Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Важливою складовою будь-якого автомобіля, включаючи Чері Тіго 7, являється підвіска.
Саме цей елемент відповідає за комфортне переміщення автомобіля і багато в чому забезпечує його стійкість на дорожньому покритті незалежно від здійснюваних маневрів.
У складі підвіски представлена безліч елементів – амортизатори, пружини, важелі, стабілізатори і інші.
Цілісність кожного з них є важливою умовою правильного функціонування усієї підвіски.
Навіть не замінена своєчасно невелика втулка стабілізатора Чері Тіго 7 вже незабаром може позначитися на керованості автомобіля.
Також надалі можуть виникнути серйозні проблеми, які зажадають значних фінансових вкладень на їх рішення.
Відповідно – необхідно добре знати склад підвіски і своєчасно перевіряти її на наявність різних ушкоджень.
Для кращого огляду усіх елементів підвіски автомобіль можна підняти в повітря за допомогою стаціонарного спеціалізованого підйомника.
Таким чином можна спокійно розглядати складові підвіски з будь-якого ракурсу і вивчати особливості кріплень.
Чері Тіго 7 отримала абсолютно нову підвіску, яка помітно відрізняється від використаної в Тіго 5.
Змінилося розташування важелів. Також збільшився розмір стойки стабілізатора. Втулки встановлені звичайні, гумові.
Дуже цікавим способом інтегрований задній важіль. Така незвичайна його конфігурація повинна забезпечити хороші показники ефективності роботи задньої підвіски.
Також встановлений додатковий косий важіль, що позитивно позначиться на роботі підвіски.
Повздовжній важіль теж відрізняється цікавою формою. Більше того, його посадочне місце вбудоване в кузов автомобіля, що дозволяє краще розподіляти навантаження.
Звичайно, це трохи ускладнює заміну сайлентблока, оскільки для цього доведеться витягати важіль повністю з кузова. Проте особливих проблем таке обслуговування викликати не повинне.
Штатні пружини на задній підвісці Чері Тіго 7 відрізняються невеликими розмірами, проте мають солідний запас експлуатаційної міцності.
Є і деякі дуже спірні рішення.
Наприклад, було проведено полегшення підрамника задньої підвіски, який виготовлений з труби. Цілком можливо, що в умовах украй поганих доріг він може просто не витримати навантаження.
Передня підвіска стандартна – незалежна, типу McPherson.
Було прийнято рішення використання на Чері Тіго 7 переднього важеля з 2 сайлентблоками.
Стойка стабілізатора відрізняється великою довжиною, що може негативно позначитися на терміні її експлуатації.
На передній підвісці з кожного боку стоїть по 2 важелі.
В цілому, підвіска відрізняється досить хорошою надійністю і поломки для неї не характерні. Головне – своєчасно проводити заміну розхідних деталей і елементів, що потребують цього.