✓ 096 80-05-504 ★ ☎ Viber 096 80-05-504
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Гідрокомпенсатори Чері Амулет. Все, що необхідно знати

07.07.2019 Гідрокомпенсатори Чері Амулет. Все, що необхідно знати

Ті, хто їздив на старих автомобілях випуску до 2000-х років, прекрасно пам'ятають про постійну необхідність регулювання теплового зазору між розподілвалом або штовхачем клапана і самим клапаном. Частота регулювання визначалася як зносом деталей ГРМ, так і здатністю регулювального гвинта утримувати зазор. У сучасних автомобілях всю цю роботу виконує гідрокомпенсатор.

новій гидрокомпенсатор

Навіщо потрібен і як влаштований гідрокомпенсатор

Призначення компенсатора зрозуміло навіть з його назви — його робота полягає в тому, щоб прибирати зазор між клапаном і штовхачем (рокером). Зазори незмінно виникають, оскільки коефіцієнт теплового розширення у різних деталей газорозподільного механізму різний. Одні елементи при нагріванні розширюються більше, інші менше, тому регулювання зазору необхідна для нормальної роботи ГРМ.

устройство гидрокомпенсатора

Гідрокомпенсатор являє собою плунжерну пару, поршень, навантажений пружиною, і гільзу, в яку він поміщений. У плунжерну пару при запуску двигуна подається масло по спеціальному каналу під певним тиском. Масло в парі з пружиною тиснуть на поршень пристрою, який за будь-яких умовах повинен щільно прилягати до рокеру, а рокер (коромисло) у свою чергу повинен бути в постійному контакті з клапаном.

Справний гидроштовхач не допускає появи зазорів і виникнення характерного шуму і стуку в механізмі газорозподілу.

Що впливає на роботу гідрокомпенсатора

Підтримка постійного стабільного теплового зазору — величезний плюс пристрою. Однак якість роботи гидротолкателям сильно залежить від якості масла. Крім змащувальних властивостей, масло має певні показники по здатності до стиснення. Саме ця властивість дозволяє гідрокомпенсатор моментально реагувати на будь-які перепади тиску в системі змащення і якісно виконувати свою роботу.

диаметр гнезда

Крім цього, на роботу пристрою сильно впливає рівень зносу плунжерної пари, і її здатність тримати тиск. Величезне значення має ступінь зносу зовнішнього циліндру гідрокомпенсатора, який встановлюється в колодязь головки блоку циліндрів.

зазор

У продажу є гідрокомпенсатори для Chery Amulet нормальних і ремонтних розмірів:

  1. Номінальний діаметр компенсатора становить 22,2-22,212 мм.
  2. Ремонтний діаметр гідрокомпенсатора - 22,454-22,466 мм.
  3. Гніздо в голівці блоку повинна мати діаметр 22,25 з допустимим відхиленням 0,015 мм.
  4. Ремонтний діаметр гнізда становить 22,5 мм з допуском 0,015 мм.
  5. Зазор між гідрокомпенсатором і гніздом не повинен перевищувати 0,023-0,065 мм.

Якщо ці розміри дотримані, а масло в системі змащення завжди свіже, масляний фільтр змінюється регулярно, то ніякого стуку в районі клапанної кришки ми не почуємо.

Як працює гідрокомпенсатор Chery Amulet

Гідрокомпенсатор Chery Amulet влаштований таким чином, що він має всього дві активні фази роботи — коли клапан відкритий і при закритому клапані.

  1. Клапан головки блоку закритий. Кулачок розпредвала не чинить тиску на компенсатор і розгорнуть в протилежну сторону. Пружина гідрокомпенсатора притискає робочу поверхню до розпредвали, а підплунжерний обсяг заповнюється маслом із системи змащення, виключаючи утворення зазору. Пропускний кульковий клапан закривається в тому випадку, коли тиск масла всередині пристрою вирівнюється з тиском в системі.
  2. Клапан головки блоку відкритий. В цьому випадку розпредвал через кулачок тисне на робочу поверхню гідрокомпенсатора, він тисне на клапан ГРМ, відкриваючи його, а зайве масло йде в систему через редукційний клапан. Жорсткість пружини розрахована так, щоб повністю відкрити клапан ГРМ.

В результаті при справному гідрокомпенсатор ні в одній з робочих фаз зазор не з'являється, незалежно від того, гарячий двигун, або холодний.


Коли міняти гідрокомпенсатори Chery Amulet і які ставити краще


Як правило, гідроштовхачі на двигуні Амулету працюють без проблем близько 100-120 тисяч км пробігу. У міру появи ознак зносу в голівці блоку виразно чутні стуки. Щоб дізнатися, який саме гідрокомпенсатор несправний, досить зняти клапанну кришку і натиснути на робочу площину компенсатора викруткою або пальцем. Під таким впливом справний штовхач не повинен просідати. Якщо компенсатор піддався і просів, його потрібно змінювати.

старый и новый компенсаторы

Крім цього, потрібно провести заміри діаметрів самого пристрою і настановного гнізда, а також звернути увагу на рівень зносу робочої площини. Ніяких подряпин, шорсткості або будь-яких інших візуально помітних пошкоджень на корпусі бути не повинно.

изношенный распредвал
Багато майстрів рекомендують при заміні гідрокомпенсаторів комплектом міняти розпредвал. Це пояснюється тим, що у різних виробників твердість металу може бути різною, що вплине на ресурс як штовхачів, коромисел, так і самого розпредвала.

 

Розкажіть друзям

» Всі новини

.