Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Робота КПП автомобіля пов'язана з великою кількістю деталей, що рухаються і труться. Не виключенням є і коробка перемикання передач Деу Нексія . Відповідно, щоб понизити знос цих деталей потрібно їх якісне змазування. В цілому ж, масло в КПП виконує відразу...
Від роботи генератора повністю залежить працездатність бортової системи електрообладнання. Зокрема, на Деу Ланос , Нексія , Сенс з системою впорскування палива і блоком електронного управління двигуном втрата продуктивності генератора може привести до некоректної роботи системи...
Механічна коробка передач, встановлена Деу Нексія поколінь N100 і N150, може мати кілька варіантів виконання в залежності від встановленого двигуна. Вони відрізняються лише передавальними числами головної пари і передач. КПП F16 показала себе як надійний і витривалий...
До нестабільної роботи двигуна можуть привести сотня факторів, які і врахувати простому водію важко. Навіть на такому простому двигуні, як 8-клапанна Деу Нексія, може виникнути маса позаштатних ситуацій, коли двигун буде смикатися на холостих і малих оборотах, троїти, диміти, погано...
Одним з важливих для ефективної роботи двигуна і оптимізації витрати палива являється стан RCO -потенціометра. Він відповідає за формування топливоповітряної суміші, яка подається в камеру згорання силового агрегату Деу Нексія . Важливо відмітити, що...
Механічна коробка передач Деу Нексія завжди відрізнялася високим рівнем надійності. Причому це не залежало від заводу збірки. Попри похилий вік, коробка, розроблена тоді ще більш-менш самостійною компанією Опель, могла без жодного ремонту пройти понад 250 тисяч км до капремонту...
Підрульові перемикачі на Нексія використовуються для управління різним електроустаткуванням і додатковими функціями автомобіля. Представлений блок у вигляді важеля, який блоком монтується в рульову колонку під рульовим колесом автомобіля. Підрульові...
На двигунах Деу Нексія досить поширеною проблемою стають підвищені обороти холостого ходу. При номінальних 800 об / хв обороти можуть мимовільно рости до 2000-2500 об / хв, що, звичайно, ненормально. Існує кілька способів боротьби з цією несправністю без заміни запчастин на Деу Нексія ....
Дивитись ще
Деу Нексія – популярний компактний седан від відомого корейського виробника, який став справжнім довгожителем в модельній лінійці компанії.
Прем'єра відбулася в 1995-му, а вже через рік було налагоджено виробництво цього седана в Узбекистані, звідки модель і поставлялася в Україну.
Автомобіль був побудований на базі запчстин аналогічної моделі відомої німецької марки – Опель Кадет Е, який випускався з 1984-го по 1991-й роки. Фактично корейські інженери тільки злегка змінили зовнішність і оформлення салону, залишивши загальну конструкцію авто практично без змін.
Надійний і перевірений роками автомобіль змінив прописку, і став першою моделлю Daewoo, з якої виробник вийшов на міжнародний ринок.
І саме той факт, що база запчастин була повністю скопійована в автомобіля з Німеччини, і привернуло масового покупця цього седана.
В Україні Деу Нексія продавалася аж до кінця виробництва – до 2016-го, що зробило авто наймасовішою з числа іномарок.
Помірний комфорт, простота конструкції, легкість в обслуговуванні, недорогі запчастини і розхідники, можливість використовувати аналогові комплектуючі відомих виробників визначило успіх автомобіля в нашій країні.
Сьогодні цю модель можна придбати тільки на вторинному ринку, але до цих пір вона залишається однією з найбільш затребуваних бюджетних машин.
І якщо ви потребуєте якісних і недорогих запчастинах для Daewoo Nexia, інтернет магазин Zapchasti-Chery.com.ua пропонує великий асортимент комплектуючих на всі випадки життя.
Незалежно від того, що вас цікавить-дрібний або капітальний ремонт, поточне сервісне обслуговування або Тюнін для всіх цих цілей у нас найбільший вибір в Україні!
Всі товари ми зручно розбиті на категорії за належністю до систем автомобіля:
Амортизатори, датчики, колодки і підшипники, вузли і агрегати в зборі, якщо потрібна їх повна заміна, ви знайдете буквально в кілька кліків.
А ще можна скористатися зручною системою пошуку за назвою деталі або її каталожному номером. Хочете заощадити на утриманні свого Деу Нексія? Вибирайте запчастини в інтернет магазині і отримуйте їх в найближчому відділенні Нової пошти вже через 1-2 дні!
Деу Нексія стала першою ластівкою компанії на міжнародному автомобільному ринку. Та незважаючи на використання відомої і перевіреної платформи, не змогла обійтися без певних хвороб, які спочатку можна було порахувати «дитячими».
