✓ 096 80-05-504 ★ ☎ Viber 096 80-05-504
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Перевірка передніх амортизаторів Ланос, Сенс, Опель Кадет. Признаки несправності переднього амортизатора

26.07.2019 Перевірка передніх амортизаторів Ланос, Сенс, Опель Кадет. Признаки несправності переднього амортизатора

Важливою складовою підвіски Деу Ланос і Сенс являється амортизатор. З огляду на те, що представлені автомобілі багато в чому схожі з Опель Кадет, то можна цілком сміливо порівнювати і елементи підвісок.

Амортизатор авто виступає своєрідним демпфуючим елементом, який переважно використовується з додатковим жорстким пристроєм, зазвичай – пружиною.

Автомобільний амортизатор

В цілому, амортизатор Деу Сенс покликаний виконувати такі функції:

  • Гасіння коливань, що виникають на кузові і колесах авто.
  • Забезпечення максимально швидкого відновлення контакту коліс з поверхнею, особливо при подоланні нерівностей.
  • Забезпечення гранично плавного ходу автомобіля.

Сьогодні використовуються переважно гідравлічні амортизатори. Їх принцип дії полягає в тому, що рідина, що проходить під тиском від штока з поршнем через невеликий клапан, дозволяє серйозно понизити удари, що виникають при подоланні нерівностей.

Гідравлічний амортизатор з пружиною

Для установки на Деу Ланос використовуються переважно двотрубні або однотрубні амортизатори. Кожен з цих видів має свої відмінності, переваги і недоліки.

Зокрема, двотрубний амортизатор складається з двох співісних циліндрів, один з яких розташований в другому. Переміщення штока з поршнем відбуваються у внутрішній робочій камері.

Варто відмітити, що внутрішня камера сполучена із зовнішньою, яка у свою чергу містить повітря або азот, закачані за допомогою донного клапана. Призначена ця камера для компенсації рідини в процесі занурення штока.

Двотрубний амортизатор

Подібний тип амортизаторів Деу Ланос має ряд переваг:

  • Невелика вартість і проста конструкція.
  • Компактні розміри.
  • Відносно невеликий внутрішній тиск.
  • Досить м'яке демпфування ударів. 
  • Висока стійкість до механічної дії.

Проте слід враховувати і наявність деяких недоліків:

  • Утворення піни і повітряних бульбашок при тривалій експлуатації, що істотно знижує характеристики деталі.
  • Недостатнє охолодження вузла, що може привести до швидкої поломки при інтенсивній роботі.
  • Підвищені вимоги при зберіганні, транспортуванні і установці, адже усе це слід робити тільки при штоку, що знаходиться вгорі.

Встановлюється такий вид амортизаторів зазвичай на задню вісь Деу Ланос або Сенс.

Істотні відмінності має однотрубний амортизатор. У його конструкції передбачений тільки один циліндр. Усередині є камера з рідиною, поршень, шток, окрема камера з газом під тиск 2-3 мПа, яка відділяється від камери з рідиною спеціальним плаваючим клапаном.

Однотрубний амортизатор

Завдяки постійному підтиску рідини клапаном, на який впливає газ, вдається звести до мінімуму можливість спінювання мастила. Також така конструкція дозволяє встановлювати амортизатор у будь-якому положенні.

Представлений варіант амортизаторів має деякі переваги:

  • Кращі показники стабільності і демпфування.
  • Поліпшена система охолодження порівняно з двотрубними конструкціями.
  • Можливість монтажу у будь-якому положенні.

Є і певні недоліки:

  • Велика довжина конструкції.
  • Слабка захищеність від механічних ушкоджень.
  • Висока вартість виробу із-за особливостей конструкції і використовуваних матеріалів.

Завдяки своїм експлуатаційним характеристикам зазвичай використовується на передній підвісці Деу Сенс і Ланос.

Однією з основних проблем амортизаторів є втрата герметичності сальника штока. Зазвичай відбувається в результаті ушкодження пильовика амортизатора і призводить до витоку газу і робочої рідини з деталі, яка у результаті втрачає свою працездатність.

амортизатор

Існує безліч проблем, які приведуть до необхідності заміни амортизатора. Також поширені різні способи перевірки стану цього важливого елементу.

Спершу необхідно розглянути конкретний випадок, після чого можна буде ознайомитися і з іншими варіантами проблем, пошуку їх причин.

