Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Взимку існують певні особливості водіння автомобіля. Саме це послужило причиною того, що магазин запчастин Zapchasti-chery.com.ua вирішив поділитися деякими порадами, багато з яких невідомі навіть водіям з великим досвідом.
Ознайомившись з інформацією і реалізовуючи її на практиці, ви зможете уникнути проблем із заметами, пробуксуванням і іншими проблемами, властивими для їзди по слизькій дорозі.
При цьому мова піде не лише про дотримання деяких простих правил, але і про критичні ситуації, які можуть виникнути у будь-який момент.
Їзда зимою – складний процес, до якого готові не усі. Проте починати слід саме з підготовки авто до їзди.
7 простих правил:
Дотримуючись таких простих правил, можна понизити вірогідність попадання в ДТП. Проте варто пам'ятати про те, що на дорозі багато що залежить і від інших учасників руху, і завжди необхідно бути готовим до виникнення непередбачених ситуацій, а також уміти виходити з них. Особливо, якщо йдеться про зиму.
В принципі, якщо йдеться про професійних водіїв, то в зимовий час краще віддавати перевагу механічній коробці. У такому разі передача команд відбувається набагато швидше і залежить виключно від самого водія.
В той же час АКПП працює незалежно від водія, що може привести до серйозних проблем. Особливо коли необхідно провести коригування руху при заносі. Також автоматика часто стає причиною пробуксування.
Трохи понизити негативні моменти при експлуатації автомобіля на АКПП можна, включивши зимовий режим.
Для цього досить перевести її в положення L чи переставити до зображення сніжинки. Проте тривала їзда на цьому режимі скорочує термін експлуатації КПП, відповідно використовувати його краще недовго і тільки на складних ділянках дороги.
Водити авто з переднім приводом взимку в принципі легко. Є певні відмінності від їзди в теплий час, проте вони залишаються незначними. Взимку необхідно ретельно стежити за такими особливостями:
При їзді на передньому приводі в зимовий час слід уникати гальмування двигуном. Інакше зад почне обганяти перед, і можливий знос. Якщо ж почався знос при повороті, то діяти слід нелогічно.
Замість збільшення газу і збільшення повороту керма убік, слідує короткочасно удадися до використання ручника, вивертаючи кермо у напрямі руху і тільки після цього додати трохи газу. Це дозволить стабілізувати транспортний засіб і повернути його на курс дотримання.
Тут все набагато простіше і логічніше, ніж у випадку з переднім. Досить виконати просту і інтуїтивну дію – понизити швидкість (просто відпустити педаль газу) і вивернути кермо у бік занесення, після чого автомобіль спокійно продовжить рух.
Проте набагато складніше буде у момент набору швидкості. У таких ситуаціях занос може статися у будь-який момент, і до цього слід бути готовим. Особливо це проявлятиметься в тих ситуаціях, коли різко натиснути на педаль.
А ось гальмування у міру можливостей краще проводити саме двигуном, оскільки в цій ситуації задні колеса починають обертатися повільніше передніх, що дозволяє скинути швидкість без зносу.
Безумовно, автомобілі з повним приводом мають переваги при їзді в зимових умовах. Тільки відноситься це винятково до прохідності транспортного засобу, і ніякому чином до його керованості в екстремальних умовах.
Знос авто може статися в абсолютно будь-якій ситуації. Навіть у ті моменти, коли, здавалося б, машина входить в поворот нормально, не слід розслаблятися, оскільки повнопривідні автомобілі може знести у будь-яку секунду. Вирівняти авто в таких ситуаціях практично неможливо, і залишається тільки сподіватися на те, що автомобіль «схопить» асфальт, вільний від льоду, і зможе відновити напрям руху.
Застосовувати гальмування у такому разі, як і намагатися прискоритися, не слідує. Просто відпускаємо педаль газу і сподіваємося на краще. Необхідно мати значний досвід, щоб зуміти впоратися на повноприводному авто із зносом в умовах слизької дороги.
Слід враховувати особливості власного транспортного засобу, особливо КПП і тип приводу, оскільки від цього багато в чому залежить поведінка автомобіля на слизькій дорозі і дії для виведення зі зносу. Тільки дотримуючись правил можна уникнути серйозних проблем.
Дотримуйтеся дистанції, користуйтеся сигнальними вогнями, заздалегідь скидайте швидкість, вчасно змінюйте гуму і рідини, і тоді проблем на зимових дорогах можна уникнути.
При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...
Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...
Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...
У гальмівній системі Деу Ланос не повинно бути повітря. Якщо гальмівна рідина змішується з повітрям, вона може почати кипіти і пінитися . Це зробить педаль гальма неефективною. При будь-якому втручанні в систему циркуляції гальмівної рідини Daewoo Lanos потрібно буде...
Двигун автомобіля Деу Ланос створений з прицілом на екологічну роботу . Мотор цього авто відповідає класу екологічності від Євро-3 до Євро-4, залежно від модифікації. З цієї причини в силовому агрегаті машини є датчик кисню , він же лямбда-зонд . Артикул датчика кисню ЗАЗ...
Дивитися всі новини!
Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор