✓ 096 80-05-504 ★ ☎ Viber 096 80-05-504
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Як вибрати бу Деу Ланос? На що дивитись перед покупкою?

03.08.2019 Як вибрати бу Деу Ланос? На що дивитись перед покупкою?

Одним з популярних бюджетних автомобілів є Деу Ланос. За своєю суттю, це компактне авто, що володіє цілком непоганими характеристиками. Комфорт автомобіля залежить від комплектації, проте навіть в базовій версії цілком непогана робоча конячка.

Деу Ланос

Тривалий час автомобіль випускався в різних комплектація і навіть типах кузова, що дозволило автолюбителям підбирати для себе підходящі варіанти. Однак тепер ці авто представлені переважно на вторинному ринку, де ціна на них знаходиться в досить широкому ціновому діапазоні.

Особливості покупки Деу Ланос на вторинному ринку

Купівля бу автомобіля завжди пов'язана з великою кількістю ризиків, оскільки далеко не кожен знає, як можна перевірити реальний стан транспортного засобу. Цим і користуються багато продавців, особливо з категорії перекупників.

Враховуючи досить високі ціни на вторинному ринку, купувати Деу Ланос слід тільки після ретельної перевірки. Дізнатися всі слабкі місця необхідно до покупки, що дозволить або скинути ціну при покупці, або зовсім відмовитися від придбання.

Ретельно перевіряємо стан бу Деу Ланос

Оглядаючи автомобіль, слід особливо ретельно перевіряти всі слабкі місця, про які можна дізнатися на форумах. Однак далеко не завжди вказується інформація про те, як можна перевірити реальний стан справ при придбанні вживаного авто.

Отже, одним з найважливіших моментів при покупці є стан кузова транспортного засобу. Саме його слід перевіряти дуже ретельно, оскільки існує безліч способів приховати биті місця, проблеми ЛКП і ряду інших пошкоджень.

Насамперед, по приїзді на покупку вживаного Деу Ланос слід дізнатися рік випуску автомобіля. Після чого ретельно перевірити вікна. На склу зазвичай вказана дата випуску продукції та її установки на авто. Відповідно, на всіх вікнах вона повинна збігатися.

перевіряємо скло

Більш того, в ідеалі буде варіант, коли вона збігається з датою випуску автомобіля. Якщо ж вона відрізняється або на деяких вікнах відрізняється від інших, то значить, що таке скло змінювалося. Тоді необхідно дізнатися чому це сталося, за яких обставин сталося пошкодження рідного скла.

Також не зайвим буде пошукати сліди пошкоджень кузова біля заміненого скла. З великою ймовірністю причиною заміни послужило ДТП, а значить можуть бути присутніми і інші пошкодження.

Наявність смартфона з фронтальною камерою дозволить перевірити кілька вразливих місць у конструкції Деу Ланос. Одним з них є пороги, які часто піддаються корозії і згнивають.

З допомогою смартфона перевіряємо стан порогів

Підсуваємоо смартфон під автомобіль і уважно оглядаємо стан порогів, максимально ретельно досліджуючи навіть важко доступні місця. Це дозволить встановити наявність іржі і інших проблем, хоча в нашому випадку пощастило – все цілком гідно.

Уважно оглядаємо стан капота, особливо ретельно перевіряючи стан крайки. Це також вельми вразливе місце, оскільки здуття там проявляється вже в перший-другий рік експлуатації авто, а іржавіти і гнити починає вже до 3-4 році.

Оглядаємо капот

При появі здуття краще не відкладати на довго, а відразу зашкурити і провести обробку. Це дозволить істотно продовжити термін служби рідного капота, особливо якщо проводити такі процедури регулярно.

Також під капотом треба звертати увагу на стан кузова Деу Ланос біля склянки. Там теж досить часто з'являється корозія, зупинити яку досить проблематично. З огляду на важливість цього місця, слід тримати його під постійним контролем.

Перевіряємо стан кузова біля склянки

Наступним кроком буде повірка того, чи не крутилися болти кузова. Звичайно, враховуючи вік автомобілів, ймовірність 90% що всі болти вже крутилися, і значить слід чекати проблем в місцях їх установки, але це легко вирішується. Можна зустріти моделі, де не зворушеним залишилися окремі болти, наприклад, капота.

Перекупники також часто ставлять китайські підкрилки, які дуже слабо показують себе в наших дорожніх реаліях. Визначити таку заміну можна по виступаючим товстим пластиковим частинам підкрилки. Іноді її зрізають, але і це визначити легко.

Перевіряємо підкрилки

Справа в тому, що рідні підкрилки Деу Ланос не фіксуються до кузова саморізами, а кріпляться спеціальними фіксаторами. Якщо ж на поданої для огляду машини є саморізи, то підкрилок змінювався, а це може стати причиною серйозних проблем, наприклад, утворення та поширення корозії.

