✓ 096 80-05-504 ★ ☎ Viber 096 80-05-504
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Перевірка кульової опори Деу Сенс і Ланос

04.07.2019 Перевірка кульової опори Деу Сенс і Ланос

На багатьох бюджетних автомобілях кульова опора нижнього важеля становить реальну загрозу безпеці. З терміном служби близько 30 000 км пробігу не встигнеш озирнутися, як опора може зруйнуватися прямо в дорозі. З Деу ситуація дещо інша. 

Коли перевіряти опори, ознаки зносу

Продумана передня підвіска Daewoo Lanos і Sens доопрацьована за допомогою англійських фахівців, а до того вона вірою і правдою служила на Опелях протягом десятків років. Можливо, тому ресурс передніх опор нижніх важелів на цих автомобілях доходить до 120-130 тисяч км пробігу. 

новая опора

До якості опор на ринку України теж претензій поки не багато. Будь-яка з них, представлена на вітрині, зможе з лишком окупити вкладені гроші та час на заміну після сотні тисяч пробігу. І все ж вони зношуються. Першими ознаками зношеної кульової вважаються:

  • глухий стукіт при проїзді нерівностей, характер стуку визначається тим, що на кузов удари передаються через сайлентблоки, тому по тону і забарвленням звуку стук опор сплутати з чимось іншим складно (наприклад, зі стуком рульової рейки);

  • важко провертається кермо при справній рейці, при повороті кулака може бути чутний характерний скрип;

  • через розхлябаності підвіски машина не буде точно тримати пряму, постійно доводиться підрулювати за умови, що з наконечниками рульових тяг все в нормі;

  • гума буде зношуватися нерівномірно і це цілком зрозуміло — кути установки коліс будуть порушені.

Що впливає на ресурс кульової опори

Згадаймо конструкцію опори Ланоса — це найпростіший корпус з капролоновою вставкою, в яку поміщений кульовий палець. Зверху все це опресувати та накрито захисним пильником з гуми. Основна причина виходу опори з ладу — тріщини або розриви на поверхні захисного пильовика.

схема

Вода, пісок і бруд спокійно проникають всередину кульової та створюють там абразивну середу, а крім того, сприяють корозії кульового пальця.

ржавчина на пальце

Звичайно, в таких умовах, та ще на поганих дорогах, опора довго не протягне.

пыльник изношен

А в цілому ось основні причини її посиленого зносу:

  1. Знос природний, старіння гуми та тріщини в капроліні можуть проявлятися тільки після пробігу в 100 тисяч і більше.

  2. Опора несе на собі всю тяжкість кузова, тому чим більше вибоїн на дорозі, тим сильніше вона зношується. Друга причина — погані дороги.

  3. Некваліфікована установка без змащення, незатягнуті ремонтні гайки, втрата важелем геометрії.

  4. Якість опори також важливо, тому вибираючи виробника, варто враховувати відгуки про конкретні кульових і купувати їх в надійних перевірених магазинах.

Як перевірити опори на Daewoo Sens / Lanos

Для перевірки кульових опор на Ланосі або Сенсі бажано мати помічника. Перевірка проводиться за кількома сценаріями, але суть одна — з'ясувати рівень зносу, про що розповість люфт між корпусом кульової та пальцем.

Важливо запам'ятати, що перевірка кульових опор проводиться тільки при навантаженій підвісці, тобто, автомобіль повинен всіма колесами стояти на землі. В іншому випадку перевірка не дасть результатів.

Теоретично можна спробувати виявити люфт опори на піднятому домкратом автомобілі, смикаючи за колесо згори-знизу і праворуч-ліворуч. При цьому педаль гальма повинна бути повністю натиснута, щоб заблокувати колесо. Але, по-перше, навантаження на кульову буде зовсім інший і не відповідати реальним умовам, а по-друге, розхитаний ступицевий підшипник (якщо гальмо не було натиснуто) або наконечник тяги можуть збити нас з пантелику.

Перший спосіб. Качаємо і слухаємо

Тут нам буде потрібен помічник. У його обов'язки входитиме розгойдування автомобіля до максимальної амплітуди. Для цього йому потрібно впертися руками в кромку даху в районі центральної стійки та розгойдувати кузов.

раскачиваем кузов

Тим часом ми спускаємося під машину і ставимо руку на корпус опори. Якщо під час розгойдування буде помітний люфт або чути стукіт — опору потрібно міняти. 

проверка опоры

Перевіряємо опори як справа, так і зліва.

правая опора

Другий спосіб. Монтажна лопатка

Цей спосіб підійде для тих випадків, коли помічника знайти не вдалося. Але вдалося знайти монтажну лопатку. Беремо її в одну руку, а другу ставимо на корпус кульової опори. Встановлюємо лопатку як важіль — натискаємо її знизу в важіль, а зверху в поворотний кулак і качаємо кулак вгору-вниз.

проверка лопаткой

Якщо долонею другої руки ми будемо відчувати люфт, постукування або побачимо переміщення пальця опори під дією лопатки, кульову потрібно міняти.

трещины

Під час перевірки стану кульової опори варто переконатися в тому, що на поверхні гумового пильовика немає ні тріщин, ні розривів. Якщо пильовик пошкоджений, кульова підлягає заміні. 

заклепки

Для заміни штатної опори необхідно зрізати чи висвердлити кріплення та встановити надійні нові болти.

новые болты

Після заміни опори ми рекомендуємо відвідати пост перевірки розвалу-сходження передніх коліс.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.