✓ 096 80-05-504 ★ ☎ Viber 096 80-05-504
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Як швидко відновити стійку стабілізатора

19.09.2019 Як швидко відновити стійку стабілізатора

Стуки в передній підвісці навряд чи порадують будь-якого водія. В бюджетних автомобілях Чері, Деу, Шевроле, Джилі передня підвіска і її основні елементи менш витривалі, ніж в німецьких і японських машинах, тим більше на наших дорогах. 

нова стійка

З іншого боку, і ціна запчастин розташована зовсім в іншій площині. Проте знос стійки стабілізатора ще не говорить про необхідність повної її заміни. Якщо знос не критичний, стійку можна швидко відновити своїми руками всього за кілька хвилин.

Чому стукає стійка стабілізатора

Перед тим, як відновлювати стійку, потрібно переконатися, що це буде мати сенс. Ми розуміємо, що будь-яке відновлення не замінить нової деталі, але цілком може допомогти відкатати ще кілька тисяч км, а то і рік-півтора без заміни.

Причини зносу стійки очевидні:

  1. Розрив пильовика шарніра стійки. У цьому випадку вода, пісок і пил проникають в кульове зчленування і працюють в якості абразиву, стираючи шаровий наконечник і пластикові втулки, якими він обтиснутий на заводі. Після розриву пильовика або появі тріщин на його поверхні стійка довго не протягне й застукає вже після декількох сотень пробігу, особливо в умови поганих і грунтових доріг.
    розрив
     

  2. Недостатня кількість мастила в кульових наконечниках стійки. Частково зі стуком стійок можна боротися, якщо додати мастило в шарнір. Теоретично шарнір не підлягає ремонту та обслуговування, але все ж перед установкою нової стійки і обслуговуванні старої вкрай бажано укласти консистентне мастило під пильовик.
    суха стійка

     

  3. Неправильне мастило. Ні в якому разі не варто змащувати кульові наконечники солідолами і літолами на їх основі. Ці мастила не водостійкі і швидко вимиваються водою при першому ж зручному випадку.

    вимило мастило

  4. Заводський брак. Перед покупкою стійки необхідно перевірити її стан, точніше, стан шарових наконечників. Палець не повинен ходити в стійці вільно, а обертатися із зусиллям. Занадто пережатий кульовий наконечник теж до добра не доведе. Він повинен переміщатися, але не повертатися в центральне положення.

    кульовий палець

У ряді випадків реставрація стійки має мало сенсу. Наприклад, якщо критично зношені капролонові втулки кульового пальця або ж сам палець. Але якщо люфт в наконечнику в межах можливості відновлення, спробуємо заощадити на покупці нової стійки стабілізатора.

Реставруємо стійку своїми руками

Для початку оцінюємо рівень зносу верхнього і нижнього шарнірів. Першим сходить з дистанції, як правило, нижній шарнір

До речі, в більшості моделей стійки можна перевертати після відновлення. Установка нижнього шарніра наверх продовжить термін служби відновленої стійки.

Уважно оглядаємо пильовик. На ньому не повинно бути видимих пошкоджень, тріщин, розривів. Також звертаємо увагу на стопорні кільця знизу і зверху пильовика. Вони повинні щільно і герметично фіксувати гуму на корпусі шарніра.

огляд

Після цього знімаємо спочатку нижній стопор, підчепивши його тонкою викруткою.

піддягаємо

Але робити це потрібно дуже акуратно, щоб не порвати пильовик.

акуратно знімаємо

Тепер знімаємо таким же чином верхній стопор, також стежачи за цілісністю пильовика.

верхній стопор

Після цього можна знімати пильник з шарніра і з пальця,

пильовик

злегка допомагаючи йому тією ж викруткою.

пильовик 2

знімаємо Пильовик

Оцінюємо стан шарніра візуально. На ньому не повинно бути слідів іржі або задирів. В іншому випадку відновлення не має сенсу.

оглядаємо шарнір

Змащуємо шарніри через шприц, після того як приберемо стару змазку.

мастило

Для цього поміщаємо мастило під поршень одноразового шприца, прогріваємо його, щоб мастило виходила легше.

мастило 2

Тепер промазуємо по периметру кульовий шарнір, не шкодуючи мастила. 

Використовуємо мастила ШРБ 4, графітовий, ЦИАТИМ, МС 1000 або інші мастила, нешкідливі для гуми і водостійкі.

Після змащення підбираємо дві головки. Одну так, щоб кромка головки впиралася в верхню кромку шарніра, але була вище різьбовій частині кульового пальця.

ставим головку

Другу, щоб її кромка впиралася в конус тильної частини кульового вузла.

друга головка

Встановлюємо стійку з головками в лещата і стискаємо, але не сильно, щоб не пошкодити канавку для установки пильовика і стопора.

ставимо в лещата

Перевіряємо люфт пальця. Якщо він рухається з зусиллям, відновлення можна вважати успішним. Закладаємо мастило під пильовик і встановлюємо його на місце, не забувши поставити стопорні кільця.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.