Можливо таким чином перекупники намагаються приховати реальний стан справ з кузовом, прихованим подкрылком і крилом. Цілком імовірно, що там все вже згнило, і тепер це намагаються приховати від покупця.

Також слід перевіряти і ззаду, оскільки також часто приховують подкрылками реальний стан справ. Саму арку можна простукати, звук повинен бути як по бляшанці. Якщо ж чути звуки удару по бетонній стіні, значить всередині все покрито шпаклівкою, а значить авто вже почало гнити.

Перевіряємо стан дверей. Особливу увагу звертаємо на нижню кромку в кінці дверей. Там повинен бути заводський герметик. Однак перекупники вже навчилися зривати його, і переробляти все по новій. Нанесений він повинен бути рівномірно, а не криво і різним шаром.

Оцінюємо стан дверей

Також важливо перевіряти внутрішню кромку дверей Деу Ланос. Якщо шар герметика рівномірний, значить проблем особливо не повинно бути. Таким чином перевіряємо і задні двері. Хоча, в цілому, двері не є слабким місцем, а не як пороги, підкрилки.

В салоні насамперед слід перевіряти накладки на педалі. Зазвичай рідні накладки спокійно служать близько 200 тисяч км. Якщо ж стоять нові, а пробіг не настільки великий, то цілком імовірним буде скручування пробігу або просто спроба завищити ціну авто.

Оглядаємо стан накладки на педалі

Важливим моментом буде перевірка стану сидіння і керма, оскільки ці елементи часто протираються, а перекупники їх обшивають чохлами. Таким чином намагаються приховати реальний стан справ.

Перевіряємо стан водійського сидіння. Для цього важливо оцінити стан швів на посадковому місці. Саме вони найчастіше розходяться і стають причиною проблем. Зробити це можна відтягнувши убік чохол і просунувши руку.

Перевіряємо стан водійського сидіння

Звертаємо увагу на стан перемикачів, розташованих на рульовій колонці Деу Ланос. Якщо вони стерті, то значить не змінювалися вони давно, що можна віднести до своєрідного плюса. Коли все стоїть нове, значить були проблеми і їх міняли. Не варто виключати в таких випадках ДТП і проблеми з проводкою.

Дізнатися про те, що автомобіль фарбований, можна по болтиках, особливо на дверях. Якщо вони не фарбовані, то швидше за все і авто не проходило фарбування. Якщо ж болти мають колір автомобіля, значить фарбування з великою часткою ймовірності здійснювалася, оскільки ці болтики на заводі не забарвлюються.

Наступним кроком стане перевірка стійок на предмет їх розрізання при ремонті після ДТП. Для цього буде потрібно зняти ущільнювальні гумки хоча б в декількох місцях. Заводські точки там видно добре, як і наявність розрізів.

Перевіряємо стійки на наявність ушкоджень

Якщо продавець буде проти, то значить проблема є, і від покупки такого Деу Ланос краще відмовитися.

Не зайвою буде перевірка передніх лонжеронів. Звичайно, без досвіду знайти там проблеми важко, проте сама площина повинна бути рівною і не мати пошкоджень.

Перевіряємо багажник на наявність слідів зварювання. Задню частину автомобіля часто переробляють, для цього слід завітати на внутрішню верхню частину багажника, де можна чітко побачити проводилися ремонтні роботи чи ні.

Перевіряємо багажник

Слід підняти килим багажника. Важливо щоб метал під ним був рівним, без складок, що свідчать про ДТП. В цілому, пошкодження там буде помітно, якщо вони були. Заодно оцінюванням поверхню на предмет корозії.

Перевіряємо двигун. Він повинен працювати рівно, без збоїв. Підозра повинна викликати надмірно чистий стан силового агрегату, оскільки це істотно підвищує ймовірність того, що таким чином намагаються приховати якісь проблеми.

Слід ретельно перевірити двигун

При можливості слід перевірити і стан КПП оскільки цей блок також піддається істотним навантаженням і може стати джерелом серйозних фінансових вкладень.

Підсумок

Купити старий Деу Ланос у відмінному стані при цілком лояльному бюджеті досить проблематично. Це пов'язано з особливостями автомобіля, який після тривалої експлуатації стає досить вразливим для корозії і утворення інших проблем.

Перевіряємо стан бу Деу Ланос

Перевіряти слід максимально ретельно, оскільки наявність корозії і гниття окремих елементів кузова може послужити приводом для істотного зниження вартості придбання. Іноді і зовсім краще відмовитися від покупки, особливо якщо мова йде про серйозно пошкодженому автомобілі.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.