✓ 096 80-05-504 ★ ☎ Viber 096 80-05-504
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Chery Tiggo 5 після 20 тисяч і 2 років

24.06.2019 Chery Tiggo 5 після 20 тисяч і 2 років

Дорестайлінговий Chery Tiggo 5 нічим особливим не відрізнявся. Спокійний, добротний автомобіль з непоганою ергономікою дуже просторого салону, дволітровим бензиновим двигуном і двома коробками на вибір - варіатор і 5-ступінчастою механікою. В Україні автомобіль був представлений з єдиним доступним 136-сильним (182 Н∙м) атмосферником з розподіленим уприскуванням. Привід - тільки передній.

Chery Tiggo 5 після 20 тисяч пробігу

Саме в такому вигляді він і дістався власнику два роки тому. Як поведе себе китайський автомобіль в наших умовах, прогнозувати складно. Проте, забігаючи наперед, ніяких особливих претензій до автомобіля у господаря не було. За експлуатації порадував великою салон, але засмутив занадто маленький багажник для великої родини і тривалих поїздок. Тому тим, хто планує купувати старий Тігго 5, є сенс придивитися до багажників, які встановлюються на рейлінги. У продажу їх більш ніж достатньо. 

Чери Тиго 5

Дотримання регламенту заводу по проходженню ТО і всім відповідних робіт зробили свою справу. Автомобіль, перебуваючи в експлуатації в основному в місті, справно виконував свою роботу.

Якщо і є до нього якісь претензії, то тільки до паркувальним датчикам, які можуть неадекватно себе вести, та й дрібниці, пов'язані з перемикачами, кнопками і не зовсім зручною китайською магнітолою.

Двигун

двигатель

Як було сказано вище, дволітровий мотор відмінно показав себе в роботі. За умови заміни масла кожних 7-9 тисяч. Повітряний фільтр буде вимагати заміни вже на 18-19 тисячах, тому краще зробити це раніше. 

Кузов

За два повних роки роботи кузов виглядає досить непогано, скоріше, через те, що машина весь час провела в місті. Слідів корозії на кузові не виявлено, стан лакофарбового покриття в загальному гарне. І все ж на майбутнє краще перестрахуватися і зробити антикорозійну обробку прихованих порожнин, щоб подовжити кузову життя. 

антикор

Корозія знайшлася тільки при демонтажі переднього бампера, точніше, силової його балки. На заводі неякісно фарбувати місце контакту кронштейна балки і кузова, в результаті чого тільки там виникли сліди корозії. Можливо, просто з тієї причини, що силова балка фарбується разом з кузовом. 

коррозия под бампером

Гальма

передний тормозной диск

Перших 20-30 тисяч км до гальм питань не буде, якщо не перегрівати передні гальмівні диски. Їх просто може повести через різкий перепад температури. Знос дисків спереду мінімальний, колодки також в пристойному стані.

задний тормоз

Те саме можна сказати і по задніх гальмах. Барабани в хорошому стані, а колодки мають мінімальний знос.

Передня підвіска

Перших 20-30 тисяч км навряд чи щось потривожить водія. Все ж варто звернути увагу на стійки стабілізатора раніше, ніж на 20-й тисячі пробігу. 

стойка стабилизатора

Справа в тому, що через негерметичність пильників на кульовому пальці може з'явитися вода і бруд, а це загрожує посиленим зносом. Шарніри можуть прослабитись вже до 18 тисяч пробігу, а застукали вже до 20 000 км.

Було б непогано звернути увагу на сайлентблоки важеля. Гума може відшаровуватися, а це загрожує стукотами і відведенням автомобіля в сторону.

сайлентблок рычага

Для профілактики варто перевірити опорні підшипники передніх стійок. Після 15-ї тисячі пробігу вони можуть заїдати, тому до 30-35 тисяч є ймовірність почути стукіт в районі передніх стійок.

опорный подшипник

Задня підвіска

Залежно від умов експлуатації, задня підвіска може не подавати симптомів зносу аж до 30 тисяч. Однак варто звернути увагу на стійки заднього стабілізатора. 

стойка стабилизатора задняя

Причина та ж — потрапляння води на шарніри. Якщо видно явні тріщини, варто замінити стійки стабілізатора, не доводячи до стуку.

вода под пыльником

І ще одне зауваження щодо задньої підвіски. Якщо розвал задніх коліс не робили (а його, швидше за все, не робили на такому пробігу), бажано змастити регулювальні ексцентрики.

эксцентрик

Звертаємо увагу на стан подушок задніх пружин підвіски. При появі навіть невеликих тріщин, їх краще замінити.

проставка

Система вихлопу

Принаймні, до 20-25 тисяч пробігу питань до системи вихлопу бути не може. Сліди корозії неминучі, але якщо буде можливість, краще обробити гайки кріплення елементів системи проникаючої мастилом, відкрутити і замінити їх новими.

система выхлопа

А заодно і оглянути стан прокладок, які до цього часу можуть прогоріти або почати прогорати.

прокладки

Трансмісія

Особливих питань до вариаторной коробки CVT виникати не повинно аж до регламентної заміни масла на 40 тисячах пробігу. Приводи і ШРУСи знаходяться в повному порядку, пильовики повинні пройти мінімум 40-50 тисяч км.

Підбиваємо підсумки

Chery Tiggo 5 минулого покоління показав себе як витривалий і цілком надійний автомобіль. Недоліки у нього є. Цей список, можливо, не зовсім повний, але з огляду на його пункти, можна без проблем утримувати кросовер в порядку аж до капітального ремонту.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.