✓ 096 80-05-504 ★ ☎ Viber 096 80-05-504
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Як і чим змащувати гальмівний супорт. Чому це важливо

27.07.2019 Як і чим змащувати гальмівний супорт. Чому це важливо

Напевно, не потрібно нікого переконувати в тому, що гальмівний механізм, особливо дисковий, занадто відповідальний вузол, щоб ставитися до нього недбало. На цьому часто грають виробники автохімії, а необізнані автомобілісти їм підіграють. У підсумку в мастилах для супортів дискового гальма твориться справжній хаос.

Одні фахівці з маленької літери завзято твердять, що гальма (напрямні, тильні сторони колодок, пальці) потрібно змащувати виключно дідівськими засобами на кшталт літолу і графітової мастила. Другі, навпаки, наполягають на дорогий автохімії для супортів, якій теж вистачає на ринку. І ті, і інші, не мають рації.

Навіщо змащувати супорт

В більшості бюджетних автомобілів передні дискові гальма мають типову конструкцію. Це Шевроле Авео і Лачетті, Деу Ланос та Сенс, Матіз і Нубіра.Передній супорт виконаний у вигляді корпусу з плаваючою скобою, яка пересувається по напрямних під час гальмування. В супорті практично всі деталі, що рухаються, тому не дивно, що їм потрібна мастило.

смазанный и несмазанный палец

Кожному водієві знайомий скрип колодок, а також стукіт супортів. Все це і є наслідки відсутності мастила. Але це тільки первинні ознаки, які ми бачимо і чуємо. Якщо не змащувати супорт хоча б два рази на рік (ну раз в рік — обов'язково), плаваюча скоба може заклинити, може заклинити поршень, через зношування поршня може початися раптова текти гальмівної рідини. 

У кращому випадку водій і пасажири відбуваються легким переляком. У гіршому — можна поставити під загрозу життя пасажирів та інших учасників руху. З гальмами краще не жартувати.

поршень

Такий же ефект дасть і неправильна мастило для супорта: змащені чим попало направляючі пальці закоксовуються в супорті, що викликає заклинювання плаваючої скоби. Колодки у свою чергу теж клинять і перегріваються. Крім небезпечних ситуацій на дорозі це викликає підвищений знос як самих колодок, так і гальмівного диска. 

Що твориться в супортах під час роботи

Супорт - один самих високонавантажених вузлів автомобіля. Температура в області тертя накладки гальмівної колодки і диска часом доходить до 600 ° С. Завдяки продуманій конструкції супорта тепло швидко передається в атмосферу, але це все одно не вберігає направляючі пальці від перегріву. 

суппорт

В області плаваючої скоби температура може досягати 250-300 °С.Правда, щоб так загострити супорт, потрібно довго рухатися по гірському серпантину або вигравати кубок чемпіонату з кільцевих перегонів. Не треба забувати, в яких умовах працюють гальма навіть при спокійній їзді — вода, бруд, абразив, дорожні реагенти та все це викликає корозію, засмічення.

Мастила для гальмівного супорта. Вимоги

Навіщо змащувати гальмівні супорти, ми вже визначилися. Залишилося розібратися - чому і що саме. Знаючи пекельні умови роботи гальмівної системи, можна виставляти вимоги до мастил.

смазка

Виявляється, вони не такі прості:

  1. Високі робочі температури змушують мастило не втрачати змащувальних властивостей як мінімум до +200 ° С, вона повинна бути високотемпературної.
  2. Мастило не повинно плавитися. По-науковому, температура каплепадіння повинна бути далеко за межами 300-500 градусів. В іншому випадку мастило витече з супорта, а її місце займе вода і солі.
  3. Мастило для супорта повинна бути стійкою до води і агресивних середовищ, в тому числі, до гальмівної рідини. Якщо мастило вимиє водою, толку від нього ніякого.
  4. У конструкції дискового гальма є маса пластикових і гумових елементів. Це пильовики, манжети, ущільнювачі і вони ні за яких умов не повинні страждати від впливу мастила. Тобто, мастило повинна бути нейтральною до еластомерів і пластиків супорта.

паста

Дотримуватися всі ці вимоги дуже непросто, ось тому ні в якому разі не можна використовувати литол або графітову мастило для обробки супорта - температура краплеутворення у них в межах 60 ° С. Це означає, що графітка і литол, якого хорошої якості вони б не були, витечуть при перших же перегрівах. Крім того, літол руйнує пильовики на основі каучуку і ряд полімерів.

Мастила для колодок, протискрипні

Ні в якому разі не можна плутати мастила для тильних поверхонь колодок і мастила для напрямних.У більшості випадків про це не обізнані продавці і навіть представники офіційних дилерів не завжди про це знають. Вся справа в складі мастил, а він радикально відрізняється. 

