Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Необхідність в зливі палива на корейських автомобілях Chevrolet Lacetti, Daewoo Lanos і їм подібним, часто пов'язана як із заправкою неякісного пального, так і в банальному промиванні бензобака. Для цього на Лачетті передбачена окрема клема, яка розташована під капотом. Але і на інших інжекторних автомобілях можна це зробити без особливих зусиль.
Перед тим, як займатися зливом палива з бака, слід знати, що всі сучасні марки палива небезпечні для здоров'я. Вкрай не рекомендується зливати бензин через шланг безпосередньо з горловини бака. По-перше, в більшості моделей авто це просто неможливо через встановленого в горловині сітчастого фільтра, а по-друге, без досвіду, через ризик потрапляння бензину в організм і отруєння, робити це не рекомендується.
Крім цього, якщо виникла необхідність в зливі, потрібно подбати про те, щоб автомобіль знаходився на відкритому повітрі. Концентрація парів бензину в межах звичайного гаража або боксу неприпустима. Справа не тільки в токсичності, а й у ризику займання бензинових парів під час роботи з ним. Будь-яка, сама незначна іскра, може привести до катастрофічних наслідків.
Якщо в електричну схему Лачетті не вносилися зміни, заводом-виготовлювачем передбачено спеціальний провід з конектором, призначеним для запуску електродвигуна бензонасоса в аварійному режимі. Ось він.
Цей провід знаходиться в районі акумуляторної батареї і служить для подачі позитивного потенціалу на електродвигун бензонасоса. У штатних умовах при включенні запалення на паливний насос подається напруга. Після цього він нагнітає тиск в системі до номінальних 328 кПа незалежно від тиску у впускному колекторі.
Після включення запалення електродвигун бензонасоса, який знаходиться в паливному модулі в баку, нагнітає тиск, після чого вимикається. Насос буде працювати до тих пір, поки в системі не встановиться номінальний тиск.
При цьому потрібно пам'ятати, що бензин служить паливного насоса як мастилом, так і охолоджувальною рідиною. Тому зловживати холостою роботою насоса вкрай не рекомендується.
У карбюраторних автомобілях все простіше. Для викачування палива з бака можна використовувати як насос, який приводиться в дію розподілвалом або спеціальним приводом, так і пробку в днище бензобака. Паливний насос на карбюраторних моторах можна запустити вручну. Для цього передбачений важіль під корпусом для підкачки палива з бака.
При цьому потрібно враховувати, що існують системи харчування з рециркуляцією палива (обраткою), а існують паливні магістралі з тупиковою системою харчування. Остання система має на увазі наявність постійного тиску на всіх гілках магістралі.
Підтримка постійного тиску в паливопроводі потрібна для того, щоб рампа в будь-яких умовах забезпечувала подачу бензину в форсунки. При цьому виключається закипання і перегрів бензину. У паливних системах з рециркуляцією охолодження палива домагаються за допомогою повернення невикористаного бензину назад в бак, цим самим запобігає надмірне підвищення тиску і закипання бензину.
На практиці цей конектор, про який знають не всі, застосовують як для зливу палива, так і для діагностики бензонасоса. При цьому не потрібно використовувати інше обладнання. Практика показала, що номінальний тиск в тупикових системах харчування (без обратки) становить близько 4 мПа.
Отже, щоб перевірити працездатність і продуктивність бензонасоса, досить підключити манометр в розрив між магістраллю від бака і паливною рампою. Нормальний тиск у таких системах - 3,8-4 мПа. Також будемо враховувати, що у випадку з використанням конектора, напруга подається безпосередньо на насос, в обхід монтажного блоку з реле і електронного блоку управління двигуном.
Злити бензин з бака можна, відключивши паливний шланг від рампи, під'єднати до нього подовжувач шланг з перехідником і за декілька заходів викачати паливо з бака. При цьому бажано підібрати шланг такої довжини, щоб бензин зливався за межами підкапотного простору, а злив відбувався з періодами роботи насоса не більше, ніж 30-40 секунд. Це потрібно для того, щоб насос міг охолонути.
Чи не в кожному автомобілі передбачений конектор управління бензонасосом. Якщо його немає, без конектора можна обійтися. Важливо розуміти, що для відкачування палива і для перевірки насоса нам потрібно отримати прямий доступ до позитивного контакту. Минаючи реле і електронний блок керування двигуном. А для цього, як не можна краще, підходить реле бензонасоса, яке, як правило, знаходиться під капотом.
Для того, щоб знайти плюсовій прямий провід, необхідно:
На всіх машинах концерну GM DAT таким же чином можна перевірити працездатність котушок запалювання, оскільки вони підключені на одне реле з бензонасосом.
Для такої перевірки достатньо мати мультиметр, перевести його в режим перевірки напруги і встановити один щуп на мінусову клему АКБ, другий на контакт 87 (або на додатковий конектор Лачетті).
Короткочасне (не більше 30 секунд) включення запалювання покаже, що напруга подається на котушки запалювання.
Датчик швидкості знаходиться на трансмісії Chery Tiggo. Щоб запобігти можливому короткому замиканню та травмуванню, від'єднайте негативний клемний затискач акумулятора. Від'єднайте роз'єм електричного з'єднання від...
При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...
Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...
Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...
Дивитися всі новини!
Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор