0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Як перевірити масу двигуна і кузова Шевроле Лачетті

Стан роботи бортової електромережі будь-якого автомобіля докорінно залежить не тільки від подачі необхідної напруги, але і від надійності контактів мінусових проводів. Власники Шевроле Лачетті з хорошими пробігами напевно стикалися з подібними проблемами.

ищем массу двигателя

Фірмова хвороба: відсутність маси на Шевроле Лачетті

Кожен, хто купив Шевроле Лачетті з електронним блоком управління двигуном Sirius D42, обов'язково зіткнуться з проблемою помилок, некоректної роботи мотора на середніх і холостих обертах. Проблема ось у чому:

  1. Ривки, провали в динаміці, падіння потужності двигуна.

  2. Систематична демонстрація бортовим комп'ютером піктограми Check Engine.

  3. Зчитування маси кодів помилок, пов'язаних з системою пуску і холостого ходу.

  4. Ознаки несправності датчиків кисню, датчика абсолютного тиску і датчика температури у впускному колекторі.

Причина цих неприємностей в більшості випадків криється в поганому контакті проводів маси трьох перерахованих вище датчиків. Місце скрутки знаходиться тут.

место скрутки

Для того, щоб побороти цю несправність, досить мати хорошого обтискача для контактів або паяльник, а також термоусадку.Якщо слідувати схемі, то контакти слід перевіряти тут, біля клапана EGR.

место скрутки на схеме

Проблемне місце потрібно просто звільнити від ізоляції і як слід пропаяти за допомогою каніфолі (НЕ кислоти) і знову упакувати в термоусадковий кембрік.

спайка

Причина проблеми в тому, що залите заводським герметиком з'єднання все ж пропускає вологу, дроти окислюються, що призводить до збільшення опору в ланцюзі. Це викликає зчитування електронним блоком управління некоректної інформації та, як наслідок, установку неправильних номінальних параметрів по харчуванню та запалюванням.

проблемная скрутка

Пояснити таку поведінку мотора просто. Датчики абсолютного тиску та температури повністю контролюють процес сумішоутворення. До цих показників додаються дані з датчика кисню, який також має великий вплив на склад суміші. В результаті маючи некоректні дані, електронний блок керування двигуном не в змозі нормально контролювати склад паливо-повітряної суміші.

Цьому є просте пояснення:

  • датчик абсолютного тиску видає дані про більший тиск, ніж є насправді;

  • датчик температури показує меншу температуру;

  • електронний блок управління Sirius D42 відповідним чином реагує на це неподобство, готуючи багатшу суміш в перші секунди розгону.

Після цього лямбда-зонд вступає в роботу і вносить свої неправильні корективи. В результаті цієї змови (через зміненого опору в скрутці), камера згоряння отримує гарантовано занадто багату суміш.

Як перевірити наявність контакту 

Перевірити стан датчиків не так складно, якщо мати під рукою звичайний мультиметр. У кращому випадку, потрібно мати ноутбук і найпростіший, найдешевший адаптер. Ноутбук покаже, що напруга на першому датчику кисню не перевищуватиме номінальних 900 мВ. 

диаграмма показаний датчика

Якщо значення напруги перевищує 1 В (в районі 1,3 В), точно потрібно шукати проблему в скрутці, оскільки датчик просто не може видавати такої напруги.

Номінальний тиск на датчику абсолютного тиску без навантаження не може бути вище 30-31 кПа. Перевищення ліміту тиску також скаже про втрату напруги в місці зчленування трьох проводів маси.

Є ще один спосіб перевірки — перевірка опору проводів. Новенький провід, без слідів окислення, не матиме опір вище 0,5 Ом. Перевірити все це можна наступним методом:

  1. Знімаємо мінусову клему з акумулятора.

  2. Відключаємо електронний блок управління. Для цього тягнемо колодку вгору, потягнувши на себе фіксатор;

  3. Підключаємо один щуп мультиметра до контакту роз'єму №13, а другий до правого верхнього контакту роз'єму датчика кисню.
    проверка сопротивления
     

  4. Вимірюємо опір в ланцюзі від датчика кисню до електронного блоку управління.

  5. Знімаємо декоративну кришку головки блоку циліндрів.

  6. Знімаємо роз'єм з датчика абсолютного тиску (МАР-sensor).

  7. Знаходимо контакт А (він позначений), другий щуп мультиметра ставимо на 13-й роз'єм блоку управління.

  8. Дивимося на торець впускного трубопроводу і знаходимо датчик температури повітря (IAT-sensor).

  9. Знімаємо з нього клеммник і ставимо один щуп мультиметра на контакт 2, другий на контакт №13 електронного блоку управління, який ми зняли раніше.

Важливо врахувати, що під час перевірки необхідно ворушити блок проводів, де знаходиться скручування.

проблемное место

Якщо під час перевірки значення опору змінювалося, сміливо розбираємо і пропаюємо заводську скрутку або встановлюємо хорошого обтискача при наявності необхідного обжимного інструменту.

готовая скрутка

Зрозуміло, зачистивши всі дроти якісно.

Залишити відгук



Розкажіть друзям

» Всі новини

Корисні новини

Заміна датчика швидкості Чері Тіго Заміна датчика швидкості Чері Тіго

​ Датчик швидкості знаходиться на трансмісії  Chery Tiggo. Щоб запобігти можливому короткому замиканню та травмуванню, від'єднайте негативний клемний затискач акумулятора. Від'єднайте роз'єм електричного з'єднання від...

Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос, ЗАЗ Віда Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос, ЗАЗ Віда

При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...

Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7 Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7

Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...

Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті

​ Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...

Прокачування гальм Ланос Прокачування гальм Ланос

​ У гальмівній системі Деу Ланос не повинно бути повітря. Якщо гальмівна рідина змішується з повітрям, вона може почати кипіти і пінитися . Це зробить педаль гальма неефективною. При будь-якому втручанні в систему циркуляції гальмівної рідини Daewoo Lanos потрібно буде...

Дивитися всі новини!

Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор

Заглушка торпеды левая Заглушка торпеды левая Дэу Сенс
165
Реле тяговое MATIZ Реле тяговое MATIZ Дэу Матиз
785
Кронштейн КПП Кронштейн КПП Джили Эмгранд ЕС7
272
Зажим пальца кулисы Зажим пальца кулисы Дэу Ланос
16
Заготовка ключа выкидного Заготовка ключа выкидного Чери М11
334
Датчик давления масла Nexia Датчик давления масла Nexia Дэу Нексия
147
Датчик полож к/в Lc(L84) 10456515 Датчик полож к/в Lc(L84) 10456515
2213
Датчик давления масла Датчик давления масла Чери Джаги
118
Крышка ремня ГРМ верхняя Крышка ремня ГРМ верхняя Джили СК
207
Корпус воздушного фильтра Корпус воздушного фильтра Джили МК
618
Помпа охлаждения ASIAN Помпа охлаждения ASIAN Джили СК
650
Диск сцепления (Китай, ) EC7 SL FC Диск сцепления (Китай, ) EC7 SL FC
1168


Підписка на блог
.