0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Масло в двигуни Чері і Джилі, вірний вибір масла

Важливою для двигуна автомобіля є наявність мастильного матеріалу при його функціонуванні. Масло призначене для того, щоб змащувати робочі поверхні, зводячи до мінімуму шкідливу дію тертя.

Моторні мастила

Більше того, автомобільні масла виконують декілька додаткових функцій:

  • Додаткове відведення тепла.
  • Вивід з робочих поверхонь забруднюючих елементів, наприклад, металевої стружки.
  • Відвертання виникнення сухого тертя, продовження терміну експлуатації двигуна. 
  • Перешкода швидкому зносу робочих поверхонь.

Варто відмітити, що для окремих моделей Чері і Джилі можуть знадобитися різні моторні мастила, і далеко не завжди віддавати перевагу слід дорогим варіантам. У кожному конкретному випадку до вибору мастильного матеріалу слід підходити відповідально і ретельно.

Особливості вибору моторних мастил і що важливо враховувати

Вибираючи масло для двигуна Чері і Джилі необхідно передусім дивитися класифікації, які зазвичай вказуються виробниками на етикетках. Використовуючи вказані дані, можна без проблем підібрати для себе відповідний варіант.

Асортимент мастил з різними позначеннями

Проте спершу потрібно навчитися розпізнавати значення цих маркіровок і орієнтуватися в них. Це дозволить уникнути помилок при виборі і залити оптимальний варіант. Відповідно, слід трохи краще розібратися в різних класифікаціях.

На етикетках більшості моторних мастил можна зустріти 3 різних класифікації, кожна з яких вказує на важливу для водія інформацію. Зрозуміти по цих мітках який тип масла неможливо, це зазвичай вказує виробник окремо (синтетичне, напівсинтетичне, мінеральне).

Варіанти класифікацій

Багато автовласників упевнені в тому, що якщо масло 5w-40 підходить його двигуну, то залити можна абсолютно будь-яке з тих, які мають відповідну маркіровку. Проте в реальності все складніше, і вибір мастила виявляється куди як відповідальнішою справою.

Усі масла відрізняються своїми параметрами. Кожен виробник додає свої присадки, а також є і інші класифікації, що вказують на можливість використання мастила в тому або іншому випадку.

Передусім необхідно розібратися з цифровим позначенням до букви W і після неї. По суті, це позначення робочих температур масла – температурних показників довкілля, при яких мастило зберігає свої властивості.

Наприклад, 10w-40 є класифікацією автомобільних інженерів. Складається з двох цифр і букви. Перша цифра вказує на зимову температуру використання (10 означає, що використати мастило можна до температури в - 25 градусів). Якщо першою цифрою буде 0, то гранична температура складатиме - 35 градусів, і далі йде відповідна градація.

Масло 10w-40

Сама буква W у маркіровці означає можливість використання такого масла в зимовий час.

Остання цифра вказує на максимальну температуру довкілля, при якому можна використати вказане мастило. Важливо помітити, що йдеться саме про температуру повітря довкілля, а не про температуру двигуна.

Завжди слід звертати увагу на те, що написано в сервісній книзі. Не варто дивуватися, що для різних країн дані в ній можуть бути вказані різні. Це пов'язано з умовами клімату в конкретній країні.

Саме температура є першим чинником при виборі відповідного масла.

Наступною класифікацією є API (Американський Інститут Палива). В даному випадку мастила розділяються по роках випуску автомобільного двигуна. При цьому позначення складається з 2 букв.

Класифікація за API

Перша буква вказує на тип палива. В даному випадку С говорить про те, що двигун дизельний, а S – бензиновий силовий агрегат. Друга буква означає відповідний відрізок часу, коли був випущений двигун.

Наприклад, позначення SG говоритиме про те, що масло розраховане для бензинових двигунів, випущених з 1990 по 1994 рік. Оскільки китайський автопром практично не поставляє в Україну авто з дизельними двигунами, то класифікацію з буквою С можна навіть не розглядати.

Масло SG знайти майже неможливо

Що стосується бензинових двигунів, то тут класифікація розділена на більш ніж 5 варіантів, інтервал в яких складає 2-4 роки.

Наступною є класифікація асоціації європейських автовиробників (ACEA). Вони розділили масла на відповідні категорії. У одну з них віднесли мастила, які економлять паливо, в другу – стандартні.

Класифікація АСЕА

Зокрема, саме АСЕА вказують на наявність фільтру сажі в дизельних двигунах. Власне, ця класифікація буде цікава саме для власників автомобілів, що використовують як паливо дизель. Відповідно, в класифікації API на такому маслі має бути мітка C.

Проте в нашому випадку куди більше цікавить саме бензиновий двигун і масло для нього, оскільки усі авто Чері і Джилі в Україні розраховані саме на цей тип палива.

Розглядаємо на конкретному варіанті. Беремо середнє масло, досить популярне. По в'язкості його характеристики складають 10w-40 (можна використати від - 25 до +30 градусів). По АСЕС воно належить до категорії А3, В3 – масло категорії стандарт, а також А3, В4 – тобто мастило підходить для дизельних турбірованих двигунів.

