✓ 096 80-05-504 ★ ☎ Viber 096 80-05-504
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Фільтр грубого очищення палива Деу Ланос. Чи потрібно міняти

07.08.2019 Фільтр грубого очищення палива Деу Ланос. Чи потрібно міняти

В системі живлення Деу Ланос встановлено два паливних фільтри — грубого та тонкого очищення. Фільтр тонкого очищення розташований в паливній магістралі під капотом над рейкою. Його рекомендують міняти не рідше 20-25 тисяч пробігу.

фильтр тонкой очистки

З фільтром грубого очищення ситуація складніша. Він знаходиться в паливному модулі, який розташований в бензобаку і відповідає за первинне очищення палива перед надходженням бензину в бензонасос. Навіть при дуже дбайливому використанні зберегти паливний бак в ідеальному стані неймовірно складно.

грязный фильтр

На дні бака осідає пил, бруд, іржа, конденсат і великі фракції, що зустрічаються в паливі нерідко.

Все це потрапляло б в бензонасос, виводячи його з ладу і швидко забивало б фільтр тонкого очищення. Якби не фільтр-сіточка, який забивається вже після 40-45 тисяч пробігу.

Приблизно з такою періодичністю фільтр грубого очищення на Ланосі та Сенсі необхідно міняти. Коштує він копійки, а заміна займе не більше ніж годину.

Міняємо фільтр-сіточку на Деу Ланос/Сенс

Оскільки фільтр розташований в баку, для заміни нам доведеться розгерметизувати паливопровід, щоб зняти паливний модуль. Якщо попередньо скинути тиск в системі, ми ризикуємо залити бензином весь салон.

Тиск скидається просто. Для цього необхідно зняти мінусову клему з акумулятора, зняти реле паливного насоса в підкапотному монтажному блоці, знову надіти клему на АКБ

реле

Після цього заводимо двигун і даємо йому попрацювати до тих пір, поки він не затихне сам, виробивши паливо в рампі та в системі.

Як правило, мотор працює близько 20-30 секунд. Бажано кілька разів поспіль провести скидання тиску, після чого знову зняти мінусову клему.Тиск скинуто, можна приступати до демонтажу паливного модуля.

Лючок модуля знаходиться на верхній площині бензобака, а доступ до нього відкривається після демонтажу подушки заднього сидіння. Для цього відкручуємо болт по центру подушки в щілини між подушкою і спинкою голівкою на 12.

болт подушки

Зриваємо подушку і прибираємо в сторону підлогове покриття. Люк закритий пластиковою кришкою, яку необхідно зняти, підчепивши викруткою.

лючок

Під кришкою бачимо фланець паливного модуля з двома штуцерами та роз'ємом коси проводів.

грязь

Як правило, на фланці накопичується купа пилу, яку обов'язково потрібно видалити (щіткою, пилососом), щоб бруд не потрапила в бак.

чистка

Акуратно знімаємо пластикові наконечники з паливопроводу, натиснувши на фіксатори з двох сторін. Також знімаємо електричний роз'єм, натиснувши на фіксатор.

снимаем штуцеры

Тепер можна провертати стопорну шайбу за годинниковою стрілкою, щоб звільнити модуль. Для цього може знадобитися молоток і викрутка або монтажна лопатка.

шайба

Тепер модуль нічого не тримає. Акуратно виймаємо його з бака, намагаючись не пошкодити поплавок і не розлити можливі залишки бензину в колбі.

модуль

Зараз потрібно натиснути на три фіксатори на корпусі паливного модуля. Одночасно з цим роз'єднуємо модуль на дві частини та отримуємо доступ до паливного насоса і фільтра грубого очищення, сіточці.

фиксаторы модуля

Виглядати вона буде приблизно так після 30 тисяч пробігу. 

грязная сетка

Знімаємо зі старою сітки хомут, одягаємо його на корпус і ставимо нову сітку. Збірку та установку паливного модуля проводимо у зворотному порядку.

установка

Поки скинуто тиск в паливній системі, можна замінити фільтр тонкого очищення.

новый фильтр

Розкажіть друзям

» Всі новини

.