0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Як перевірити гідрокомпенсатори самостійно

Стук гидрокомпенсаторов явище досить неприємне і небезпечне. Залежно від частоти шуму, режиму роботи двигуна, при якому проявляється шум, кількості та розташування зношених компенсаторів хороший майстер може визначити загальний стан як ГРМ, так і всього двигуна.

Чи можна їздити, коли стукають гідрокомпенсатори

износ поверхности

При наявності сильного стуку з-під клапанної кришки довго терпіти несправність вкрай не рекомендується. Потрібно розуміти, що гидроштовхачі безпосередньо впливають на працездатність всього газорозподільного механізму. Якщо фази ГРМ зіб'ються, можна чекати багатьох неприємностей:

  • прогар клапанів;

  • втрату потужності;

  • погіршення динаміки розгону;

  • частий перегрів двигуна;

  • підвищений знос розпредвала;

  • збільшення витрати палива;

  • прогар днища поршня;

  • ушкодження сідел клапанів.

І це далеко не повний перелік бід, які може принести шумний гідрокомпенсатор, тому довго їздити з шумом в голівці блоку циліндрів небажано.

конструкция компенсатора

Чому зношуються гідрокомпенсатори

Причини зносу криються як в загальному стані двигуна і системи змащення зокрема, так і в якості масла. Неполадки з компенсаторами можуть бути викликані безліччю причин, але серед основних і найбільш часто зустрічаються виділяють наступні:

  1. Рівень масла. Масляне голодування гідрокомпенсатора однозначно призводить до його швидкого зносу. Штовхач будь-якого типу влаштовано так, що він може працювати тільки в тому випадку, коли тиск масла в системі не нижче номінального. В іншому випадку в плунжерну пару штовхача потрапляє повітря, і він втрачає здатність до компенсації теплового зазору. Це може бути наслідком як низького рівня масла, так і захопленням повітря маслоприймачем в картері двигуна. Захоплення повітря у свою чергу може статися під час різкого маневрування на високих швидкостях і при низькій пропускній спроможності системи змащення. Якщо двигун справний, але повітря проникло в гідрокомпенсатори, стукіт повинен пропасти після автоматичного природного прокачування штовхачів.

  2. Якість масла. У тому випадку, якщо масло підібрано неправильно по в'язкості або складу, гідрокомпенсатор може застукали. Наприклад, занадто рідке масло не зможе створювати необхідного тиску в системі та забезпечувати нормальну роботу плунжерної пари. 

  3. Високий рівень зносу гидрокомпенсаторов, масляного насоса, редукційного клапана, який утримує масло під тиском в каналах головки блоку циліндрів. Великі зазори між гніздом в голівці блоку і компенсатором, знос плунжерної пари, природний знос пружини гідрокомпенсатора або його кулькового клапана також сприяють падінню тиску масла і попадання в плунжерну пару повітря.
    износ рабочей плоскости

  4. Засмічення системи змащення. Пил, бруд, металева пудра, що потрапляють в масло, відкладення і нагар на стінках системи змащення сильно знижують ефективність роботи гідроштовхачів. Через бруд, що потрапив в механізм, компенсатор може втратити герметичність, почати протікати та не вибирати теплові зазори. Основна причина — використання брудного мастила, недотримання регламенту заміни масла і масляного фільтра.
    грязный компенсатор

Як знайти несправний гідроштовхач

Складність при діагностиці компенсаторів пов'язана з тим, що працюють вони тільки під тиском масла. При цьому стук може виникати як тільки на холодному двигуні, тільки на гарячому або ж в певних режимах роботи, найчастіше під навантаженням або на високих обертах. 

схема работы компенсатора

У першому випадку, коли стукіт проявляється нетривалий час на холодному двигуні, можна зробити висновок про те, що редуктор тиску в самому компенсаторі пропускає масло і не тримає тиск. Якщо стукіт чути на прогрітому моторі в режимі середніх оборотів, найімовірніше, причина криється в збільшеному зазорі між корпусом компенсатора і гніздом в голівці блоку. Також є ймовірність засмічення масляних каналів або заклинювання плунжерної пари через засмічення.