ате

Протискрипна паста наноситься на тильну сторону колодки при її заміні, а також на бічні поверхні рясно, товстим шаром. В результаті колодки не буде вібрувати і пищати при гальмуванні. Маркуються такі пасти по-різному. Наприклад, на пакуванні Bremsen Anti-Quitsch-Paste від LIQUI MOLY прямим текстом написано, що це протівоськріпниє паста і не більше.

Такі мастила ні в якому разі не можна закладати під пильовик поршня гальмівного супорта, а тим більше, змащувати нею направляючі пальці. В іншому випадку плаваюча скоба дуже швидко закисне і втратить рухливість, а це призведе до заклинювання колодок.

У складі таких паст в більшості випадків буде мідь і кераміка. Ось тільки деякі з них:

  • HUSKEY 341 Copper Anti-Seize;
  • LIQUI MOLY Kupfer-Paste;
  • Loctite C5 A (# 8007/8008/8065);
  • Mannol Kupfer-Paste Super-Hafteffekt;
  • Marly Cooper Compound;
  • Molykote Cu-7439 Plus Paste;
  • Motip Koperspray;
  • Permatex Copper Anti-Seize Lubricant;
  • Pingo Kupfer-Paste;
  • Valvoline Cooper Spray;
  • HUSKEY Moly Paste. Assembly Lubricant & Anti-Seize Compound;
  • Wurth SU 800.

паста для колодок

Всі протискрипні колодки можуть мати в складі:

  1. Мідні, з порошком міді або графіту.
  2. З включенням дисульфіду молібдену.
  3. З силікатом магнію, керамікою або іншими неметалевими наповнювачами.

Такі мастила застосовуються не тільки в супортах гальмівних механізмів, а й в інших вузлах і деталях, що працюють в умовах високих температур (до 1500 ° С). Наприклад, вони відмінно працюють в якості змащувача різьби на системі випуску.

Мастила для поршнів супорта

Ці пасти ні в якому разі не можна плутати з силіконовими мастилами. Основна особливість паст групи для змащення поршнів в тому, що вони не впливають на гумові і пластикові елементи гальмівної системи на відміну від простої силіконової змазки.

смазка для поршня

Такі мастила часто маркуються написом Rubber Grease. На ринку найчастіше представлені такі мастила цієї групи:

  • Loctite Teroson Plastilube;
  • TEXTAR Hydra Tec (81001400);
  • ATE plastilube;
  • Ate Вremszylinder Рaste (ATE 03.9902-0511.2).

Остання продається у великому тюбику на 185 г, тому вистачить її надовго. Ціна пакування в межах 250 гривень. Повністю сумісна з усіма актуальними типами гальмівних рідин, всіма гумотехнічними виробами в гальмівній системі.

направляющая

Пасти для направляючих пальців

Нарешті, ми дісталися саме до тих мастил, якими потрібно змащувати тільки напрямні і нічого більше. Крім температурних вимог, мастила цього типу також не вступають в суперечність з еластомерами і гумами, при цьому чудово змащують рухомі частини супорта.

пасты

На нашому ринку представлено кілька паст для напрямних, в тому числі і під брендами автомобільних компаній:

  • BMW 81 22 9 407 103, 83 23 0 305 690;
  • FORD /Mоtorcraft D7АZ-19A331-A, XG-3-A;
  • Volkswagеn/ Audi G 052 150 A2;
  • LAND RОVER RTC7603, SYL500010;
  • Hondа 08C30-B0224M, 08798-9027;
  • Mazdа 0000-77-XG3A;
  • Nissаn 999MP-AB002;
  • SUZUКI 99000-25100;
  • TOYOТA 08887-80609;
  • CHRYSLER / Mopar J8993704;
  • Volvo 1161325-4.

текстар

Крім цих паст в продажу можна знайти оригінальні американські та німецькі продукти виключно для змащення напрямних супортів:

  • Molykote AS-880N Grease;
  • TRW PFG110;
  • MANNOL Kupferpaste;
  • Permatex Ultra Disk Brake Caliper Lube;
  • SLIPKOTE 220 R Silicone Disc Brake Caliper Grease and Noise;
  • SLIPKOTE 927 Disc Brake Caliper Grease.

Перед мастилом напрямних пальців і перебиранням супорта (при заміні колодок, скажімо) супорт необхідно ретельно очистити. Вкрай не рекомендується прислухатися до порад «професіоналів», які закликають розбризкувати очищувач гальмівної системи прямо на гальмівний диск і кататися, розбризкуючи рідина куди попало. 

очистка

По-перше, рідина не вся однакова, невідомо, як вона буде діяти на пильовики і еластомірні сальники. По-друге, немає ніякої ймовірності, що вона не розмиє мастило, що залишилася в деталях супорта. Тому чистити краще, нехай і рідиною, але під час розбирання супорта і заміни гальмівних колодок.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.