Працездатність двигуна Деу Ланос залежить від безлічі чинників. Серед них можуть бути як дуже важливі моменти, у вигляді технічного стану великих вузлів, так і на перший погляд не зовсім важливі – дрібні деталі і якість палива.
Проте навіть при виході з ладу невеликих деталей цілком вірогідними будуть проблеми з роботою двигуна. Зокрема, проблеми з прокладками і можуть послужити причиною того, що двигун Деу Ланос почне троїти і плавати на холостому ходу.
Краще періодично проводити хоч би візуальний огляд силового агрегату на предмет витоків мастила і інших речовин, а також пропускання диму.

Якщо ж неполадки виникли, то слід скоріше відновити працездатність елементів, оскільки надалі можуть з'явитися серйозніші проблеми.
Усунення неполадок на двигуні Деу Ланос
У нашому випадку виникли проблеми у вигляді плавання на холостому ходу. Також силовий агрегат автомобіля почав троїти, що надалі може привести до певних складнощів.
Щоб уникнути негативних наслідків і усунути неполадку виконуємо такі дії:
- Представлена проблема властива 8-клапанним двигунам.


- З часом вона починає зсихатися, тріскатися і розсипатися, що призводить до утворення проміжків.
- Це і стає причиною того, що двигун Деу Ланос троїть і з'являються проблеми з холостим ходом.
- На 3 циліндрі видно, що сталося при витискуванні старої прокладки.

- Частина прокладки змістилася і майже повністю перекрила впускний колектор.
- Також місцями прокладка просто не знялася, обсипавшись або приставши до корпусу.
- Параніт висох, став як пластик – ламким і таким, що кришиться.

- На впускному колекторі також залишилися частини прокладки.
- Місцями також можна спостерігати прояви течі.
- У місці прилягання, де проходить тосол, також вже почалося протікання.

- Не забуваємо, що перед зняттям колектора Деу Ланос необхідно злити тосол.
- Заразом проведемо промивання дросельної заслінки.

- Очищаємо усі поверхні від забруднень, не зайвим буде провести знежирення.
- Установці нової прокладки заважає трубка вентиляції картера.

- Щоб уникнути проблем і необхідності додатково розбирати авто можна просто розрізати прокладку.
- Заразом можна перевірити стан гумового патрубка на цій трубці, оскільки він теж часто виходить з ладу.

- Після розрізу частини прокладки спокійно стають на своє місце.
- Встановлюємо прокладки між ГБЦ і впускним колектором.

- Проводимо складання автомобіля.
На цьому роботи по усуненню виниклих проблем можна вважати завершеними. Міняти прокладки необхідно регулярно.