Для правильного функціонування цілого ряду вузлів і агрегатів Грейт Вол Ховер Н3 необхідною є своєчасна заміна мастильних матеріалів.
Зокрема, подібні роботи необхідно проводити в коробці перемикання передач, роздавальній коробці (роздаткі) і мостах.
Регламент для кожного з вузлів свій. Частота заміни зазвичай вказується в сервісній книзі.
Настійно рекомендуємо слідувати вказівці виробника і виконувати роботи своєчасно.
В окремих випадках варто провести заміну масла навіть раніше встановленого терміну. Наприклад, при проведенні складних ремонтних робіт.
У таких випадках масло зазвичай зливається з вказаних вузлів (якщо проводиться їх ремонт), і при виявленні змін параметрів мастила краще замінити його не чекаючи терміну.
Важливо ретельно підходити до вибору використовуваних мастильних матеріалів для використання у вузлах Грейт Вол Ховер Н3.
Вибирати необхідно виходячи з порад автовиробника з певних параметрів.
При цьому залежно від ситуації може знадобитися синтетичне, напівсинтетичне або натуральне мастило.
Замінюємо технічні рідини в агрегатах Грейт Вол Ховер Н3
Для проведення робіт по заміні технічних рідин знадобляться нові рідини, а також набір інструментів.
В цілому, належить підготувати такі рідини і виконати ряд наступних робіт:
- Воно знадобиться для коробки перемикання передач.
- Для гальмівної системи використовуємо гальмівну рідину.
- Її ж використовуватимемо для зчеплення.
- Також готуємо рідину для заміни в мостах 75W- 90.
- Не забуваємо про матеріали для роздавальної коробки і мастила карданних валів Грейт Вол Ховер Н3.
- Насамперед знімаємо захист днища.
- Це необхідно для заміни рідин в роздавальній коробці і КПП.
- Для зняття досить відкрутити болти, якими закріплений захист.
- Спочатку оглядаємо місткості переднього моста.
- Видно заливну горловину.
- Її відкрутимо пізніше.
- Внизу розташована зливна пробка.
- Далі розташована МКПП.
- Внизу видно зливна горловина.
- Збоку і вище знаходиться заливна горловина МКПП Грейт Вол Ховер Н3.
- Кардан змащуватимемо через спеціальні голівки.
- Знаходимо роздатку.
- На ній також знаходимо заливну і зливну горловина.
- Також проводитимемо заміну рідин в задньому мосту.
- Розпочинаємо із заміни масла в передньому мосту.
- Для цього нам знадобиться квадрат 10 на 10.
- Він потрібний для відкручування пробки зливної горловини.
- Також знадобиться ключ на 24.
- З його допомогою відкручуватимемо пробку заливної горловини переднього моста Грейт Вол Ховер Н3.
- Відкручуємо пробку заливної горловини.
- Краще підготувати якусь місткість під старе масло на випадок, якщо з горловини почне бігти масло.
- Після чого відкручуємо пробку зливної горловини.
- Підставляємо місткість і зливаємо старе масло.
- Воно вже втратило нормальну консистенцію і не виконувало свої функції.
- Залишки масла викачуємо за допомогою шприца з довгою трубкою.
- Усередині можна виявити залишки металевої стружки і іншого сміття, від якого необхідно позбавитися.
- Закручуємо зливну пробку і заливаємо масло.
- Після чого закручуємо заливну пробку переднього моста Грейт Вол Ховер Н3.
- У передній міст було залито 1,4 літра масла.
- Відкручуємо зливну горловину МКПП і зливаємо масло.
- Після чого закручуємо її і заливаємо нове масло.
- Робимо це за допомогою шприца з довгою трубкою.
- У коробку перемикання передач влізло 2,7 літри нового масла.
- У роздавальну коробку заливатимемо Декстрон 3.
- Для відкручування пробок горловини знадобляться 4-гранник на 10.
- Після відкручування зливної пробки побігла червона рідина, ще не дуже брудна.
- Залишки рідини витягаємо за допомогою шприца з довгим шлангом.
- Зливна пробка чиста, що також добре.
- Заливаємо нову рідину в роздавальну коробку Грейт Вол Ховер Н3.
- В цілому знадобилося 1,7 літра нової рідини для роздавальної коробки.
- Далі замінюємо рідину в задньому мосту.
- Відкручуємо заливну горловину.
- Чутне шипіння, що свідчить про підсос повітря.
- В принципі, масло в задньому мосту ще чисте.
- Відкручуємо зливну горловину.
- В цілому, масло ще нормальна, можна було їздити на нім більше.
- На пробці є невеликий наліт, але це не страшно.
- Закручуємо зливну пробку заднього моста Грейт Вол Ховер Н3.
- Заливаємо нове масло і закручуємо заливну горловину.
- У задній міст залили 2,8 літри нового масла.
- Через спеціальну голівку змащуємо карданні вали.
- Також мінятимемо рідину в системі гальмування і зчеплення, ГУРа і системі охолодження.
- Для заміни рідини в системі гальмування і зчеплення відкачуємо стару за допомогою шприца.
- Залили нову рідину.
- Прокачуємо гальмівну систему Грейт Вол Ховер Н3.
- При заміні рідини в гідропідсилювачі керма також заздалегідь відкачуємо стару за допомогою шприца.
- Зняли шланг зворотньої подачі.
- Заглушили отвір у бачку на зворотню подачу.
- Обертаючи кермо викачали з системи залишки старої рідини.
- Після цього залили нову рідину і обертаючи кермо прокачали систему.
- Підключили обратку.
- Для заміни охолоджувальної рідини відкручуємо зливну пробку.
- У блоці циліндрів зливного отвору на цій моделі немає.
- Там заміна рідини відбувається шляхом продування.
- Відкручуємо зливну пробку і сточуємо рідину з радіатора.
- Після чого відкручуємо заливну пробку.
- Знімаємо розширювальний бачок системи охолодження Грейт Вол Ховер Н3 і промиваємо його.
- Бачок закріплений всього 2 болтами, так що багато часу це не займе.
- Зняли патрубки на печі і продули систему до повного виходу рідини з системи.
- Підключаємо патрубки на місце, закручуємо зливну пробку.
- Заливаємо новий антифриз.
- Закручуємо заливну горловину.
Після завершення робіт по заміні рідин ставимо на місце захист.
Увесь процес може зайняти декілька годин і не зажадає особливих навичок в обслуговуванні автомобіля. Головне – заздалегідь підготувати нові технічні рідини Грейт Вол Ховер Н3.