✓ 096 80-05-504 ★ ☎ Viber 096 80-05-504
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Як перевірити масу двигуна і кузова Шевроле Лачетті

19.07.2019 Як перевірити масу двигуна і кузова Шевроле Лачетті

Стан роботи бортової електромережі будь-якого автомобіля докорінно залежить не тільки від подачі необхідної напруги, але і від надійності контактів мінусових проводів. Власники Шевроле Лачетті з хорошими пробігами напевно стикалися з подібними проблемами.

ищем массу двигателя

Фірмова хвороба: відсутність маси на Шевроле Лачетті

Кожен, хто купив Шевроле Лачетті з електронним блоком управління двигуном Sirius D42, обов'язково зіткнуться з проблемою помилок, некоректної роботи мотора на середніх і холостих обертах. Проблема ось у чому:

  1. Ривки, провали в динаміці, падіння потужності двигуна.

  2. Систематична демонстрація бортовим комп'ютером піктограми Check Engine.

  3. Зчитування маси кодів помилок, пов'язаних з системою пуску і холостого ходу.

  4. Ознаки несправності датчиків кисню, датчика абсолютного тиску і датчика температури у впускному колекторі.

Причина цих неприємностей в більшості випадків криється в поганому контакті проводів маси трьох перерахованих вище датчиків. Місце скрутки знаходиться тут.

место скрутки

Для того, щоб побороти цю несправність, досить мати хорошого обтискача для контактів або паяльник, а також термоусадку.Якщо слідувати схемі, то контакти слід перевіряти тут, біля клапана EGR.

место скрутки на схеме

Проблемне місце потрібно просто звільнити від ізоляції і як слід пропаяти за допомогою каніфолі (НЕ кислоти) і знову упакувати в термоусадковий кембрік.

спайка

Причина проблеми в тому, що залите заводським герметиком з'єднання все ж пропускає вологу, дроти окислюються, що призводить до збільшення опору в ланцюзі. Це викликає зчитування електронним блоком управління некоректної інформації та, як наслідок, установку неправильних номінальних параметрів по харчуванню та запалюванням.

проблемная скрутка

Пояснити таку поведінку мотора просто. Датчики абсолютного тиску та температури повністю контролюють процес сумішоутворення. До цих показників додаються дані з датчика кисню, який також має великий вплив на склад суміші. В результаті маючи некоректні дані, електронний блок керування двигуном не в змозі нормально контролювати склад паливо-повітряної суміші.

Цьому є просте пояснення:

  • датчик абсолютного тиску видає дані про більший тиск, ніж є насправді;

  • датчик температури показує меншу температуру;

  • електронний блок управління Sirius D42 відповідним чином реагує на це неподобство, готуючи багатшу суміш в перші секунди розгону.

Після цього лямбда-зонд вступає в роботу і вносить свої неправильні корективи. В результаті цієї змови (через зміненого опору в скрутці), камера згоряння отримує гарантовано занадто багату суміш.

Як перевірити наявність контакту 

Перевірити стан датчиків не так складно, якщо мати під рукою звичайний мультиметр. У кращому випадку, потрібно мати ноутбук і найпростіший, найдешевший адаптер. Ноутбук покаже, що напруга на першому датчику кисню не перевищуватиме номінальних 900 мВ. 

диаграмма показаний датчика

Якщо значення напруги перевищує 1 В (в районі 1,3 В), точно потрібно шукати проблему в скрутці, оскільки датчик просто не може видавати такої напруги.

Номінальний тиск на датчику абсолютного тиску без навантаження не може бути вище 30-31 кПа. Перевищення ліміту тиску також скаже про втрату напруги в місці зчленування трьох проводів маси.

Є ще один спосіб перевірки — перевірка опору проводів. Новенький провід, без слідів окислення, не матиме опір вище 0,5 Ом. Перевірити все це можна наступним методом:

  1. Знімаємо мінусову клему з акумулятора.

  2. Відключаємо електронний блок управління. Для цього тягнемо колодку вгору, потягнувши на себе фіксатор;

  3. Підключаємо один щуп мультиметра до контакту роз'єму №13, а другий до правого верхнього контакту роз'єму датчика кисню.
    проверка сопротивления
     

  4. Вимірюємо опір в ланцюзі від датчика кисню до електронного блоку управління.

  5. Знімаємо декоративну кришку головки блоку циліндрів.

  6. Знімаємо роз'єм з датчика абсолютного тиску (МАР-sensor).

  7. Знаходимо контакт А (він позначений), другий щуп мультиметра ставимо на 13-й роз'єм блоку управління.

  8. Дивимося на торець впускного трубопроводу і знаходимо датчик температури повітря (IAT-sensor).

  9. Знімаємо з нього клеммник і ставимо один щуп мультиметра на контакт 2, другий на контакт №13 електронного блоку управління, який ми зняли раніше.

Важливо врахувати, що під час перевірки необхідно ворушити блок проводів, де знаходиться скручування.

проблемное место

Якщо під час перевірки значення опору змінювалося, сміливо розбираємо і пропаюємо заводську скрутку або встановлюємо хорошого обтискача при наявності необхідного обжимного інструменту.

готовая скрутка

Зрозуміло, зачистивши всі дроти якісно.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.