✓ 096 80-05-504 ★ ☎ Viber 096 80-05-504
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Наскільки надійний Haval H9 з пробігом 70 000 км

20.06.2019 Наскільки надійний Haval H9 з пробігом 70 000 км

«Китайський преміальний рамний позашляховик за мільйон гривень? Та ви з глузду з'їхали », - приблизно так реагували на появу в Україні нового Haval H9 в 2017 році. Наскільки надійний автомобіль, можуть показати тільки роки експлуатації. Особливо це стосується позашляховика на рамі, нерозрізним заднім мостом, автоматичною коробкою і турбомотором.

рестайлинговый н9

Що ж, час минув і тепер можна судити про надійність Haval H9, який сьогодні можна купити в Україні новеньким у офіційного дилера, але вже за 1 030 000 гривень в середній комплектації.

Звідки взявся Haval H9

Great Wall Motor, мабуть, найдосвідченіший і якісний китайський автомобільний бренд. Починаючи з 2013 року компанія виділила з лінійки автомобілів преміальний суббренд і назвала його Haval. Під цією маркою китайці представили ряд цікавих позашляховиків і кросоверів, в число яких увійшов і Haval H9.

логотип хавал

Він покликаний конкурувати з такими гігантами сегмента, як Toyota Land Cruiser Prado, Ford Explorer і Lexus GX. І все задатки у нього були. Чесно скопійований кузов, ходова з тієї ж Land Cruiser Prado 120, чесно розроблена пара турбомоторів (дизель і бензин), чесно куплена в Німеччині автоматична коробка передач ZF 8НР, роздавальна коробка BorgWarner TOD з понижаючою передачею (2,48 / 1) і задній диференціал з блокуванням EATON.

двухлетний хавал н9

У такому вигляді позашляховик з'явився у офіційних дилерів в Україні. Мільйон гривень гроші чималі, але з огляду на ціну того ж Прадо або Експлорера (1 100 000 гривень в базі), різниця майже в сто тисяч відчутна. Чи був сенс заощаджувати ці гроші або все ж купити японця, за яким закріпився авторитет невбиваного позашляховика, думали багато.

70 000 км пробігу або 2 роки експлуатації Haval H9

Саме стільки в неспішному режимі накатав власник китайського позашляховика за цей час. Тому перші висновки про надійність і якість збірки преміального Haval H9 можна робити вже сьогодні.

Кузов і ЛКП Н9

Надійність китайських кузовів завжди була під великим питанням - якість металу, антикорозійна обробка, якість нанесення фарби і грунту, все це не робило честі китайських автомобілів. У Haval H9 перші ознаки корозії починають проявлятися вже на 40-й тисячі пробігу.

коррозия на крышке багажника

В першу чергу страждають кузовні панелі в місцях кріплення хромованих молдингів і накладки на задніх дверях.

коррозия в районе молдингов

Друга непреміального неприємність полягає в стиранні лаку і фарби в місцях контакту дверей з дверними ущільнювачами. Шар фарби тане і на її місці з'являються плями іржі. Звичайно, це не особливо критично, але не для преміального автомобіля за мільйон.

стертый лкп

Так само безглуздо виглядають явно непрофарбовані місця з заводу, наприклад, внизу бампера. Та й наполовину кустарна методика забарвлення бамперів не робить честі позашляховику.

непрокрашенный бампер

Електрика і салон

Як не дивно, за весь час експлуатації особливих претензій до салону і якості його збірки, матеріалами, шумоізоляції не виникає. Все зібрано акуратно і надійно, панелі салону підігнані добре, добротно укріплені. З шумоізоляцією проблем також немає. У салоні тихо навіть на високій швидкості завдяки укладанню самого недорогого шумоізолятором.

шумоизоляция

Матеріали оббивки сидінь, приємне на дотик кермо і передня панель. У комплектаціях подорожче реалізований роздільний підігрів сидінь. Правда, в русі його включити важкувато, оскільки після натискання кнопки підігріву потрібно розбиратися з меню мультимедійної системи, вибирати режим інтенсивності підігріву окремо для водія і переднього пасажира.

эргономика в порядке

Можливі претензії до роботи самої мультімедійки.Її поведінка слабо передбачувано, але приємно, що вже в базі йде камера заднього виду з трансляцією зображення на монітор. Камера включається автоматично при русі заднім ходом, при цьому на моніторі показані лінії динамічної розмітки.

камера заднего вида

Магнітола не завжди хоче сприймати сторонні пристрої і навіть з флешкою можливі проблеми, якщо захочеться включити музику саме з неї.

Клімат-контроль роздільний і з ним проблем, як правило, не виникає. Однак на пробігу під 50 000 км виникають скарги на роботу шторки дефлектора справа або зліва. На більшому пробігу можливі проблеми з підсвічуванням порогів і бортовими габаритами.

Підвіска, ходова частина

Класичне компонування рамного повнопривідного позашляховика — нерозрізний задній міст, передня двохважільна незалежна підвіска. Все це повністю перекочувало від японського донора, Прадо в 120-му кузові. Є невеликі відмінності, але на якості підвіски і рульового вони не позначаються.

неразрезной задний мост

Наприклад, на задньому мосту встановлені виконавчі механізми електричного приводу ручника.

исполнительный механизм ручника

На Haval H9 встановлений карданний вал власної конструкції з підвісним підшипником.

карданный вал

Злегка змінена конфігурація переднього стабілізатора поперечної стійкості.

другой стабилизатор

Завдяки гідропідсилювачу керма від ZF важкий 2,5-тонний позашляховик управляється легко, але відчувається недостатня зворотний зв'язок на кермі. Також після пробігу в 45-50 тисяч можуть виникнути проблеми з дисками передніх гальм. Через вроджену китайської дбайливості і на преміальному позашляховику заощадили на металі. Тому при найменшому перегріві диски передніх гальм може повести.

По частині керованості і відчуттям від роботи підвіски автомобіль мало чим поступається Прадо.Легкі нерівності проковтують дуже легко, а через заднього нерозрізного моста задню частину може трусити на пральній дошці, але це проблема всіх позашляховиків і пікапів з залежною задньою підвіскою.

Двигуни і КПП

В Україні представлена тільки одна коробка передач - 8-ступінчастий гідромеханічний автомат ZF з підрульовими перемикачами. Коробка надійна і витривала, якщо вчасно її обслуговувати і міняти масло хоча б раз в 60 000 пробігу. Працює плавно і без ривків, ніяких претензій до неї немає.

акпп зф

Іноді може спостерігатися неузгодженість роботи АКПП і двигуна. Це виражається в тому, що навіть при повністю скинутої педалі акселератора коробка може підштовхувати автомобіль, якщо не натиснути на педаль гальма. Втім, ця проблема не носить систематичний характер.

дизельный двигатель

Під капотом встановлений або бензиновий рядний 4-циліндровий двигун 4C20A з двоканальної турбіною, або бітурбодизель. Бензиновий мотор має потужність 245 сил (350 Н ∙ м), дизель 190 сил (420 Н ∙ м). Обидва двигуни об'ємом 2 літри і по витраті палива не викликають нарікань: бензиновий мотор просить від 9 до 13 л на сотню, дизель від 7 до 11 л / 100 км.

Якщо не брати до уваги досить дрібних недоліків, Haval H9 повністю виправдовує свою ціну, не уступаючи по динаміці і прохідності японським позашляховикам.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.