Але після того, як в 2008-му році був проведений рестайлінг, проблеми нікуди не поділися, перейшовши в ранг хронічних.
З перших років випуску в якості силового агрегату використовувався тільки мотор об'ємом 1,5 літра. Правда мав він два варіанти виконання з одним распредвалом і з двома.
Після 2008-го року на Деу Нексія стали встановлювати нові двигуни: 1,5 л від більш сучасного Ланос, і 1,6 л від Лачетті. Але, що найцікавіше, основні проблеми, із заміною двигунів, нікуди не поділися.
Однією з найбільших головних болів власників щодо моторів стала прокладка блоку циліндрів. Не залежно від того, який силовий агрегат стоїть на машині, вона незмінно давала текти в проміжку між 10 і 20 тисячами км пробігу.
У чому тут причина – загадка навіть для автослюсарів. Рішення – регулярно стежити за підтікання масла, додатково обробляти прокладку при установці спеціальним герметиком. Інакше – масло заливає свічкові колодязі, що тягне за собою передчасний вихід з ладу свічок запалювання.
Серед поширених проблем так само називають частий вихід з ладу датчиків. Особливо – положення коленвала, який часто не виходжує і 20 тисяч.
Ремінь ГРМ рекомендується міняти не рідше, ніж в 50-60 тисяч, і для заміни використовувати якісний: недорогі китайські ремені тріскаються, не пройшовши і 10 тисяч.
В питанні ГРМ на запчастинах краще не економити: при його обриві клапана гне дуже часто. А це-вже зовсім інші цифри витрат на ремонт.
до Речі, дорестайлінгові мотори спокійно перетравлюють будь-бензин, навіть низької якості і з невеликим октановим числом. А двигуни, що встановлюються після 2008-го року, грішать великою витратою. Причина-їх підгонка під вимоги Євро-3.
Коробка передач на Деу Нексія покладалася тільки ручна. В ній особливих проблем немає, хіба що «рідні» сальники не відрізнялися довговічністю.
Є так само нарікання на слабке зчеплення, яке теж не выхаживало 20 тисяч. Однак сьогодні є відмінна можливість збільшити цей ресурс, встановивши аналоги хорошої якості.
У всьому іншому основні агрегати – невибагливі і цілком надійні. Своєчасне їх обслуговування та контроль за слабкими місцями дозволять їх експлуатувати без ремонту до 300 000 км пробігу.
В ходовій частині Деу Нексія основні проблеми пов'язані з амортизаторами і пружинами.
Вони не розраховані на велику вагу, і якщо ви будете частенько довантажувати багажник, то в першу чергу готуйтеся до заміни саме цих запчастин.
Аж до того, що на пружинах може обірватися один-два витка. Краще ставити якісні аналоги і посилені варіанти. Особливо, якщо ви використовуєте машину як таксі: це найпоширеніший варіант, для чого купувалася дана модель.
Що стосується матеріалів, то до них, крім традиційних наконечників рульових тяг, сайлентблоків, гальмівних колодок і стійок стабілізатора, можна віднести і підшипники маточин.
Причому швидко виходять з ладу не тільки передні, але і задні, які в інших моделях ходять зазвичай набагато довше.
Електрику багато вважають ахіллесовою п'ятою Деу Нексія. Низька якість проводки, ненадійний генератор, регулярно виходять з ладу датчики – це все одна з головних болів для власників.
А контактна група замка запалювання – це взагалі витратний матеріал, який може вимагати заміни кожні 10 000 км пробігу.
В генераторі, крім самого пристрою, вважаються слабким місцем підшипники і щітки, які мають невеликий ресурс. І якщо ретельно стежити за їх станом, то і сам агрегат може прослужити набагато довше.
Так само багато нарікають на слабке світло автомобіля. Причому заміна ламп особливо не рятує ситуацію. До того ж, сам процес заміни дуже незручний. Причина в цій хворобі автомобіля-в непродуманій оптиці. Хіба що ставити ксенон, але це вже з області тюнинга.
Нарешті, саме хворе місце автомобіля – низька якість кузовних панелей. Запчастини для них зроблені з не дуже надійного металу, та ще й без якісної антикорозійної обробки.
І якщо ви будете купувати Деу Нексія на вторинному ринку, то зверніть на цей момент особливу увагу. Наявність навіть невеликої кількості рудих плям обіцяє незабаром появі великої кількості вогнищ іржі.
Додаткова обробка кузова навіть не рекомендована, а обов'язкова. Особливо – колісних арок і порогів.
