0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Як злити бензин з бака. Швидко і безпечно

Необхідність в зливі палива на корейських автомобілях Chevrolet Lacetti, Daewoo Lanos і їм подібним, часто пов'язана як із заправкою неякісного пального, так і в банальному промиванні бензобака. Для цього на Лачетті передбачена окрема клема, яка розташована під капотом. Але і на інших інжекторних автомобілях можна це зробити без особливих зусиль.

слить

Як не можна зливати бензин

Перед тим, як займатися зливом палива з бака, слід знати, що всі сучасні марки палива небезпечні для здоров'я. Вкрай не рекомендується зливати бензин через шланг безпосередньо з горловини бака. По-перше, в більшості моделей авто це просто неможливо через встановленого в горловині сітчастого фільтра, а по-друге, без досвіду, через ризик потрапляння бензину в організм і отруєння, робити це не рекомендується.

так нельзя

Крім цього, якщо виникла необхідність в зливі, потрібно подбати про те, щоб автомобіль знаходився на відкритому повітрі. Концентрація парів бензину в межах звичайного гаража або боксу неприпустима. Справа не тільки в токсичності, а й у ризику займання бензинових парів під час роботи з ним. Будь-яка, сама незначна іскра, може привести до катастрофічних наслідків. 

Зливаємо бензин на Шевроле Лачетті безпечно. Теорія

Якщо в електричну схему Лачетті не вносилися зміни, заводом-виготовлювачем передбачено спеціальний провід з конектором, призначеним для запуску електродвигуна бензонасоса в аварійному режимі. Ось він.

коннектор

Цей провід знаходиться в районі акумуляторної батареї і служить для подачі позитивного потенціалу на електродвигун бензонасоса. У штатних умовах при включенні запалення на паливний насос подається напруга. Після цього він нагнітає тиск в системі до номінальних 328 кПа незалежно від тиску у впускному колекторі.

манометр

Після включення запалення електродвигун бензонасоса, який знаходиться в паливному модулі в баку, нагнітає тиск, після чого вимикається. Насос буде працювати до тих пір, поки в системі не встановиться номінальний тиск.

При цьому потрібно пам'ятати, що бензин служить паливного насоса як мастилом, так і охолоджувальною рідиною. Тому зловживати холостою роботою насоса вкрай не рекомендується.

У карбюраторних автомобілях все простіше. Для викачування палива з бака можна використовувати як насос, який приводиться в дію розподілвалом або спеціальним приводом, так і пробку в днище бензобака. Паливний насос на карбюраторних моторах можна запустити вручну. Для цього передбачений важіль під корпусом для підкачки палива з бака.

При цьому потрібно враховувати, що існують системи харчування з рециркуляцією палива (обраткою), а існують паливні магістралі з тупиковою системою харчування. Остання система має на увазі наявність постійного тиску на всіх гілках магістралі. 

Підтримка постійного тиску в паливопроводі потрібна для того, щоб рампа в будь-яких умовах забезпечувала подачу бензину в форсунки. При цьому виключається закипання і перегрів бензину. У паливних системах з рециркуляцією охолодження палива домагаються за допомогою повернення невикористаного бензину назад в бак, цим самим запобігає надмірне підвищення тиску і закипання бензину.

Як працює конектор для зливу палива в Лачетті

На практиці цей конектор, про який знають не всі, застосовують як для зливу палива, так і для діагностики бензонасоса. При цьому не потрібно використовувати інше обладнання. Практика показала, що номінальний тиск в тупикових системах харчування (без обратки) становить близько 4 мПа. 

коннектор

Отже, щоб перевірити працездатність і продуктивність бензонасоса, досить підключити манометр в розрив між магістраллю від бака і паливною рампою. Нормальний тиск у таких системах - 3,8-4 мПа. Також будемо враховувати, що у випадку з використанням конектора, напруга подається безпосередньо на насос, в обхід монтажного блоку з реле і електронного блоку управління двигуном.