Популярний варіант - 10w-40

По класифікації API масло належить до категорії SL (CF). Це мастило використовується для двигунів, випущених в 2000-2004 роках. Окремо варто розглянути варіант, коли двигун набагато старіший, ніж вдається знайти масло.

У таких випадках не завжди вдається знайти масло для двигуна з необхідними допусками. Допускається пропуск максимум 2 категорій, після чого мастило вважається не придатним для використання в цьому силовому агрегаті.

Наприклад, для двигунів 1990-1994 років можна використати мастила категорії SJ, розраховані на силові агрегати 1996-2000 років. Проте найпопулярнішим сьогодні являється новіший варіант – SL, так що для старіших авто доведеться пошукати відповідне масло.

Варто також розглянути масло з параметрами 5W- 40, використати яке можна при температурах від - 30 до +40 градусів. По класифікації воно належить до категорії SM (CF). Це досить сучасний варіант моторного мастила.

Його можна використати практично на усіх моделях автомобілів Чері і Джилі.

Проте можна розглянути варіанти для усіх популярних моделей окремо.

Масло категорії SH використовується на Чері Амулет, Джилі СК і МК. При цьому в книзі з експлуатації вказано, що масла мають бути 5w-30, також допускається можливість використання 10w-30. Проте при необхідності можна заливати 10w-40.

Масла для старих моделей

Враховуючи граничні допуски з можливістю перейти через 2 позиції, то замість SH, яке купити вже практично неможливо, можна використати SL. Такий варіант сьогодні самий популярним, і з його купівлею проблем не виникне.

Наступними слід розглянути Чері Елара (Фора) Кімо, Джагі, Джилі Емгранд 1,5 л і 1,7 літра, Х7. Для них допускається використання масла SJ, проте враховуючи застарівання цього варіанту, можна використати SL. При необхідності використовуємо масло SM.

Масла для нових і старих моделей

У книгах з експлуатації вказаний стандарт 5w-30. Проте можна застосовувати 5w-40, 10w-40. Проте останній варіант є густішим. Відповідно, використати його слід тільки за наявності пробігу понад 200 тисяч км.

Проміжки на двигуні вже збільшилися, а відповідно потрібно і більше масла для їх заповнення. При цьому використовуємо синтетичні масла до досягнення відмітки в 200 тисяч км пробігу, після чого можна застосовувати напівсинтетичні варіанти.

Масла SL, а краще SM, використовуємо на таких китайських авто – Чері Тіго, Джилі Емгранд (сучасні моделі). Використати можна масла з показниками 5w-30, 5w-40, 10w-40.

Масла для сучасних авто

Загалом, для використання китайських авто на території України знадобиться моторне мастило 5w-30, 5w-40, 10w-40 з показником хоч би SL, але іноді краще і SM. Вибір конкретного виробника залежить безпосередньо від автовласника.

Залишити відгук



Розкажіть друзям

» Всі новини

Корисні новини

Заміна датчика швидкості Чері Тіго Заміна датчика швидкості Чері Тіго

​ Датчик швидкості знаходиться на трансмісії  Chery Tiggo. Щоб запобігти можливому короткому замиканню та травмуванню, від'єднайте негативний клемний затискач акумулятора. Від'єднайте роз'єм електричного з'єднання від...

Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос, ЗАЗ Віда Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос, ЗАЗ Віда

При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...

Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7 Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7

Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...

Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті

​ Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...

Прокачування гальм Ланос Прокачування гальм Ланос

​ У гальмівній системі Деу Ланос не повинно бути повітря. Якщо гальмівна рідина змішується з повітрям, вона може почати кипіти і пінитися . Це зробить педаль гальма неефективною. При будь-якому втручанні в систему циркуляції гальмівної рідини Daewoo Lanos потрібно буде...

Дивитися всі новини!

Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор

Датчик давления масла ГУР Датчик давления масла ГУР Чери Тиго
1210
Рейка рулевая Рейка рулевая Джили МК
5081
Катушка зажигания (3 Pin) Катушка зажигания (3 Pin) Дэу Матиз
713
Шайба (17х9х1,5) Шайба (17х9х1,5) Дэу Ланос
3
Корзина сцепления TIGGO 2 Корзина сцепления TIGGO 2 Чери Тиго
6171
Ремень ГРМ Ремень ГРМ Чери Истар
946
Ролик ремня ГРМ натяжной KOYO Ролик ремня ГРМ натяжной KOYO Джили СК
222
Клапан хол/хода La 93744675 Клапан хол/хода La 93744675 Дэу Матиз
1186
Вентилятор кондиционера Вентилятор кондиционера Чери Куку
1223
Болт ГБЦ Lanos 1.6 Болт ГБЦ Lanos 1.6
72
Шаровая опора EC7 EEP Шаровая опора EC7 EEP Джили Эмгранд ЕС7
503
Предохранитель 25А Предохранитель 25А
6


Підписка на блог
.