КошикВи вибрали: 0 товарів
Розкажіть друзям

Загальна інформація про роботу магазину

Оформлення замовлення в нашому інтернет-магазині не займе багато часу.
 
Ви легко зможете без чиєї-небудь допомоги вибрати на сайті необхідні запчастини і додати їх у кошик, а потім досить просто оформити своє замовлення.
 
Після цього з вами зв'яжеться спеціаліст, щоб уточнити всі цікаві моменти.Загальна інформація про роботу магазину запчастин Чері

Кому можна задати виникли питання?

Ми приймаємо ваші заявки цілодобово, а їх обробка проводиться відповідно до нашого робочого розпорядку. У випадку якщо у вас виникли питання з приводу оплати або особливостей доставки замовлення, ви можете зателефонувати нам.
 
В телефонному режимі наш інтернет-магазин запчастин Чері нададуть вам професійну консультацію та, при необхідності, допоможуть визначитися з тією чи іншою автозапчастиною.
 
Як швидко я отримаю запчастини після замовлення?
 
Час доставки замовлення залежить від віддаленості вашого міста від складу постачальника, а так само від статусу населеного пункту. Якщо ви живете в обласному або великому місті, замовлення може бути поставлений на наступний день. Для доставки в невеликі населені пункти, зазвичай потрібно близько двох днів.

Скільки коштує доставка і довго її чекати?

Вага і габарити продукції є основним фактором, що впливає на вартість доставки. Приміром, щоб доставити гальмівні колодки в Харків, потрібно близько 40-80 грн і приблизно 1-2 дні.
 
Хотілося б звернути вашу увагу на те, що всі товари застраховані на повну вартість.
 
Важливо! У разі поломки або пошкодження вашого замовлення всі питання ви вирішуєте самі з перевізником!
 
Отримати своє замовлення ви зможете в будь-якому відділенні обраної вами кур'єрської служби.

Що робити якщо вибрані запчастини не підійшли?

Якщо у вас виникли які-небудь претензії щодо якості продукції, просимо вас викласти їх у письмовому вигляді та надіслати до відділу продажу http://zapchasti-chery.com.ua/ або зателефонувати нам.
 
Бажано у своєму зверненні докладно описати, у чому, власне, полягає проблема. Ваша заява буде розглянута в індивідуальному порядку в найкоротші терміни після його отримання.
 
Ми постараємося прийняти найбільш оптимальне рішення. 

Якими службами доставки ви відправляєте товар?

Вибір служби доставки залежить від кількох факторів: наявність представництва у вашому населеному пункті, і побажання замовника. Зазвичай ми користуємося послугами двох фірм: «Нова пошта» та «Інтайм». У першому випадку, доставка обійдеться дорожче, але швидко і надійно. У другому – дешевше, але займає більше часу.
 
Так само слід враховувати, що компанія «Інтайм» не виплачує страхового відшкодування у разі псування товару в дорозі. Наш магазин готовий розглянути і інші пропозиції замовника щодо вибору способу доставки, якщо вони доступні відправнику.

Що робити, якщо потрібну запчастину я не знайшов в каталозі?

Якщо ви не знайшли необхідні вам запчастини, телефонуйте на наші багатоканальні номери - ми можемо замовити потрібну деталь у наших партнерів закордоном.
 
Слід знати, що в цьому випадку знадобиться обов'язкова передоплата в розмірі 100%. А остаточний термін доставки буде обумовлюватися в кожному окремому випадку.

Чи можна отримати запчастини накладеним платежем (без передоплати)?

Наш інтернет магазин без передоплати в будь-яке місто може відправити будь-які деталі по ходовій частині, електриці, трансмісії. Але остаточну відповідь залежить від того, з якого складу буде відправлятися та чи інша запчастина: не всі склади працюють на умовах оплати післяплатою.
 
По повній передоплаті відправляються автозапчастини на кузов (бампера, решітки, крила і т. д.), а так само вся продукція, що відноситься до розділу оптика (фари передні, задні і т. п.). Такі умови здійснення відправки замовлення діють у всіх автомагазинах України, і є не нашою примхою, а вимогами ринку.

Чому іноді на сайті вказані одні ціни, а при замовленні вони можуть бути іншими?

Дуже важливий момент: багато запасні частини та комплектуючі імпортуються із Китаю чи інших країн. Тому, їх вартість прив'язана до курсу національної валюти на день оплати. Саме з цього, вартість деяких запчастин може коливатися в залежності від зміни курсу національної валюти по відношенню до долара США і Євро.
 
Ми рекомендуємо перед оформленням замовлення зв'язатися з нашим менеджером, який підкаже вам актуальні ціна на той день, коли ви купуєте ту чи іншу деталь. В цьому випадку ціна буде остаточною і більш точною.

Новини

Ремонт Чері Тіго: що рекомендують досвідчені власники Ремонт Чері Тіго: що рекомендують досвідчені власники

Чері Тіго вперше постав перед широкою публікою в 2005-му році, і цілих шість років випускався практично без змін. Заводське позначення моделі – Т11, що, втім, багато власників автомобіля знають і так. За цей період часу власниками напрацьована величезна практика по експлуатації та...

Навіщо потрібен датчик концентрації кисню і як поміняти несправний на Чері Амулет Навіщо потрібен датчик концентрації кисню і як поміняти несправний на Чері Амулет

Для багатьох автолюбителів зі стажем необхідність і призначення датчика концентрації кисню знаходиться за межею їх розуміння: ну, не було такого в вітчизняних автомобілях 70-80-х років, на яких ми свого часу вчилися їздити і вчилися ремонтувати самі. Тим часом, сьогодні його наявність -...

» Всі новини

.