Злити бензин з бака можна, відключивши паливний шланг від рампи, під'єднати до нього подовжувач шланг з перехідником і за декілька заходів викачати паливо з бака. При цьому бажано підібрати шланг такої довжини, щоб бензин зливався за межами підкапотного простору, а злив відбувався з періодами роботи насоса не більше, ніж 30-40 секунд. Це потрібно для того, щоб насос міг охолонути.

Що робити, якщо конектора насоса немає

Чи не в кожному автомобілі передбачений конектор управління бензонасосом. Якщо його немає, без конектора можна обійтися. Важливо розуміти, що для відкачування палива і для перевірки насоса нам потрібно отримати прямий доступ до позитивного контакту. Минаючи реле і електронний блок керування двигуном. А для цього, як не можна краще, підходить реле бензонасоса, яке, як правило, знаходиться під капотом.

схема

Для того, щоб знайти плюсовій прямий провід, необхідно:

  1. Знайти розташування реле бензонасоса в монтажному блоці.
  2. Це можна зробити або за допомогою мануала до автомобіля, або по маркуванню на кришці блоку.
  3. Виймаємо реле бензонасоса.
  4. На автомобілях Chevrolet будь-якої моделі випуску GM DAT досить знайти контакти 87 і 30 на контактному блоці реле. Номери контактів вказані на корпусі реле, в тому числі.
  5. За допомогою дроту завдовжки близько 20 см замикаємо зазначені контакти, тим самим подаючи 12 Вольтів безпосередньо на плюсовий роз'єм бензонасоса.

подключение

На всіх машинах концерну GM DAT таким же чином можна перевірити працездатність котушок запалювання, оскільки вони підключені на одне реле з бензонасосом.

Для такої перевірки достатньо мати мультиметр, перевести його в режим перевірки напруги і встановити один щуп на мінусову клему АКБ, другий на контакт 87 (або на додатковий конектор Лачетті).

напряжение

Короткочасне (не більше 30 секунд) включення запалювання покаже, що напруга подається на котушки запалювання.

Залишити відгук



Розкажіть друзям

» Всі новини

Корисні новини

Заміна датчика швидкості Чері Тіго Заміна датчика швидкості Чері Тіго

​ Датчик швидкості знаходиться на трансмісії  Chery Tiggo. Щоб запобігти можливому короткому замиканню та травмуванню, від'єднайте негативний клемний затискач акумулятора. Від'єднайте роз'єм електричного з'єднання від...

Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос, ЗАЗ Віда Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос, ЗАЗ Віда

При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...

Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7 Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7

Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...

Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті

​ Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...

Прокачування гальм Ланос Прокачування гальм Ланос

​ У гальмівній системі Деу Ланос не повинно бути повітря. Якщо гальмівна рідина змішується з повітрям, вона може почати кипіти і пінитися . Це зробить педаль гальма неефективною. При будь-якому втручанні в систему циркуляції гальмівної рідини Daewoo Lanos потрібно буде...

Дивитися всі новини!

Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор

Гайка колеса (наружная резьба) Гайка колеса (наружная резьба)
92
Поршень std (2.0) Поршень std (2.0) Чери Истар
497
Клапан выпускной (8шт) MK E010000601 Клапан выпускной (8шт) MK E010000601
670
Подшипник выжимной INA-F Подшипник выжимной INA-F Чери Куку
378
Пыльник шруса нару. Пыльник шруса нару. Чери М11
137
Ролик натяжной ремня ГРМ Ролик натяжной ремня ГРМ
1025
Дверь передняя правая Дверь передняя правая Чери Амулет
9410
Датчик давления масла Испания Датчик давления масла Испания
110
Кольца поршневые (STD) Кольца поршневые (STD) Дэу Нексия
885
Регулятор холостого хода Регулятор холостого хода
360


Підписка на блог
.