проверка компенсатора

Проте перевірити їх стан та виявити несправний можна і на заглушеному двигуні. Точність такої діагностики невисока, але ймовірність знайти несправний штовхач все ж є. Для діагностики знімемо клапанну кришку і методично пальцями або викруткою будемо намагатися втопити кожен зі штовхачів, що не навантажені кулачком розпредвала. Справний компенсатор від такого зусилля не просяде. Якщо він просів з характерним клацанням, компенсатор потрібно позначити та замінити. Провертаючи колінвал, таким чином перевіряються всі гідроштовхачі.

У деяких випадках можна визначити несправний штовхач на слух, за допомогою фонендоскопа. Явна несправність буде чутна відразу, а розташування зношеного компенсатора обчислюється по гучності видаваного ним шуму.

Міняти чи промивати

У більшості випадків зношений гідрокомпенсатор підлягає заміні. Якщо ж знос, визначений візуально, не насторожує, компенсатор можна спробувати промити. Наше завдання — видалити сліди нагару і сміття, які можуть заважати роботі кулькового клапана 5, його корпусу 3, пружині 4, а також плунжерній парі 6 і 8.

разобранный компенсатор

Для миття і продувки гидрокомпенсатора можна використовувати солярку, гас або бензин. Також нам знадобиться чисте масло. 

  1. Миємо компенсатори зовні, насухо витираємо.
    чистим снаружи

  2. Заливаємо в ємність потрібну кількість чистої солярки (щоб деталі були покриті рідиною). Зубочисткою або будь-яким іншим тонким неметалічним предметом кілька разів намагаємося втопити кульку клапана в корпус. Цим самим ми видаляємо старе масло з порожнини компенсатора і закачуємо туди солярку.
    нажимаем на шарик

  3. Повторюємо попередню процедуру з чистою соляркою до повного виведення старого масла. Можна залишити деталі в солярці на кілька годин.
    промываем в солярке

  4. Прокачуємо чисті гідрокомпенсатори чистим моторним маслом. Для цього натискаємо на кульку клапана і закачуємо масло всередину за допомогою шприца. Приблизний обсяг масла в плунжері - 8-10 мл.
    заправляем маслом плунжер

Після закачування свіжого масла перевіряємо працездатність штовхача. Для цього дерев'яним бруском тиснемо на плунжерні пару, справний компенсатор не тектиме і не буде просідати під впливом бруска. Найменший натяк на течію мастила скаже про те, що компенсатору світить заміна.

Залишити відгук



Розкажіть друзям

» Всі новини

Корисні новини

Заміна датчика швидкості Чері Тіго Заміна датчика швидкості Чері Тіго

​ Датчик швидкості знаходиться на трансмісії  Chery Tiggo. Щоб запобігти можливому короткому замиканню та травмуванню, від'єднайте негативний клемний затискач акумулятора. Від'єднайте роз'єм електричного з'єднання від...

Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос, ЗАЗ Віда Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос, ЗАЗ Віда

При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...

Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7 Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7

Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...

Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті

​ Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...

Прокачування гальм Ланос Прокачування гальм Ланос

​ У гальмівній системі Деу Ланос не повинно бути повітря. Якщо гальмівна рідина змішується з повітрям, вона може почати кипіти і пінитися . Це зробить педаль гальма неефективною. При будь-якому втручанні в систему циркуляції гальмівної рідини Daewoo Lanos потрібно буде...

Дивитися всі новини!

Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор

Заглушка торпеды левая Заглушка торпеды левая Дэу Сенс
165
Реле тяговое MATIZ Реле тяговое MATIZ Дэу Матиз
785
Кронштейн КПП Кронштейн КПП Джили Эмгранд ЕС7
272
Зажим пальца кулисы Зажим пальца кулисы Дэу Ланос
16
Заготовка ключа выкидного Заготовка ключа выкидного Чери М11
334
Датчик давления масла Nexia Датчик давления масла Nexia Дэу Нексия
147
Датчик полож к/в Lc(L84) 10456515 Датчик полож к/в Lc(L84) 10456515
2213
Датчик давления масла Датчик давления масла Чери Джаги
118
Крышка ремня ГРМ верхняя Крышка ремня ГРМ верхняя Джили СК
207
Корпус воздушного фильтра Корпус воздушного фильтра Джили МК
618
Помпа охлаждения ASIAN Помпа охлаждения ASIAN Джили СК
650
Диск сцепления (Китай, ) EC7 SL FC Диск сцепления (Китай, ) EC7 SL FC
1168


Підписка на блог
.