✓ 096 80-05-504 ★ ☎ Viber 096 80-05-504
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 095 91-09-504 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Як виставити запалення на Деу Нексія

23.10.2019 Як виставити запалення на Деу Нексія

Важливо відмітити, що система запалення на Деу Нексія багато в чому залежить від типу встановленого на конкретному авто двигуна.

Так, на 8-клапаном силовому агрегаті встановлено безконтактне запалення з відцентровим розподілом високої напруги.

В той же час на 16-клапанному двигуні стоїть мікропроцесорна система запалення із статичним розподілом високої напруги.

Відповідно є і значні відмінності в конструкції і обслуговуванні цих блоків. Оскільки в нашому випадку йдеться про 8-миклапанном силовому агрегаті, то розглядати будемо саме його.

Запалення Сенс

У конструкції безконтактного запалення в обов'язковому порядку є трамблер, комутатор і котушка запалення. Трамблер встановлений на голівці блоку циліндрів і сполучений з розподільним валом.

Додатково в трамблері встановлений індуктивний датчик – своєрідна котушка на магнітопроводі, усередині якого відбувається обертання постійного магніта. У котушці є змінна напруга приблизно в 3 В. Це дозволяє передавати сигнал на комутатор, що надалі дозволяє управляти котушкою запалення.

Для правильного функціонування системи запалення Деу Нексія важливо виставити його. Інакше можливі перебої в роботі, що приведе до того, що двигун троїтиме.

Виставляємо запалення на Деу Нексія

Для виконання робіт знадобиться набір ключів і викрутка. Зробити все можна самостійно, дотримуючись простих рекомендацій. При цьому особливі навички не будуть потрібні.

Щоб правильно виставити запалення виконуємо такі дії:

  • За допомогою домкратів підіймаємо передню частину автомобіля.

Підіймаємо авто домкратом

  • Багато хто при регулюванні помилково прокручує розподільний вал.
  • Проте в даному випадку необхідно впливати на колінчастий вал.
  • Відкручуємо 2 болти захисту ременя ГРМ.

Відкручуємо 2 болти

  • Підганяємо шків по мітці.
  • При цьому мітка на розподілвалі також співпадає.

Стежимо за мітками

  • Знімаємо високовольтні дроти Деу Нексія і прибираємо їх убік.
  • За допомогою викрутки відкручуємо кришку блоку запалення.

Відкручуємо кришку запалення

  • Для кращої демонстрації повністю зіб'ємо запалення.
  • При установці блоку він повинен дивитися на перший циліндр.

Орієнтуємося на перший циліндр

  • На кришці є відповідна стрілка.
  • Бігунок стоїть вгору, саме на перший циліндр.
  • Ставимо блок на місце.

Ставимо блок на місце

  • Наживляємо болти, але повністю не закручуємо.
  • При повороті запалення до лобового скла отримуємо раннє запалення на Деу Нексія.
  • При обертанні до радіатора – пізніше.
  • Виставляємо так, щоб відстань від стрілки склала 1,5-2 міліметри.

Виставляємо запалення

  • Це дозволить отримати оптимальні параметри запалення.
  • Притримуємо блок рукою.
  • Після чого закручуємо болти.
  • Важливо не зірвати болти при закручуванні.
  • Ставимо на місце кришку блоку запалення.

Ставимо на місце кришку

  • Підключаємо високовольтні дроти Деу Нексія.
  • Перший циліндр підключається згори.

Підключаємо дроти

  • Потім другий, що слідує за ним, і так далі.
  • Затягуємо болти на кришці приводу ГРМ.
  • Перевіряємо працездатність.

Все працює цілком нормально. Зробити усі роботи можна буквально за півгодини, самостійно і без спеціального устаткування. Важливо не виставити велику затримку або велике випередження, оскільки у такому разі можливі збої.

Слід зауважити, що особливо такий спосіб актуальний для холостого ходу. Регуляція на оборотах здійснюється під впливом команд електронного блоку управління.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.