Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Стуки в передній підвісці навряд чи порадують будь-якого водія. В бюджетних автомобілях Чері, Деу, Шевроле, Джилі передня підвіска і її основні елементи менш витривалі, ніж в німецьких і японських машинах, тим більше на наших дорогах.
З іншого боку, і ціна запчастин розташована зовсім в іншій площині. Проте знос стійки стабілізатора ще не говорить про необхідність повної її заміни. Якщо знос не критичний, стійку можна швидко відновити своїми руками всього за кілька хвилин.
Перед тим, як відновлювати стійку, потрібно переконатися, що це буде мати сенс. Ми розуміємо, що будь-яке відновлення не замінить нової деталі, але цілком може допомогти відкатати ще кілька тисяч км, а то і рік-півтора без заміни.
Причини зносу стійки очевидні:
Розрив пильовика шарніра стійки. У цьому випадку вода, пісок і пил проникають в кульове зчленування і працюють в якості абразиву, стираючи шаровий наконечник і пластикові втулки, якими він обтиснутий на заводі. Після розриву пильовика або появі тріщин на його поверхні стійка довго не протягне й застукає вже після декількох сотень пробігу, особливо в умови поганих і грунтових доріг.
Недостатня кількість мастила в кульових наконечниках стійки. Частково зі стуком стійок можна боротися, якщо додати мастило в шарнір. Теоретично шарнір не підлягає ремонту та обслуговування, але все ж перед установкою нової стійки і обслуговуванні старої вкрай бажано укласти консистентне мастило під пильовик.
Неправильне мастило. Ні в якому разі не варто змащувати кульові наконечники солідолами і літолами на їх основі. Ці мастила не водостійкі і швидко вимиваються водою при першому ж зручному випадку.
Заводський брак. Перед покупкою стійки необхідно перевірити її стан, точніше, стан шарових наконечників. Палець не повинен ходити в стійці вільно, а обертатися із зусиллям. Занадто пережатий кульовий наконечник теж до добра не доведе. Він повинен переміщатися, але не повертатися в центральне положення.
У ряді випадків реставрація стійки має мало сенсу. Наприклад, якщо критично зношені капролонові втулки кульового пальця або ж сам палець. Але якщо люфт в наконечнику в межах можливості відновлення, спробуємо заощадити на покупці нової стійки стабілізатора.
Для початку оцінюємо рівень зносу верхнього і нижнього шарнірів. Першим сходить з дистанції, як правило, нижній шарнір.
До речі, в більшості моделей стійки можна перевертати після відновлення. Установка нижнього шарніра наверх продовжить термін служби відновленої стійки.
Уважно оглядаємо пильовик. На ньому не повинно бути видимих пошкоджень, тріщин, розривів. Також звертаємо увагу на стопорні кільця знизу і зверху пильовика. Вони повинні щільно і герметично фіксувати гуму на корпусі шарніра.
Після цього знімаємо спочатку нижній стопор, підчепивши його тонкою викруткою.
Але робити це потрібно дуже акуратно, щоб не порвати пильовик.
Тепер знімаємо таким же чином верхній стопор, також стежачи за цілісністю пильовика.
Після цього можна знімати пильник з шарніра і з пальця,
злегка допомагаючи йому тією ж викруткою.
Оцінюємо стан шарніра візуально. На ньому не повинно бути слідів іржі або задирів. В іншому випадку відновлення не має сенсу.
Змащуємо шарніри через шприц, після того як приберемо стару змазку.
Для цього поміщаємо мастило під поршень одноразового шприца, прогріваємо його, щоб мастило виходила легше.
Тепер промазуємо по периметру кульовий шарнір, не шкодуючи мастила.
Використовуємо мастила ШРБ 4, графітовий, ЦИАТИМ, МС 1000 або інші мастила, нешкідливі для гуми і водостійкі.
Після змащення підбираємо дві головки. Одну так, щоб кромка головки впиралася в верхню кромку шарніра, але була вище різьбовій частині кульового пальця.
Другу, щоб її кромка впиралася в конус тильної частини кульового вузла.
Встановлюємо стійку з головками в лещата і стискаємо, але не сильно, щоб не пошкодити канавку для установки пильовика і стопора.
Перевіряємо люфт пальця. Якщо він рухається з зусиллям, відновлення можна вважати успішним. Закладаємо мастило під пильовик і встановлюємо його на місце, не забувши поставити стопорні кільця.
Датчик швидкості знаходиться на трансмісії Chery Tiggo. Щоб запобігти можливому короткому замиканню та травмуванню, від'єднайте негативний клемний затискач акумулятора. Від'єднайте роз'єм електричного з'єднання від...
При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...
Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...
Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...
Дивитися всі новини!
Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор