Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Стан роботи бортової електромережі будь-якого автомобіля докорінно залежить не тільки від подачі необхідної напруги, але і від надійності контактів мінусових проводів. Власники Шевроле Лачетті з хорошими пробігами напевно стикалися з подібними проблемами.
Кожен, хто купив Шевроле Лачетті з електронним блоком управління двигуном Sirius D42, обов'язково зіткнуться з проблемою помилок, некоректної роботи мотора на середніх і холостих обертах. Проблема ось у чому:
Ривки, провали в динаміці, падіння потужності двигуна.
Систематична демонстрація бортовим комп'ютером піктограми Check Engine.
Зчитування маси кодів помилок, пов'язаних з системою пуску і холостого ходу.
Ознаки несправності датчиків кисню, датчика абсолютного тиску і датчика температури у впускному колекторі.
Причина цих неприємностей в більшості випадків криється в поганому контакті проводів маси трьох перерахованих вище датчиків. Місце скрутки знаходиться тут.
Для того, щоб побороти цю несправність, досить мати хорошого обтискача для контактів або паяльник, а також термоусадку.Якщо слідувати схемі, то контакти слід перевіряти тут, біля клапана EGR.
Проблемне місце потрібно просто звільнити від ізоляції і як слід пропаяти за допомогою каніфолі (НЕ кислоти) і знову упакувати в термоусадковий кембрік.
Причина проблеми в тому, що залите заводським герметиком з'єднання все ж пропускає вологу, дроти окислюються, що призводить до збільшення опору в ланцюзі. Це викликає зчитування електронним блоком управління некоректної інформації та, як наслідок, установку неправильних номінальних параметрів по харчуванню та запалюванням.
Пояснити таку поведінку мотора просто. Датчики абсолютного тиску та температури повністю контролюють процес сумішоутворення. До цих показників додаються дані з датчика кисню, який також має великий вплив на склад суміші. В результаті маючи некоректні дані, електронний блок керування двигуном не в змозі нормально контролювати склад паливо-повітряної суміші.
Цьому є просте пояснення:
датчик абсолютного тиску видає дані про більший тиск, ніж є насправді;
датчик температури показує меншу температуру;
електронний блок управління Sirius D42 відповідним чином реагує на це неподобство, готуючи багатшу суміш в перші секунди розгону.
Після цього лямбда-зонд вступає в роботу і вносить свої неправильні корективи. В результаті цієї змови (через зміненого опору в скрутці), камера згоряння отримує гарантовано занадто багату суміш.
Перевірити стан датчиків не так складно, якщо мати під рукою звичайний мультиметр. У кращому випадку, потрібно мати ноутбук і найпростіший, найдешевший адаптер. Ноутбук покаже, що напруга на першому датчику кисню не перевищуватиме номінальних 900 мВ.
Якщо значення напруги перевищує 1 В (в районі 1,3 В), точно потрібно шукати проблему в скрутці, оскільки датчик просто не може видавати такої напруги.
Номінальний тиск на датчику абсолютного тиску без навантаження не може бути вище 30-31 кПа. Перевищення ліміту тиску також скаже про втрату напруги в місці зчленування трьох проводів маси.
Є ще один спосіб перевірки — перевірка опору проводів. Новенький провід, без слідів окислення, не матиме опір вище 0,5 Ом. Перевірити все це можна наступним методом:
Знімаємо мінусову клему з акумулятора.
Відключаємо електронний блок управління. Для цього тягнемо колодку вгору, потягнувши на себе фіксатор;
Підключаємо один щуп мультиметра до контакту роз'єму №13, а другий до правого верхнього контакту роз'єму датчика кисню.
Вимірюємо опір в ланцюзі від датчика кисню до електронного блоку управління.
Знімаємо декоративну кришку головки блоку циліндрів.
Знімаємо роз'єм з датчика абсолютного тиску (МАР-sensor).
Знаходимо контакт А (він позначений), другий щуп мультиметра ставимо на 13-й роз'єм блоку управління.
Дивимося на торець впускного трубопроводу і знаходимо датчик температури повітря (IAT-sensor).
Знімаємо з нього клеммник і ставимо один щуп мультиметра на контакт 2, другий на контакт №13 електронного блоку управління, який ми зняли раніше.
Важливо врахувати, що під час перевірки необхідно ворушити блок проводів, де знаходиться скручування.
Якщо під час перевірки значення опору змінювалося, сміливо розбираємо і пропаюємо заводську скрутку або встановлюємо хорошого обтискача при наявності необхідного обжимного інструменту.
Зрозуміло, зачистивши всі дроти якісно.
Датчик швидкості знаходиться на трансмісії Chery Tiggo. Щоб запобігти можливому короткому замиканню та травмуванню, від'єднайте негативний клемний затискач акумулятора. Від'єднайте роз'єм електричного з'єднання від...
При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...
Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...
Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...
Дивитися всі новини!
Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор