✓ 096 80-05-504 ★ ☎ Viber 096 80-05-504
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 095 91-09-504 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Не заводиться Деу Сенс, що робити

09.10.2019 Не заводиться Деу Сенс, що робити

Не занадто складний за конструкцією мелітопольський двигун Daewoo Sens може піднести несподівані неприємні сюрпризи. Якщо не запускається двигун на Сенсі, причин може бути маса. Найбільш ймовірні причини відмови двигуна розглянемо прямо зараз.

мотор

Паливний модуль

модуль

Завдання паливного модуля — подавати бензин під потрібним тиском в паливну рампу. Вузол складається з паливного насоса, датчика рівня палива в Баку, а також сіточки-фільтра. На тиск в системі можуть впливати як ступінь засміченості фільтра грубої очистки, так і продуктивність насоса.

модуль2

Нормальний тиск в паливній системі Сенса & mdash; від 3 до 3,5 атм. При цьому необхідно враховувати ступінь зносу самого насоса і фільтра первинного очищення. Наприклад, залежно від стану насоса, тиск може знижуватися до критичних 2 атмосфер. Забитий фільтр-сіточка також може призводити до таких наслідків.

При такому тиску в системі двигун фізично не в змозі завестися. 

Щоб перевірити стан паливного насоса, необхідно вставити ключ в замок запалювання і провернути його в положення включеного запалювання. У цей момент бензонасос повинен запуститися і накачувати паливо в рампу. У тому випадку, якщо фільтр чистий і з насосом немає проблем. 

Датчик коленвала

дкв

У тому випадку, коли тиск в паливній рампі в нормі, але двигун не запускається, необхідно перевірити датчик коленвала. Він відповідає за подачу даних про стан валу на електронний блок керування двигуном. У тому разі, коли на датчик потрапляє масло або антифриз, він не в змозі подавати дані на ЕБУ, отже, двигун може не завестися.

дкв2

В рідкісних випадках роз'єм датчика може окислитися, що призводить до втрати зв'язку між датчиком і електронним блоком управління. Перевірити цей момент просто — для цього необхідно від'єднати роз'єм і візуально оцінити стан контактів. У разі їх забруднення вони протираються розчинником або спиртом.

Модуль запалювання

Завдання модуля запалювання подавати напругу на свічки. З часом він може припинити виконувати свої функції, що позначається як на запуску двигуна, так і на його роботі в загальному. 

модуль

В першу чергу необхідно перевірити наявність іскри. Для цього необхідно викрутити будь-яку свічку і прикласти її на масу автомобіля. При прокручуванні двигуна стартером іскра повинна проскакувати між електродами свічки. 

У тому випадку, коли іскри немає, необхідно перевірити контактний роз'єм модуля. Крім цього, необхідно перевірити п'ятий праворуч запобіжник, його номінал 15 Ампер

контакти

В самому модулі може бути проблема з контактами. Провід в модулі виконані з алюмінію і не завжди якісно пропаяні. Тому проблема з запуском двигуна може мати непостійний характер. Теоретично можна розібрати модуль і пропоїти контакти, але гарантії працездатності модуля це не дасть.

Свічки та високовольтні дроти 

Ми знаємо, що свічки повинні бути в чистому стані і їх заміна повинна проводитися згідно з регламентом. Але для початку краще перевірити високовольтні дроти. Перевірка виконується так само, як і зі свічками — знімаємо провід, прокручуємо колінвал стартером і контролюємо наявність іскри.

дроти

Якщо іскри немає на всіх проводах, повертаємося до модуля запалювання. Від'єднуємо контактну колодку від модуля і перевіряємо напругу на клемі О. напруга повинна бути < strong>близько 12 в< / strong>. В іншому випадку перевіряємо запобіжник Р2, або замок запалювання.

Для детальнішої перевірки потрібно виміряти опір між контактом З на модулі і масою автомобіля. Нормальний опір має бути в межах 1 Ом. У разі, якщо опір вище, шукаємо місце обриву масового дроти.

свічки

Важливо перевірити високовольтні дроти, які втрачають свої характеристики згодом. Опір кожного з проводів має бути на рівні 15 кОм. Якщо опір вище — провід йде під заміну.

схема

У тому випадку, коли дроти і свічки в порядку, але двигун не заводиться, вкрай рекомендується використовувати завідомо справний модуль запалювання, або перевірити таким же чином контролер.

Робимо висновки

Як правило, двигун Деу Сенс при нормально працюючій електроніці і свічках відмінно заводиться. Найпоширеніші проблеми — в неякісних свічках, високовольтних проводах, контактах в модулі запалювання. У рідкісних випадках проблема може бути в: < / span>

  1. Окислених контактах в коннекторе модуля запалювання.

  2. Перегорілих запобіжниках.

  3. Неякісному паливі.

  4. Відсутності живлення 12 В на форсунках.

  5. Ремені газорозподільного механізму.

При цьому необхідно враховувати, що котушка запалювання ніяких помилок не видає. Це особливість системи електронного управління Деу Сенс Мікас 7.6. Також важливо перевірити герметичність впускного тракту, це може впливати як на запуск двигуна, так і на економічність, і на динаміку 1,3-літрового мотора.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.