✓ 096 80-05-504 ★ ☎ Viber 096 80-05-504
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Ремонт насоса гідропідсилювача Деу і Шевроле (GM)

01.07.2019 Ремонт насоса гідропідсилювача Деу і Шевроле (GM)

Знос насоса гідропідсилювача керма рідко прив'язують до певного пробігу. Швидше, ресурс вузла залежить від умов експлуатації, а також частоти зміни рідини, її якості та відповідності заводським специфікаціям. Манера водіння теж впливає на ресурс насоса. Наприклад, звичка надовго утримувати кермо в крайніх положеннях не йде на користь ні насосу, ні самої рульовій рейці.

снятый насос гур

Ознаки несправності насоса ГПК 

Неприємності з насосом ГПК, на жаль, часто діагностуються вже тоді, коли простий заміною рідини обійтися не виходить. Водій звертає увагу на насос після появи шумів, вібрації на кермі, а також явні ознаки зносу, не помітити які дуже вже й складно:

  1. Помітне зусилля на кермі на непрогрітому двигуні.

  2. Клини та провали рульового механізму при нормальній робочій температурі, на прогрітому моторі.

  3. Течія рідини з-під сальників ГПК, текти з рейки, текти зі шлангів.

  4. Шум насоса гідропідсилювача.

  5. Вібрації на кермі, приклинювання при різких перекладках керма.

Отже, маючи такий або схожий букет несправностей, можна сміливо приступати до ремонту насоса ГПК. 

Знімається насос з двигуна кожної з GM-івських моделей (Lacetti, Aveo, Lanos, Matiz, Cruze) по-різному, але його пристрій і конструкція глобальна і не відрізняється практично нічим.

Ремонтуємо насос ГПК Деу і Шевроле

Після демонтажу насоса гідропідсилювача настійно рекомендуємо ретельно промити корпус від бруду і залишків олії. Чистота на робочому місці — запорука тривалої роботи такого точного механізму, як роторний насос. На допомогу стиснене повітря, яким потрібно продути насос ще в зібраному стані, а крім того, для демонтажу особливо неслухняних стопорних кілець і шківа дуже часто може стати в пригоді проникаюча мастило на кшталт WD-40.

продувка

Насамперед ретельно очищаємо кришку з тильного боку насоса. Особливу увагу приділяємо периметру укладання стопорного кільця. 

стержень для удаления стопора

Щоб зняти задню кришку, необхідно розпрягти стопорне кільце. Для цього в корпусі насоса виконаний отвір, куди вставляється тонке свердло, шестигранник або на худий кінець чистий цвях. Пара легких ударів по стрижні, і стопорне кільце підчіплене.

снимаем стопор

Тепер залишилося акуратно зняти кільце, щоб воно не вистрілила і не загубилося. Це можна зробити викруткою з тонким жалом або шилом.

стопорное кольцо

В обов'язковому порядку ставимо мітки на корпусі та на кришці, в іншому випадку порушиться негерметичність притертість ротора і кришки, насос може працювати неефективно і з втратою тиску.

ставим метки

Знімаємо шків приводу насоса. Це можна зробити як за допомогою трьохлапого знімача ...

съмник

так і за допомогою лещат. Розводимо губки лещат так, щоб корпус насоса проходив вільно, а шків лежав на площині губок лещат. Попередньо нагрівши пальником шків, можна спробувати випресувати його з валу. Дуже добре, якщо є доступ до гідравлічного преса.

выбиваем крышку

Беремо болт на 8 і акуратними постукуваннями по валу вибиваємо задню кришку. Вибивати потрібно дуже акуратно, попередньо заливши кришку проникаючої мастилом.

крышка выбита

Кришку можна знімати. З насоса виллється трохи масла, а сама кришка має вийти на світ божий разом з ротором, пелюстками та двома напрямними. Губити їх вкрай не рекомендується.

вынимаем ротор

Поки залишаємо кришку з ротором в спокої, витягаємо гумовий ущільнювач з корпусу. Інакше нам не вдасться дістати циліндр ротора.

уплотнительная резинка

Виймаємо циліндр насоса ...

цилиндр насоса

і пружину з корпусу ...

пружина

і третю, більш коротку напрямну.

короткая направляющая

Щоб при збірці нічого не переплутати, краще зібрати ротор з пелюстками, циліндр і кришку разом і відставити убік.

передняя крышка

Тепер можна перевірити люфт підшипника і послухати шум, який він видавав.

проверяем люфт

Коли доступ до стопорного кільця відкритий, можна його зняти спеціальними пасатижами з загнутими кінчиками або двома тонкими викрутками.

снимаем стопорное кольцо

Виймаємо вал насоса, щоб замінити підшипник і сальник.

вынимаем вал

Перевіряємо стан вала після демонтажу підшипника. Зносу в місці робочої кромки сальника бути не повинно.

снимаем подшипник

Напресовуємо новий підшипник і встановлюємо сальник в корпус.

ставим новый

Перед складанням важливо переконатися, що площині ротора, кришки та стінок циліндра ротора в нормальному стані та без вироблення:

  1. Краї пазів під пелюстки повинні бути гострими та без задирок.

  2. Пелюстки також не повинні мати слідів зносу, подряпин і задирок.

  3. Площини ротора, кришок (передньої і задньої) не повинні мати слідів зносу.

У разі, якщо помічений критичний знос елементів, необхідно відшліфувати та відполірувати площині до отримання ідеально рівних площин. Для цього буде необхідна рівна металева плита, наждачний папір Р2000. В ідеалі площину виводиться на стерильній металевій плиті, на яку нанесений шліфувальний склад (чисте масло і невеликий наждачний абразив).

Так виглядає площину ротора до шліфування ...

поврежденный ротор

... а це той же ротор після шліфування. Головне — не перестаратися, щоб не піти за рамки встановлених розмірів.

ротор отшлифован

Після шліфування ретельно промиваємо кожен елемент, знежирюємо і продуваємо стисненим повітрям. Тепер можна приступати до складання. Вал в зборі з підшипником встановлюємо в корпус, ставимо на місце стопорне кільце.

ставим стопор

Збираємо пару циліндр / ротор. Спочатку встановимо коротку направляючу.

короткая напрвляющая

Ретельно промазуємо внутрішність циліндра свіжим маслом для ГПК, 

смазывем маслом

ставимо на місце пружину ...

прижимная пружина

передню кришку циліндра за допомогою направляючої ...

передняя крышка

ставимо дві довгих направляючих ...

направляющая

циліндр встановлюємо по напрямних ...

цилиндр

... і встановлюємо ротор з лопатями, продовжуючи рясно змащувати кожну деталь.

ставим ротор

Встановлюємо гумовий ущільнювач.

уплотнитель

Закриваємо задню кришку, поєднавши проставлені нами мітки.

установка крышки

Залишилося встановити стопорне кільце ...

Установка стопора

... і поставити насос на двигун, встановити приводний ремінь і заправити рідину в систему.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.