Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Робота печі Деу Матіз багато в чому пов'язана з функціонуванням системи охолодження автомобіля. Це досить складна система, яка включає цілий ряд важливих елементів.
Серед них виділяють такі складові:
Одну з ключових ролей грає саме термостат. Саме від його працездатності залежить швидкість прогрівання двигуна Деу Матіз, а також функціонування печі. Своєчасне відкриття великого круга і підтримка робочої температури багато в чому залежить саме від термостата.
За наявності неполадок термостата, як і з інших елементів системи охолодження, може виникнути цілий ряд проблем:
Одним з вразливих місць в системі охолодження Деу Матіз є саме термостат, особливо на старих моделях і в ситуаціях, якщо встановлений рідний, заводський прилад. Неповне закриття в результаті заклинювання призводить до утворення безлічі проблем.
На представленій машині виникло відразу декілька серйозних проблем. Першою з них стала досить велика витрата палива, яка склала більше 9 літрів на 100 км пробігу, що для цього автомобіля є надмірно високим показником.
Буде зроблена спроба вирішення проблем шляхом установки гарячішого термостата, на 88 градусів, в той час, коли рідний всього на 82 градуси. Придбаний термостат зазвичай встановлюється на Шевроле Авео з двигуном 1,2 літра, але підходить і нам.
Ще однією серйозною проблемою є довге прогрівання двигуна Деу Матіз. Особливо актуально це при установці ГБО, яке включається при 35 градусах. З наявним термостатом взимку добрати таку температуру досить важко і довго.
Також проблемою є недостатньо ефективна робота печі. У салоні, ніби як тепло, але все-таки хотілося б більше. Скло відтаює, але комфорту все одно немає.
Завдяки встановленому датчику температури можна відстежувати температурні зміни в системі охолодження. При русі на старому термостаті система прогрівається максимум до 76 градусів, хоча зазвичай тримається в районі 73 градусів.
При цьому стрілка температури двигуна стоїть нижче середини шкали. Але це у Деу Матіз передбачено спочатку, із заводу, і ця стрілка ніколи не досягає навіть повністю вертикального положення, не говорячи про перевал через середину шкали.
Додатковий цифровий датчик температури стоїть замотаний, біля редуктора. Відповідно, охолоджувальна рідина виходить з двигуна, йде в дросельну заслонку, далі після патрубків, підігріває редуктор газовий, і тільки потім потрапляє на датчик.
Датчик є останньою точкою в системі перед скиданням рідини в розширювальний бачок.
З технічними деталями більш-менш розібралися, приступаємо безпосередньо до установки нового термостата. З цим доведеться трохи повозитися, але зробити все можна швидко.
Ітак, виконуємо такі дії:
Загалом, заміна термостата на Деу Матфз дозволила вирішити частину виникаючих проблем повністю, а деякі лише частково. Проте, помітний позитивний ефект був досягнутий.
Заміна деталі обходиться недорого, оскільки термостати цілком доступні, а провести усі роботи можна і самостійно, буквально за півгодини. При цьому особливих навичок не знадобиться, оскільки все гранично просто.