0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Тиск бензонасосу Шевроле Авео Т250

Для правильної роботи двигуна Шевроле Авео важливим чинником є подання палива під достатнім тиском.

Паливний насос відповідає за перекачування палива і підтримку необхідного рівня тиску в паливній мережі. Проте на ділі не завжди параметри виявляються в межах норми.

Бензонасос Шевроле Авео

Через це можуть виникати різні проблеми, аж до того, що двигун просто перестане заводитися.

Проблеми з тиском можуть виникати з різних причин:

  • Вихід з ладу паливного насоса.
  • Забивання паливного фільтру.
  • Порушення герметичності паливної системи, протікання бензину.

Також складнощі можуть бути викликані цілим рядом інших причин, що прямо або опосередковано впливають на роботу цього блоку Шевроле Авео.

Проявлятися проблема може шляхом зниження потужності двигуна, його нестабільної роботи. Також можуть істотно змінитися показники витрати палива.

При виникненні подібних проблем слід провести перевірку тиску в системі і на бензонасосі.

Перевірка тиску бензонасоса Шевроле Авео

Для проведення необхідних робіт знадобиться пристосування для зняття запобіжників, а також пристрій для перевірки тиску – манометр, який можна зібрати і самостійно.

Виміри проводитимуться на Шевроле Авео Т250, з двигуном 1,5 літра. Автомобіль заводиться нормально, і доки ніяких претензій до його працездатності немає.

Двигун Шевроле Авео

Виконуємо такі дії:

  • Скидаємо тиск у бензопроводі.
  • Для цього знімаємо кришку блоку запобіжників.

Знімається кришку блоку запобіжників

  • На ній знаходимо потрібну відмітку (запобіжник паливної помпи).
  • Витягаємо потрібний запобіжник з блоку (на 15 ампер).

Витягаємо потрібний запобіжник

  • Заводимо Шевроле Авео до того моменту, поки авто не затихне.
  • Знімаємо шланг з роз'єму, що йде до паливної рампи.
  • На нім є спеціальні вусики, які необхідно затиснути перед зняттям.

Знімається шланг на паливну рампу

  • Якщо вони вже обламані, то можна використати тонку плоску викрутку.
  • При цьому можуть витікати залишки бензину, але поробити з цим нічого не вийде.
  • Підключаємо пристрій для виміру тиску палива.

Підключаємо манометр

  • Повертаємо запобіжник на своє місце, оскільки необхідно буде заводити двигун.
  • Включаємо запалення.
  • Перевіряємо паливну систему Шевроле Авео на наявність течі.
  • Течі не виявилось, що вже добре.
  • Показники склали 3.8 атмосфер, з поступовим зниженням.

Тиск 3.8 атмосфер

  • Після запуску двигуна на холостих оборотах показник досяг відмітки в 4.1 атмосфер, проте можлива невелика погрішність.
  • При цьому нормальним показником є 3.6-4 атмосфери.

На заведеному двигуні тиск 4.1

  • Навіть у разі прогазовки показники залишаються незмінними.
  • А ось якби тиск виявився менше 3,5 атмосфер, то було б погано.
  • Це б свідчило об вихід бензонасоса з ладу.
  • Після відключення запалення тиск впав до 4 атмосфер і зупинилося на цьому рівні.

Після відключення двигуна тиск тримається на 4

  • Якби тривало падіння, то ймовірно проблеми були б в зворотньому клапані Шевроле Авео.
  • Знову знімаємо запобіжник бензонасоса.

Знову знімається запобіжник

  • Заводимо автомобіль.
  • Бачимо, як падає тиск в паливній мережі авто.
  • Скидаємо тиск до 0.

Скидаємо тиск

  • Після чого можемо знімати манометр.
  • Повертаємо на місце паливний шланг, підключаючи його до рампи.
  • Ставимо на місце запобіжник паливного насоса.
  • Заводимо автомобіль і перевіряємо наявність течі.

Якщо жодних проблем не виникло, то паливний насос Шевроле Авео ще повністю придатний до подальшої експлуатації.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.