У нашому випадку при їзді почали з'являтися дивні звуки, нехарактерні для автомобіля. Особливі підозри викликали передні амортизатори Деу Ланос, які і вирішено було перевірити.

З метою перевірки передню частину автомобіля почали розгойдувати. При цьому почав з'являтися характерний стук в амортизаторі. Також авто відразу припинило коливання після зупинки фізичної дії на кузов.

Розгойдуємо автомобіль

Подібні прояви свідчать про те, що амортизатор просто заклинило.

Повторно перевіряємо ще одним способом. Кладемо руку в місці кріплення амортизатора до чашки, і перевіряємо рівень вібрацій. При цьому друга людина повинна розгойдувати автомобіль. Якщо будуть надмірно сильні вібрації або їх відсутність, то це також є ознакою поломки.

Прикладаємо руку до місця кріплення амортизатора

Варто відмітити, що замінювати амортизатор слід при перших ознаках серйозних поломок. Інакше існує вірогідність того, що почне руйнуватися чаша.

У нашому випадку амортизатор підлягає повній заміні, оскільки відновити його працездатність вже не представлялося можливим. Варто відмітити, що заміна амортизаторів в Ланосі і Сенсі, як в принципі і на інших авто, проводиться одночасно з обох сторін.

До речі, амортизатор відходив усього в районі 50 тисяч з моменту установки. Не сказати, що термін маленький, але зазвичай виробники вказують набагато більший показник.

Залишається розглянути ряд інших способів виявлення несправностей амортизаторів, а також можливих причин їх виникнення.

Першим, найпростішим, але і найменш ефективним можна назвати візуальний огляд. Визначити проблеми з амортизаторами Деу Сенс і Ланос в таких випадках можна тільки при явних ознаках їх прояву.

Візуальний огляд пошкодженого амортизатора

Звернути увагу необхідно на масляні потоки в районі амортизатора. При їх наявності можна говорити про істотні проблеми, і частенько деталь доводиться замінювати.

Корпус амортизатора і пружина не повинні мати механічних ушкоджень і слідів корозії. Також слід перевіряти місця кріплень самого амортизатора і опори пружини.

Механічні ушкодження амортизатора

Про можливі проблеми з амортизатором побічно вказує і нерівномірний знос шин. Про розгойдування авто вже згадувалося, так що можна використати і цей спосіб.

Також можна дізнаватися про стан деталі при їзді. Слід враховувати такі чинники:

  • Плавність входу в поворот.
  • Довжина гальмівного шляху.
  • Поведінка авто при їзді по нерівностях.
  • Загальна керованість.
  • Поява стука при їзді.

Звичайно, подібні проблеми можуть виникати і з інших причин, проте стану амортизатора Деу Ланос і Сенс слід приділити певну увагу.

Використання вібростенда для проведення перевірки дозволяє визначити характеристики роботи амортизатора у вигляді графіків. Після цього проводиться їх порівняння із заводськими показниками, що дозволяє визначити поточний стан деталі.

Прогін авто на вібростенді

Такий підхід має великий плюс – досить швидке визначення відхилень в роботі амортизатора.

Проте є і декілька мінусів. Перший полягає в тому, що показники на графіках залежать від безлічі чинників, наприклад, після заміни комплектуючої така інформація втрачає свою актуальність.

Ще одним недоліком можна назвати сильний вплив на показники інших елементів підвіски, що також може позначитися на спотворенні даних.

Найточнішим способом визначення стану амортизатора Деу Ланос і Сенс є використання спеціального стенду. Суть його роботи полягає у вимірі зусилля повного виходу і стискування штока.

Перевірка амортизатора на спеціальному стенді

Отримані в цьому випадку дані матимуть максимально точні показники. Проте в даному випадку доведеться проводити демонтаж деталі з підвіски, то істотно позначиться на вартості виконання подібної перевірки.

Підсумок

Перевірити стан амортизатора Деу Ланос, Сенс, а також Опель Кадет можна навіть в домашніх умовах. Для цього досить провести візуальний огляд комплектуючої, а також використати метод розгойдування.

Передній амортизатор

Попри те, що повної картини того, що відбувається, отримати таким чином не вдасться, встановити наявність серйозних проблем цілком можливо. Цього буде достатньо для ухвалення рішення про проведення ремонту амортизатора або його повної заміни.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.