✓ 096 80-05-504 ★ ☎ Viber 096 80-05-504
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Слабо гріє піч Деу Матіз, ставимо термостат на 88 градусів

05.10.2019 Слабо гріє піч Деу Матіз, ставимо термостат на 88 градусів

Робота печі Деу Матіз багато в чому пов'язана з функціонуванням системи охолодження автомобіля. Це досить складна система, яка включає цілий ряд важливих елементів.

Серед них виділяють такі складові:

  • Розширювальний бачок.
  • Система патрубків.
  • Помпа.
  • Ряд датчиків, включаючи датчик температури.
  • Радіатор охолодження і печі.
  • Термостат.

​​Радіатор печі

Одну з ключових ролей грає саме термостат. Саме від його працездатності залежить швидкість прогрівання двигуна Деу Матіз, а також функціонування печі. Своєчасне відкриття великого круга і підтримка робочої температури багато в чому залежить саме від термостата.

Термостат Дэу Матиз

За наявності неполадок термостата, як і з інших елементів системи охолодження, може виникнути цілий ряд проблем:

  • Підвищення витрати палива.
  • Збільшення часу прогрівання двигуна.
  • Зниження потужності і ресурсу силового агрегату.
  • Зниження комфорту в салоні автомобіля в холодну пору року через недостатньо ефективну роботу печі.

Одним з вразливих місць в системі охолодження Деу Матіз є саме термостат, особливо на старих моделях і в ситуаціях, якщо встановлений рідний, заводський прилад. Неповне закриття в результаті заклинювання призводить до утворення безлічі проблем.

Заміна термостата Деу Матіз як можливість рішення ряду проблем

На представленій машині виникло відразу декілька серйозних проблем. Першою з них стала досить велика витрата палива, яка склала більше 9 літрів на 100 км пробігу, що для цього автомобіля є надмірно високим показником.

Буде зроблена спроба вирішення проблем шляхом установки гарячішого термостата, на 88 градусів, в той час, коли рідний всього на 82 градуси. Придбаний термостат зазвичай встановлюється на Шевроле Авео з двигуном 1,2 літра, але підходить і нам.

Новий термостат для установки

Ще однією серйозною проблемою є довге прогрівання двигуна Деу Матіз. Особливо актуально це при установці ГБО, яке включається при 35 градусах. З наявним термостатом взимку добрати таку температуру досить важко і довго.

Також проблемою є недостатньо ефективна робота печі. У салоні, ніби як тепло, але все-таки хотілося б більше. Скло відтаює, але комфорту все одно немає.

Завдяки встановленому датчику температури можна відстежувати температурні зміни в системі охолодження. При русі на старому термостаті система прогрівається максимум до 76 градусів, хоча зазвичай тримається в районі 73 градусів.

Температурні показники на старому термостаті

При цьому стрілка температури двигуна стоїть нижче середини шкали. Але це у Деу Матіз передбачено спочатку, із заводу, і ця стрілка ніколи не досягає навіть повністю вертикального положення, не говорячи про перевал через середину шкали.

Завмираюча стрілка як особливість Дэу Матиз

Додатковий цифровий датчик температури стоїть замотаний, біля редуктора. Відповідно, охолоджувальна рідина виходить з двигуна, йде в дросельну заслонку, далі після патрубків, підігріває редуктор газовий, і тільки потім потрапляє на датчик.

Місце установки температурного датчика

Датчик є останньою точкою в системі перед скиданням рідини в розширювальний бачок.

З технічними деталями більш-менш розібралися, приступаємо безпосередньо до установки нового термостата. З цим доведеться трохи повозитися, але зробити все можна швидко.

Ітак, виконуємо такі дії:

  • Знаходимо термостат.

Місце установки термостата

  • На Деу Матіз він розташований під трамблером.
  • Доведеться знімати і повітряний фільтр повністю, з корпусом.

Знімається повітряний фільтр

  • Зливаємо трохи антифризу. 
  • В даному випадку проблема в тому, що немає зливного отвору ні в радіаторі, ні у блоці.

Зливаємо частину антифризу

  • Розв'язати проблему легко – знімаємо шланг обратки і трохи подовжуємо його.
  • Після чого заводимо двигун і трохи прогазовуємо.
  • Це примушує помпу працювати і викачувати рідину.
  • В цілому вдалося злити дещо більше 1 літри рідини з 4, які вміщуються в системі.

Вдалося злити дещо більше літра антифризу

  • Проте цього вистачає для того, щоб при відкручуванні термостата Деу Матіз не витікали залишки рідини.
  • Сам термостат знаходиться під ось цим вод ковпаком, корпусом.

Термостат під ковпаком

  • Оскільки наша модель стара, трамблерна, то доведеться трохи повозитися.
  • Ставимо мітку на трамблері.

Ставимо мітку на трамблері і знімаємо його

  • Після чого відкручуємо його.
  • Він зафіксований всього 2 болтами, так що проблем не виникне.
  • Відкручуємо корпус термостата.

Відкручуємо корпус термостата

  • Він також зафіксований двома болтами.
  • Нижній, до речі, відкрутити буде дуже проблематично із-за особливостей конструкції Деу Матіз.
  • Старий термостат витягаємо акуратно, щоб не пошкодити гумку.

Акуратно витягаємо старий термостат

  • У новому термостаті в комплекті не завжди є гумка ущільнювача, і частенько її доводиться переставляти.
  • Знімаємо гумку і встановлюємо її на новий термостат.

Переставляємо гумку на новий термостат

  • Штатний термостат дійсно розрахований на 82 градуси.
  • Наявний на деталі невеликий клапан залишаємо відкритим.

Клапан залишаємо відкритим

  • При установці нового термостата стежимо за тим, щоб клапан був згори.
  • Після установки деталі проводимо зворотне складання автомобіля.

Ставимо новий термостат

  • Доливаємо антифриз, злитий перед початком робіт.
  • Можливо знадобиться долити трохи, але це стане помітно тільки після того, як повністю прогріється двигун і включиться вентилятор.

Доливаємо антифриз

  • Виїжджаємо на дорогу і перевіряємо як поведеться Деу Матіз після установки нового, гарячого термостата.
  • Температура на цифровому датчику вища за 81 градус.

Температурні показники на новому термостаті

  • Повітря з печі йде набагато тепліше, в салоні комфортніше, попри те, що на вулиці похолоднішало.
  • Температуру на обратці вдалося підняти майже на 10 градусів.
  • Проте прогрівається холодний двигун не особливо швидше, але все-таки краще, ніж було.
  • Витрата палива знизилася до звичних показників, що також можна віднести до позитивних моментів.

Загалом, заміна термостата на Деу Матфз дозволила вирішити частину виникаючих проблем повністю, а деякі лише частково. Проте, помітний позитивний ефект був досягнутий.

Заміна деталі обходиться недорого, оскільки термостати цілком доступні, а провести усі роботи можна і самостійно, буквально за півгодини. При цьому особливих навичок не знадобиться, оскільки все гранично просто.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.