кришку все-таки можна.
  • При відключенні компресора кришка продовжує утримувати тиск на відмітці в 0,9 атмосфер.

Пробка утримує 0.9 атмосфер

  • Проте, краще встановлювати кришку, яка спрацьовуватиме десь на відмітці в 1.3-1.4 атмосфер.
  • Це дозволить добитися оптимальних показників роботи.

В цілому – важливо періодично проводити перевірку різних елементів Деу Ланос, включаючи навіть пробки. Від їх працездатності частенько залежить стан інших комплектуючих автомобіля.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.