✓ 096 80-05-504 ★ ☎ Viber 096 80-05-504
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Як перевірити термостат - ремонт термостату на Шевроле Авео

25.09.2019 Як перевірити термостат - ремонт термостату на Шевроле Авео

У системі охолодження двигуна Шевроле Авео важливу роль грає термостат. Цей пристрій є певним клапаном, що дозволяє автоматично регулювати температуру охолоджувальної рідини.

По суті, термостат відповідає за перенаправлення потоку охолоджувальної рідини в малий або великий круг циркуляції. Спочатку він утримує рідину в малому крузі, дозволяючи двигуну прогрітися і вийти на робочу температуру.

Термостат Шевроле Авео

Проте у міру нагрівання рідини відбувається поступове відкриття клапана, після чого холодагент починає поступати у великий круг циркуляції. В результаті цього вдається підтримувати стабільну робочу температуру силового агрегату, не допускаючи його перегрівання.

Залежно від конфігурації автомобіля і установки додаткового устаткування, термостат на Шевроле Авео може монтуватися у вхідному трубопроводі насоса системи охолодження або на вихідній магістралі ГБЦ.

Важливо помітити, що малий і великий круг циркуляції антифризу включають різний перелік вузлів, через які їм доводиться проходити.

Малий круг включає голівку блоку циліндрів, самі циліндри, а також радіатор печі. В той же час великий круг включає усі елементи, у тому числі і радіатор охолодження.

Саме завдяки тому, що під час циркуляції по великому кругу рідина проходить по радіатору охолодження і відбувається зниження її температури. Відповідно, важливо стежити і за станом цього елементу конструкції авто.

Слід перевіряти стан термостата

Термостат Шевроле Авео автоматично відкривається досягши робочої температури двигуна, проте також самостійно і закривається, коли температура силового агрегату знижується нижче заданої відмітки.

Зазвичай термостат складається з таких основних складових:

  • Корпус, в якому розташовано 3 патрубки. Вхідний, що йде від радіатора, вхідний від двигуна, а також вихідний – виконує подачу рідини на насос.
  • Циліндр, де розташовується термочутливий елемент.
  • Безпосередньо термочутливий елемент.
  • Шток, розташований усередині циліндра.
  • Клапан малого круга, що є по суті перепускним клапаном, що відповідає за підтримку необхідного тиску в системі охолодження Шевроле Авео. 
  • Клапан великого круга, що має форму тарілки. Відповідає за подання або перекриття доступу охолоджувальної рідини у великий круг циркуляції.
  • Пружини клапанів циркуляції, що відповідають за перекриття кругів.

Термостат в корпусі

У момент запуску двигуна великий круг закритий. Відбувається прогрівання двигуна і його вихід на робочу температуру. Коли вона буде досягнута, станеться відкриття великого круга, і температура утримуватиметься на необхідній відмітці.

Спрацьовування клапана відбувається досягши температури в 80-90 градусів, залежно від вибраного термочутливого елементу.

Якщо ж відкрити доступ до великого круга циркуляції системи охолодження відразу, то двигун достатньо не прогріватиметься. Це позначиться на ефективності його роботи і витраті палива.

У більшості випадків максимальне розкриття клапана великого круга припадає на температуру в 95 градусів. При надмірному зниженні температури двигуна клапан автоматично закриється.

Основні проблеми з термостатом Шевроле Авео викликані зазвичай зносом деталі, рідше – корозійними процесами. Визначити наявність проблем з комплектуючою зазвичай вдається без проблем.

Зношений термостат

Так, при не повному закритті клапана або його заклинюванню у відкритому положенні, двигун довгий час не досягає робочої температури. Особливо це помітно в холодну пору року.

Якщо ж клапан великого круга заклинило в закритому положенні, то силовий агрегат автомобіля може просто перегрітися.

У будь-якому з випадків є свої негативні сторони. Так, при відкритому клапані росте витрата палива, тоді як при закритому можливе серйозне ушкодження елементів двигуна із-за перегрівання.

Також проблема може бути викликана початковою низькою якістю термостата Шевроле Авео. При його передчасному відкритті також виросте витрата палива, оскільки для прогрівання двигуна знадобиться більше часу.

Якщо ж клапан відкриватиметься пізніше за необхідний час, то зросте знос елементів двигуна.

При виборі термостата слід орієнтуватися на ті моделі, які рекомендує виробник автомобіля. Це пов'язано з тим, що різні марки мають свої температурні рамки спрацьовування.

Відповідно, при невірному виборі двигун не отримає необхідні температурні показники.

Простий спосіб перевірки термостата Шевроле Авео і проведення його ремонту

Існує декілька способів перевірки стану термостата автомобіля. Перший з них не потребує навіть розбирання авто і зняття пристрою.

Досить просто завести двигун і дати йому прогрітися. Відстежувати температуру можна за свідченнями приладової панелі, проте необхідно враховувати, що стрілка починає змінювати положення починаючи з 50 градусів.

Коли двигун прогріється, то перевіряємо які з патрубків нагрілися. Також перевіряємо радіатор охолодження Шевроле Авео. Якщо радіатор у цей момент вже виявився теплим, то клапан великого круга повністю не закривається, відповідно, термостат вимагає заміни.

Перевіряємо патрубки після прогрівання двигуна

Відповідно, двигун не здатний швидко прогрітися до робочої температури. Це веде до підвищеної витрати палива, а час нагрівання силового агрегату росте в рази.

Якщо при цьому автомобіль переобладнуваний під ГБО, то газ просто не включається, оскільки не досягається необхідна для цього температура.

Спочатку на нашому автомобілі був встановлений термостат в пластиковому корпусі. Усередині можна розглянути термоелемент, який при нагріванні висуває шток, що і призводить до відкриття клапана.

Термостат в пластиковому корпусі

Власне, шток впливає на металеву пластину, трохи відкриваючи її. Це і дозволяє утворитися потоку охолоджувальної рідини через патрубок, що йде на великий круг.

Для перевірки працездатності термостата знадобиться чайник, трохи води і градусник з виведеним датчиком температури.

Спочатку пластина в термостаті прилягає досить щільно, що дозволяє створювати герметичність. Відповідно, деталь можна занурити у воду по краї патрубків, не побоюючись її попадання всередину патрубка великого круга.

Розміщуємо термостат Шевроле Авео в чайнику і заливаємо воду до того моменту, поки її рівень не наблизиться до краю верхнього патрубка. При цьому вода в цей патрубок не потрапляє.

Кладемо термостат в чайник

Починаємо нагрівати чайник і перевіряти температуру. У момент досягнення температури відкриття патрубок почне наповнюватися рідиною. У нашому випадку сталося це при досягненні водою температури в 90 градусів.

Нагріваємо воду до моменту відкривання клапана

При цьому не варто допускати перегрівання термостата. Відповідно, не слід допускати підняття температури понад 100 градусів, оскільки інакше може вийти з ладу термочутливий елемент.

У нашому випадку термостат виявився повністю робочим. Єдиний недолік – він не розбірний, представлений в пластиковому корпусі. Лопнула одна з трубок, яку намагалися заклеїти.

Ушкодження корпусу термостата

Проте тепер встановили новий корпус з алюмінію, де сам термостат є змінним. Пластиковий корпус акуратно розрізаємо і витягаємо з нього деталь. Якщо в алюмінієвому корпусі опиниться такий же елемент, то поставимо старий на його місце.

Голівкою на 12 відкручуємо 2 болти, розташованих згори і знизу корпусу термостата Шевроле Авео. Заздалегідь необхідно злити охолоджувальну рідину з системи. Витягаємо новий елемент, куплений разом з корпусом.

Відкручуємо 2 болти на 12

Проведені виміри показали, що використовувані елементи в обох корпусах мають однакові розміри. Це дозволяє використати старий термостат в новому корпусі.

Варто відмітити, що за характеристиками старий термочутливий елемент розрахований на відкриття при 92 градусах, тоді як новий, судячи з опису, на 86-87 градусів. Різниця не така значна, проте краще використати перевірений варіант.

При установці слід приділити увагу правильності дій, що проводяться. Колбою термостат слід розміщувати у напрямку до машини. Після чого збираємо корпус і встановлюємо його на місце.

Ставимо термостат колбою до авто

Після цього залишається залити охолоджувальну рідину в систему Шевроле Авео. Використовуватимемо стару, яку злили з авто, оскільки вона ще прекрасно збереглася.

Варто відмітити, що рідина прозора, як і має бути, а не чорна. Присадки ще повинні нормально виконувати свою роботу. Проте заливати будемо через сіточку-фільтр, щоб уникнути попадання сміття в систему охолодження.

Заливаємо старий антифриз

А взагалі, заливати в Авео краще всього антифризи з наклейкою не нижче G12, що дозволить уникнути зайвих проблем, зокрема – руйнування або засмічення радіатора. У таких антифризах є спеціальні присадки, супротивні утворенню корозії в радіаторі охолодження.

Заміна термостата дозволила вирішити ряд проблем. Зокрема, двигун прогрівся швидше. У салоні стало тепліше за рахунок кращого прогрівання радіатора печі. Стрілка піднялася практично до другого ділення, а температура двигуна утримується на відмітці в 94 градуси.

Температура двигуна утримується на відмітці 94 градуси

Щоб побачити точну температуру двигуна Шевроле Авео необхідно увійти до бортового комп'ютера. Для цього необхідно натиснути на кнопку, розміщену на спідометрі, і утримувати, включивши при цьому запалення.

Необхідно дочекатися доки на екрані засвітитися напис «TEST». Чекаємо доки пройде перевірка приладів, коли усі стрілки піднімуться і опустяться. Після чого натискаємо на кнопку на спідометрі, що дозволить перемикати режими до потрібного параметра.

Кнопка на спідометрі

Заводимо автомобіль і трохи чекаємо доки помпа прожене холодагент по системі охолодження. Можна помітити, що температура за час простою авто знизилася більш ніж на 10 градусів.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.