✓ 096 80-05-504 ★ ☎
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Обслуговування двигуна автомобіля, як ви вбиваєте двигун?

06.01.2019 Обслуговування двигуна автомобіля, як ви вбиваєте двигун?

Двигун автомобіляДвигун автомобіля є досить складним механізмом, а його правильна робота залежить від безлічі чинників.

Іноді власники корейських та китайських авто, самі того не бажаючи, помітно скорочують термін служби силового агрегату або зовсім доводять його до непрацездатного стану.

Щоб продовжити термін служби двигуна слід ретельно доглядати за ним, своєчасно виконувати обслуговування і перевіряти його стан.

Проте далеко не усі водії дотримуються простих правил, що і призводить до проблем.

Мастило і силовий агрегат

Особливу увагу слід звернути на своєчасну заміну мастильних матеріалів, а також їх кількість у бачку. Цей продукт відповідає за своєчасне і правильне змазування робочих поверхонь. Якщо ж мастильного матеріалу буде недостатньо, а його якість незадовільним, то отримуємо такі проблеми:

  • Збільшення тертя робочих поверхонь, їх перегрівання, знос.
  • Втрата потужності.
  • Швидкий вихід їх ладу комплектуючих і усього двигуна.

Професіонали радять проводити заміну кожні 5-10 тисяч кілометрів пробігу. Час заміни залежить від вибраного типу мастильного матеріалу (синтетичний, натуральний, комбінований). Проводити заміну з такою частотою слід через те, що присадки втрачають свої властивості, і відповідно, змащування не здійснюється в необхідному об'ємі.

Олія в двигун

Необхідно регулярно перевіряти рівень мастила. Краще утримувати його на рівні вище середнього, але не переливати. Переливання також несе в собі небезпеку, особливо коли йдеться про турбіровані силові установки, де надлишок мастильних матеріалів може потрапляти в турбіну.

Манера водіння

Настійно не рекомендується їздити на знижених або підвищених (червона зона) оборотах.

У обох випадках йде прискорений знос деталей двигуна. При їзді на знижених мастило не поступає в двигун у необхідній кількості, а відповідно, не справляється зі своєю функцією.

Стежите за оборотами

У випадку з підвищеними – відбувається перевантаження агрегатів, їх перегрівання, мастило також не справляється зі своїми функціями із-за екстремальних умов. Відповідно, відбувається знос клапанів, поршнів і інших важливих агрегатів. Як результат – дорогий ремонт.

Звичайно, не йдеться про короткочасні моменти, коли йде розгін автомобіля, проте набравши швидкість слід вибрати певну передачу, яка дозволить утримувати обороти в робочому діапазоні. Стежте за цим, і проблем з боку ДВС не буде.

Також слід уважно перемикати передачі, включена перша передача замість третьої може привести до різкого ривка. Це призводить до швидкого зносу комплектуючих двигуна через різке підвищення оборотів, а також може послужити причиною ДТП.

Фільтри

Багато автовласників помилково не звертають увагу на стан масляного і повітряного фільтрів, хоча вони відіграють важливу роль в роботі силового агрегату. Перший відповідає за очищення мастила, що поступає надалі безпосередньо на робочі поверхні.

Міняйте масляні фільтри 

Завдяки його роботі відбувається очищення від різних часток, які можуть потрапляти з поршнів і інших поверхонь. Проводити його заміну рекомендується разом зі зміною мастильного матеріалу.

Другий відповідає за очищення повітря і його нормальне подання в двигун. Також він в деякій мірі перешкоджає попаданню води в ДВС, і як результат, забезпечує захист від гідроудара. Міняти його слід раз в 10-15 тисяч кілометрів пробігу або разом із заміною мастила.

Ремінь ГРМ

Газорозподільний механізм відповідає за своєчасне подання паливноповітряної суміші і подальше відведення відпрацьованих матеріалів. Значну роль в його роботі відіграє саме ремінь, який забезпечує синхронізацію розподільного і колінного валів.

Стежите за станом ГРМ

У більшості випадків радять проводити заміну ременя досягши пробігу в 60 тис. км. Проте слід періодично проводити його перевірку, і при виявленні ушкоджень негайно змінювати. Якщо станеться його розрив, то клапани і поршні можуть зіткнутися, що приведе до виходу з ладу і необхідності проведення капітального ремонту.

Як висновок

Якщо своєчасно проводити обслуговування автомобіля, зокрема – двигуна, вчасно міняти мастило і фільтри, не перевантажувати авто агресивним водінням, то можна розраховувати на тривалу і безпроблемну роботу силового агрегату. При цьому необхідно ретельно стежити за станом палива.

Двигун автомобіля

Також важливим моментом є необхідність ретельно контролювати температуру. Ні в якому разі не слід допускати перегрівання двигуна, особливо значного, оскільки це прискорить знос його деталей, а також може послужити причиною заклинювання поршнів. Дотримуючись простих правил, можна позбавитися від багатьох проблем, уникнути дорогого ремонту і продовжити експлуатацію рухових комплектуючих.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.