Салони є претензії до шумоізоляції. Тут вже все в руках водія: хочете більше комфорту – робіть її самі.
Так само багато нарікань на слабку роботу грубки. Взимку ззаду – відверто холодно. І без доопрацювання системи опалення в холодну пору року експлуатувати автомобіль буде некомфортно.
Аскетичне оформлення салону теж багато вважають недоліком. Жорсткий пластик, мінімум регулювань керма і водійського крісла, мале кількості місця ззаду – все це вважається недоліками моделі, які вирішити не вийде ні якими запчастинами.
Найбільший плюс авто – невисока ціна. При мінімумі комфорту, ця модель, тим не менш, популярна за простій конструкції, хорошою ремонтопридатності і довговічності в цілому. Найголовніше - це дбайливий догляд і покупка якісних запчастин в процесі експлуатації.
В інтернет магазині Zapchasti-Chery.com.ua ви можете придбати запчастини на Деу Нексія ліцензійного виробництва, які допоможуть усунути ці проблеми, і зробити всі вузли надійніше і довговічніше.
До слабких місць можна віднести недовговічність заводських пружин, стійок і підшипників маточин. У двигуні 1.6 іноді проявляється частий пробій прокладки ГБЦ і недовговічність датчиків. У нас ви можете купити запчастини ліцензійного виробництва, які допоможуть усунути ці проблеми.
Прем'єра відбулася в 1995-му, а вже через рік було налагоджено виробництво цього седана в Узбекистані, звідки модель та постачалася в Україну.
В якості силового агрегату пропонувався бензиновий мотор 1.5 літрів в двох модифікаціях. Але в 2008-му році, з введенням норм Євро-3, його замінив більш сучасний двигун об'ємом 1.6. Поставлявся тільки з механічною коробкою передач
Відгуки покупців
Мария Нексия
Всего то делов, а я мучалась с отпадающим в самый ненужный и неожиданный момент с козырьком. А решение оказалось мега доступное, кронштейн суперски стал на свое почетное место, держится и даже не шевелится. Магазину отдельное спасибо! Ребята- Вы крутые!!!
Михаил Коцюбенко
Как оказывается такие отбойники тоже деталь нужная, на себе ощутил. Купил сразу два новых, GM. Но регалии не столь важны, главное что резина хорошая, не давится при усилии и не болтается в капоте, и точно не сажа. Рекомендую!)
Корецкий Вадим
Болты ответственные, поэтому речи об экономии быть не должно. Я покупал TYB, на мой взгляд это один из самых нормальных вариантов в соотношении цена/качество. Для замены идеально подойдут!
Макс Ходовик
Для заміни наружного ШРУСа на Нексії не потрібно витягувати півось з коробки передач. Потрібно просто зняти колесо, зняти поворотний кулак з шарової опори, відкрутити ШРУС і вивести його зі ступиці. Далі зняти хомути, і відвести пильник до КПП, повертаючи ШРУС, знайти місце затиску стопорного кольца. Кольцо потрібно розтиснути і потягнути ШРУС на себе, вивівши його із зачеплення. Для установки нового ШРУСа потрібно встановити новий стопор, надіти ШРУС на вісь і зловити шліци. Далі гумовим молотком забити ШРУС до його повної фіксації. Потім одягнути великий хомут, затягнути хомут пильника ШРУСа, одягнути поворотний кулак на шарову опору, закрутити гайку, і зафіксувати стопором. От і по всій заміні
Бойчук Бодя
Купил на днях такой повторитель. Все хорошо, работает. Проводка и разъемчик нормального качества. Есть прокладка между плафоном и крылом. Вообщем то как и должно быть. В целом всё позитивно! Клиент доволен!
Залевский Евгений
Давно хотел поменять датчик скорости на своей любимой) и вот свершилось ) Заказал я датчик, в провереном месте между прочим) А оказалось не все так просто при замене как я себе предполагал, а точнее не так просто было его вкрутить. Для того чтобы его вкрутить нужно вытащить гнездо куда вставляется сам датчик, его держит один болтик. В противном случае можно сломать сам датчик (метал с боку датчика мешает вкрутить его). Да что я расписываю здесь всю процедуру, если можно просто ссылку оставить на видео по это замене) - https://youtu.be/cEGNuaujuoE
Зацепин В.А.
Заказывал такую трубку. Ничего плохого о ней сказать не могу. Все идентично с заводской трубкой потому и не может быть иначе). В эксплуатации нет никаких запотеваний и прочего. Что касается доставки, трубка приехала надёжно упакованной, так что вероятность повреждения при транспортировке очень маленькая на самом то деле
Александр
клас