Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Важливо відмітити, що система запалення на Деу Нексія багато в чому залежить від типу встановленого на конкретному авто двигуна.
Так, на 8-клапаном силовому агрегаті встановлено безконтактне запалення з відцентровим розподілом високої напруги.
В той же час на 16-клапанному двигуні стоїть мікропроцесорна система запалення із статичним розподілом високої напруги.
Відповідно є і значні відмінності в конструкції і обслуговуванні цих блоків. Оскільки в нашому випадку йдеться про 8-миклапанном силовому агрегаті, то розглядати будемо саме його.
У конструкції безконтактного запалення в обов'язковому порядку є трамблер, комутатор і котушка запалення. Трамблер встановлений на голівці блоку циліндрів і сполучений з розподільним валом.
Додатково в трамблері встановлений індуктивний датчик – своєрідна котушка на магнітопроводі, усередині якого відбувається обертання постійного магніта. У котушці є змінна напруга приблизно в 3 В. Це дозволяє передавати сигнал на комутатор, що надалі дозволяє управляти котушкою запалення.
Для правильного функціонування системи запалення Деу Нексія важливо виставити його. Інакше можливі перебої в роботі, що приведе до того, що двигун троїтиме.
Для виконання робіт знадобиться набір ключів і викрутка. Зробити все можна самостійно, дотримуючись простих рекомендацій. При цьому особливі навички не будуть потрібні.
Щоб правильно виставити запалення виконуємо такі дії:
Все працює цілком нормально. Зробити усі роботи можна буквально за півгодини, самостійно і без спеціального устаткування. Важливо не виставити велику затримку або велике випередження, оскільки у такому разі можливі збої.
Слід зауважити, що особливо такий спосіб актуальний для холостого ходу. Регуляція на оборотах здійснюється під впливом команд електронного блоку управління.