✓ 096 80-05-504 ★ ☎ Viber 096 80-05-504
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Деу Ланос троїть двигун, плаває холостий хід

17.04.2019 Деу Ланос троїть двигун, плаває холостий хід

Працездатність двигуна Деу Ланос залежить від безлічі чинників. Серед них можуть бути як дуже важливі моменти, у вигляді технічного стану великих вузлів, так і на перший погляд не зовсім важливі – дрібні деталі і якість палива.

Проте навіть при виході з ладу невеликих деталей цілком вірогідними будуть проблеми з роботою двигуна. Зокрема, проблеми з прокладками і можуть послужити причиною того, що двигун Деу Ланос почне троїти і плавати на холостому ходу.

Краще періодично проводити хоч би візуальний огляд силового агрегату на предмет витоків мастила і інших речовин, а також пропускання диму.

Двигун Дэу Ланос

Якщо ж неполадки виникли, то слід скоріше відновити працездатність елементів, оскільки надалі можуть з'явитися серйозніші проблеми.

Усунення неполадок на двигуні Деу Ланос

У нашому випадку виникли проблеми у вигляді плавання на холостому ходу. Також силовий агрегат автомобіля почав троїти, що надалі може привести до певних складнощів.

Щоб уникнути негативних наслідків і усунути неполадку виконуємо такі дії:

  • Представлена проблема властива 8-клапанним двигунам.

Двигун Дэу Ланос

Місце установки паранитовой прокладення

  • З часом вона починає зсихатися, тріскатися і розсипатися, що призводить до утворення проміжків.
  • Це і стає причиною того, що двигун Деу Ланос троїть і з'являються проблеми з холостим ходом.
  • На 3 циліндрі видно, що сталося при витискуванні старої прокладки.

Залишки прокладення на 3 циліндрі

  • Частина прокладки змістилася і майже повністю перекрила впускний колектор.
  • Також місцями прокладка просто не знялася, обсипавшись або приставши до корпусу.
  • Параніт висох, став як пластик – ламким і таким, що кришиться.

Паранит втратив свої властивості

  • На впускному колекторі також залишилися частини прокладки.
  • Місцями також можна спостерігати прояви течі.
  • У місці прилягання, де проходить тосол, також вже почалося протікання.

Місце протікання тосола

  • Не забуваємо, що перед зняттям колектора Деу Ланос необхідно злити тосол.
  • Заразом проведемо промивання дросельної заслінки.

Промиваємо дросельну заслінку

  • Очищаємо усі поверхні від забруднень, не зайвим буде провести знежирення.
  • Установці нової прокладки заважає трубка вентиляції картера.

Заважає трубка вентиляції картера

  • Щоб уникнути проблем і необхідності додатково розбирати авто можна просто розрізати прокладку.
  • Заразом можна перевірити стан гумового патрубка на цій трубці, оскільки він теж часто виходить з ладу.

Гумовий патрубок

  • Після розрізу частини прокладки спокійно стають на своє місце.
  • Встановлюємо прокладки між ГБЦ і впускним колектором.

Встановлюємо нове прокладення

  • Проводимо складання автомобіля.

На цьому роботи по усуненню виниклих проблем можна вважати завершеними. Міняти прокладки необхідно регулярно.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.