Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
На час виходу автомобіля на ринок це було фантастикою — 22 тисячі доларів за повнопривідний рамний позашляховик з салону. Спочатку Great Wall Safe просто не міг викликати довіри, надто неправдоподібно виглядало співвідношення ціни, комплектації класу. Але ті, хто вирішив купити цей автомобіль, в результаті не пошкодували. Не пошкодують і ті, хто зважився на покупку Грейт Волл Сейф з пробігом. І ось чому.
Сьогодні ціни на рамний позашляховик з повним приводом Great Wall Safe починаються з трьох тисяч доларів. При цьому багато продавців пропонують машину вже з встановленим ГБО. Чи це не привід, щоб подумати про покупку?
З іншого боку, роки беруть своє, проте той екземпляр, який ми покажемо на відео, трощить всі стереотипи про китайські машини початку 2000-х років. Коротко, конкретний позашляховик за 11 років пройшов всього 70 000 тисяч км, не змінюючи господаря. З запчастин були замінені кульові опори, стійки стабілізатора спереду і ззаду, решта по дрібницях.
Так, до машини ставилися шанобливо, з розумінням процесу, годували хорошими маслами і не купували лівих запчастин. У підсумку автомобіль виглядає як капсула часу.
Причому не можна сказати, що це одиничний випадок. Дуже багато автомобілів початку і середини 2000-х років сьогодні в повному порядку. Так, у них є недоліки, як і у тих же Toyota 4-Runner, на базі якої позашляховик побудований. І ще, і оригінальна Тойота, і наш Сейф відповідно, спочатку були пікапами. Toyota 4-Runner побудована на рамі і агрегатах пікапа HiLux, а від Great Wall Safe вже відмежувався пікап Deer, який цінується на вторинному ринку ще вище.
Це говорить про те, що для водіїв, які шукають комфортну підвіску і філігранну керованість, краще поглядати у бік кросоверів. Рамна конструкція внесла свої корективи і в архітектуру салону. Наприклад, люди високого зросту на задньому сидінні проклянуть вас через півгодини шляху. Сидіти там страшно незручно. Хоча пасажирам невисокого і середнього зросту ця незручність не загрожує.
Все ж, рама залишається однією з переваг Great Wall Safe. До рами ніяких претензій не пред'являють. Напевно, тому, що вона була розроблена якраз для високих навантажень, для роботи на пікапі. Причому стійкість до корозії і до навантажень у неї — на висоті.
До кузова претензій більше. Багато власники скаржаться на появу вогнищ корозії на арках крил, дверних отворах, порогах. Всьому виною нестабільна якість лакофарбового та антикорозійного покриття. Навіть в рамках одного автомобіля товщина фарби і грунту може відрізнятися мало не вдвічі.
Ще фарба швидко дряпається. Варто неакуратно проїхатися по лісі, як смуги по бортах від гілок забезпечені. Втім, і на це є управа. Якщо полірувати кузов регулярно, хоча б раз на півроку або на рік, ЛКП стане міцніше і подряпин стане набагато менше. Те ж і з корозією. При покупці бажано провести якісну обробку порожнин, з цим нічого не поробиш, це особливість китайських кузовів тих років випуску.
Слабкі місця на кузові — підніжка і бампера. Якість пластика на бамперах не дуже високої якості, тому навіть при легких ударах можна отримати хорошу тріщину. Підніжки ж страждають від корозії і це зрозуміло — вся грязь, вода, дорожній піскоструй працюють в першу чергу проти них.
Сто п'ять кінських сил і 1800 кг заліза. Для 2019 року це два непорівнянних поняття. Але на той час, тим більше для позашляховика-трудяги, це було нормально. Під капотом Great Wall Safe встановлений допотопний атмосферне 2,2-літровий мотор, у якого, втім, є кілька переваг. Перше & mdash; це крутний момент близько 200 н-м, який дозволяє в зоні середніх обертів впевнено почувати себе на бездоріжжі з повним підключається приводом.
Друга фішка цього двигуна — абсолютна, безумовна ремонтопридатність. Будь-яку поломку можна усунути в своєму гаражі звичайним набором інструментів, запчастин, як в цьому можна переконатися в нашому магазині, завжди повно. Ціни на залізо для Great Wall Safe не порівняти з цінами на ту ж Тойоту або Ніссан.
Так, недолік цього мотора — динаміка, хоча якщо довго розганяти позашляховик (до сотні приблизно за 19 секунд), то він, як нормальний автомобіль, спокійно буде тримати 110-120 км/год, споживаючи при цьому не більше 9 літрів по трасі. По місту набагато більше, але ж Сейф не купують для стрітрейсингу.
Для господарства це незамінний автомобіль, як і для бізнесу. У нього величезний, просто величезний багажник, порівнянний з розмірами вантажної платформи пікапа Great Wall Deer. У багажник в звичайному положенні спинок сидінь поміщається майже 1550 літрів вантажу. Якщо ж розкласти сидіння, позашляховик перетворюється в розвізний фургон з об'ємом вантажного відсіку 2300 літрів та ще й з повним приводом і кліренсом 205 мм. Знахідка для фермера.
Правда, є деякі претензії до системи відкривання багажника. Щоб туди дістатися, потрібно, як в Тойоті, опустити заднє скло поворотом ключа в личинці замку. А потім смикнути за ручку зсередини борту і потягнути на себе. Багато хто скаржиться, що скло відмовляється опускатися вже після сотні тисяч пробігу. Можливо, але в нашому випадку все працює ідеально.
Багато хто був готовий чекати підступу від підвіски. Але і тут все в нормі, японські гени дають про себе знати. В автомобілі з 70-ма тисячами пробігу були замінені тільки кульові, і то у випадку, коли міняли гальмівні супорта, заодно вирішили замінити втулки стабілізатора і амортизатори.
Задня підвіска — залежна пружинна. До цього часу були замінені пружини і стійки стабілізатора. При цьому автомобіль відмінно поводиться на путівці, не надто перевантажуючи пасажирів інформацією про якість дорожнього покриття.
11-річний Great Wall Safe виглядає дуже бадьоро при тому, що за цей час в машину була вкладена абсолютно смішна сума для такого пробігу. Такий варіант, безумовно, заслуговує на увагу на вторинному ринку і ще довго буде служити своєму новому господареві.